Adres: ul. Bohaterów Warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój
Kontakt: tel. 0-41 378 2402, fax. 0-41 378 2768
E-mail: zamowienia@zoz.busko.com.pl, Strona www: zoz.busko.com.pl
Treść przetargu:
Dostawa sprzętu w ramach zadania pn. ,,Modernizacja budynku Oddziału Chorób Zakaźnych w celu dostosowania zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi w związku z COVID-19". Ogłoszenie o zamówieniu Ogłoszenie o zamówieniu Dostawy Dostawa sprzętu w ramach zadania pn. ,,Modernizacja budynku Oddziału Chorób Zakaźnych w celu dostosowania zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi w związku z COVID-19". SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY 1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego 1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W BUSKU-ZDROJU 1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000311467 1.5) Adres zamawiającego 1.5.1.) Ulica: ul. Bohaterów Warszawy 67 1.5.2.) Miejscowość: Busko-Zdrój 1.5.3.) Kod pocztowy: 28-100 1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie 1.5.5.) Kraj: Polska 1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski 1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zoz.busko.com.pl 1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitalbusko.pl/ 1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE 2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego 2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie 2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu w ramach zadania pn. ,,Modernizacja budynku Oddziału Chorób Zakaźnych w celu dostosowania zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi w związku z COVID-19". 2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-abb57858-6b17-11ed-aea3-5a7c432eaced 2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie 2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie 2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak 2.15.) Nazwa projektu lub programu
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014 – 2020 Osi priorytetowej XI REACT-EU Działania 11.3 .Projekt nr POIS.11.03.00-00-0021/22 pn. ,,Wsparcie systemu ochrony zdrowia w kontekście pandemii COVID-19 w obszarze chorób zakaźnych poprzez działanie modernizacyjne i unowocześnienie wyposażenia ZOZ w Busku-Zdroju’’. 2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania www.szpitalbusko.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w formie elektronicznej przy użyciu: - systemu zwanego dalej ,,MiniPortal-em” https://miniportal.uzp.gov.pl/, - elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej zwanej dalej ,,ePUAP”, - https://epuap.gov.pl/wps/portal do złożenia wcześniej zaszyfrowanych ofert w MiniPortalu oraz komunikacji z Zamawiającym, - poczty elektronicznej zamowienia@zoz.busko.com.pl do komunikacji z Zamawiającym. 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZOZ/DO/OM/ZP/44/2022 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu na Oddział Chorób Zakaźnych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju w ramach zadania pn.: ,,Modernizacja budynku Oddziału Chorób Zakaźnych w celu dostosowania zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi – w związku z COVID -19” w ilościach i parametrach określonych w Załączniku nr 1 do SWZ tj.: kapnograf przenośny szt. 1. 4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-09 do 2023-01-13 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryterium „Cena” w zł: a) waga kryterium - 60% (0,6) b) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Ceny”: Lcena = (Cmin / C) x 0,6 x 100 pkt gdzie: - Lcena - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Cena” ocenianej oferty; - Cmin - cena w ofercie z najniższą ceną; - C - cena w ofercie ocenianej. 2. Kryterium „Okres gwarancji” w miesiącach: a) waga kryterium - 40% (0,4); b) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Okres gwarancji”: - 24 miesiące – 0 pkt - 30 miesięcy – 20 pkt - 36 miesięcy – 40 pkt 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu; 2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. b. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. c. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że; - jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na cały przedmiot zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniej niż 3 000,00 zł. d) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych: a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych: a) dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia, nie mniejszej niż 3 000,00 zł. 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą: a) materiałów informacyjnych w postaci katalogów, opisów, ulotek, folderów oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzających (przez wyraźne zaznaczenie, podkreślenie parametru) spełnienie wymagań i parametrów podanych przez Wykonawcę w Załączniku nr 1 do SWZ; b) dokumentów zgodnych z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 07 kwietnia 2022 r. (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 974) tj. zgłoszenie wyrobu do Rejestru Wyrobów Medycznych, deklaracje zgodności, certyfikaty – dla sprzętu z Załącznika nr 1; 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak 5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: a) materiały informacyjne w postaci katalogów, opisów, ulotek, folderów oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzających (przez wyraźne zaznaczenie, podkreślenie parametru) spełnienie wymagań i parametrów podanych przez Wykonawcę w Załączniku nr 1 do SWZ; b) dokumenty zgodne z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 07 kwietnia 2022 r. (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 974) tj. zgłoszenie wyrobu do Rejestru Wyrobów Medycznych, deklaracje zgodności, certyfikaty – dla sprzętu z Załącznika nr 1; 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: 1. Formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ; 2. Zestawienie granicznych parametrów techniczno-użytkowych stanowiące Załącznik nr 1 do SWZ; 3. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiące Załącznik nr 3 do SWZ; 4. Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby stanowiące Załącznik nr 4 do SWZ - jeśli dotyczy, 5. Pełnomocnictwo-jeśli dotyczy. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Rodzaj i zakres zmian określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 6 do SWZ. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie SEKCJA VIII – PROCEDURA 8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-02 09:00 8.2.) Miejsce składania ofert: ePUAP: ZOZBZ 8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-02 09:30 8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-12-31
|
| SWZ dostawa sprzetu kapnograf modernizacja Oddziału Zakaźnego ZOZ/DO/OM/ZP/44/2022 (SWZ_dostawa_sprzetu_kapnografu_modernizacja_Oddzial_Zakaxny_ZOZ_Busko_Zdroj_2022_1.pdf - 811.219 KB) |
| Data publikacji: 2022-11-23 12:28:33 Redaktor: Dorota Krzak |
| Opis: swz |
| |Załączniki do SWZ dostawa sprzetu kapnograf modernizacja Oddziału Zakaźnego ZOZ/DO/OM/ZP/44/2022 (Zalaczniki_do_SWZ_dostawa_sprzetu_kapnografu_modernizacja_Oddzial_Zakaxny_ZOZ_Busko_Zdroj_2022.zip - 1670.741 KB) |
| Data publikacji: 2022-11-23 12:29:36 Redaktor: Dorota Krzak |
| Identyfikator postępowania dostawa sprzetu kapnograf modernizacja Oddziału Zakaźnego ZOZ/DO/OM/ZP/44/2022 (Zalacznik_nr_7_identyfikator_postepowania_dostawa_sprzetu_kapnografu_modernizacja _Oddzial_Zakzny_ZOZ_Busko_Zdroj _2022.doc - 632.32 KB) |
| Data publikacji: 2022-11-23 12:30:22 Redaktor: Dorota Krzak |
| Odpowiedzi na zapytania z dnia 29.11.2022 r. dostawa sprzetu kapnograf modernizacja Oddziału Zakaźnego ZOZ/DO/OM/ZP/44/2022 (Odpowiedzi_na_zapytania_nr_1_dostawa_sprzetu_kapnografu_modernizacja_Oddzial_Zakazny_ZOZ_Busko_Zdroj_2022.pdf - 291.845 KB) |
| Data publikacji: 2022-11-29 12:49:30 Redaktor: Dorota Krzak |
| Opis: odpowiedzi na zapytania |
| Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia dostawa sprzetu kapnograf modernizacja Oddziału Zakaźnego ZOZ/DO/OM/ZP/44/2022 (Kwota_przeznaczona_na_sfinansowanie_zamowienia_dostawa_sprzetu_kapnografu_modernizacja_Oddzial_Zakazny_ZOZ_Busko_Zdroj_2022.pdf - 253.995 KB) |
| Data publikacji: 2022-12-01 13:53:45 Redaktor: Dorota Krzak |
| Protokół z otwarcia ofert dostawa sprzetu kapnograf modernizacja Oddziału Zakaźnego ZOZ/DO/OM/ZP/44/2022 (Protokol_z_otwarcia_ofert_dostawa_sprzetu_kapnograf_modernizacja_Oddzial_Zakazny_Busko_Zdroj_2022.pdf - 248.167 KB) |
| Data publikacji: 2022-12-02 12:24:47 Redaktor: Dorota Krzak |
| Zawiadomienie o wyborze oferty dostawa sprzetu kapnograf modernizacja Oddziału Zakaźnego ZOZ/DO/OM/ZP/44/2022 (Zawiadomienie_o_wyborze_oferty_dostawa_sprzetu_kapnografu_modernizacja_Oddzial_Zakazny_ZOZ_Busko_Zdroj_2022..pdf - 347.318 KB) |
| Data publikacji: 2022-12-13 12:38:44 Redaktor: Dorota Krzak |
| Opis: zawiadomienie o wyborze oferty |
Statystyki bieżącego przetargu | Wyświetleń: 229 |
|