Adres: ul. Bohaterów Warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój
Kontakt: tel. 0-41 378 2402, fax. 0-41 378 2768
E-mail: zamowienia@zoz.busko.com.pl, Strona www: zoz.busko.com.pl
Treść przetargu: 31/07/2013 S147 Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
I.II.III.IV.VI.
Polska-Busko-Zdrój: Urządzenia medyczne
2013/S 147-255345
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dyrektywa 2004/18/WE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)
Nazwa, adresy i punkty kontaktowe
Zespół Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju
ul. Bohaterów Warszawy 67
Osoba do kontaktów: Dorota Krzak, Kamil Kokoszczyk, Anna Rasińska – Sekcja Zamówień Publicznych i Zakupów tel. +48 413782401 wew. 244
28-100 Busko-Zdrój
POLSKA
Tel.: +48 413782401-244
E-mail: zamowienia@zoz.busko.com.pl
Faks: +48 413782401-244
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.zoz.busko.com.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
I.2)
Rodzaj instytucji zamawiającej
Podmiot prawa publicznego
I.3)
Główny przedmiot lub przedmioty działalności
Zdrowie
I.4)
Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie
Sekcja II: Przedmiot zamówienia
II.1)
Opis
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Zakup nowoczesnej aparatury naukowo-badawczej dla Oddziałów Chirurgii i Urologii i Dializ szansą na podniesienie konkurencyjności Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
II.1.2)
Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług
Dostawy
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: Zespół Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju, ul. Bohaterów Warszawy 67, 28-100 Busko Zdrój.
Kod NUTS PL331
II.1.3)
Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
II.1.4)
Informacje na temat umowy ramowej
II.1.5)
Krótki opis zamówienia lub zakupu
Przedmiotem postępowania jest zakup i przekazanie do eksploatacji fabrycznie nowego sprzętu medycznego dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju, w/g załącznika nr 2.1-2.16 w ramach realizacji projektu pn. Zakup nowoczesnej aparatury naukowo-badawczej dla Oddziałów Chirurgii i Urologii i Dializ szansą na podniesienie konkurencyjności Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 2.1 Rozwój innowacji, wspieranie działalności dydaktycznej i badawczej szkół wyższych oraz placówek sektora badanie i rozwój. RPSW. 02.01.00 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007–2013.
Przedmiot zamówienia obejmuje następujący sprzęt medyczny:
1. Aparat do elektrochirurgii;
2. Videoduendoskop wraz z myjnią;
3. Laparoskop wraz z oprzyrządowaniem;
4. Rektoskop operacyjny wraz z oprzyrządowaniem;
5. Zestaw haków automatycznych;
6. Ultrasonograf z kolorowym Dopplerem wraz z osprzętem;
7. Sterylizator;
8. Narzędzia chirurgiczne;
9. Resektoskop bipolarny;
10. Diatermia;
11. Resektoskop monopolarny;
12. Ureterorenoskop;
13. Litotryptor mechaniczny;
14. Aparat do hemodializ;
15. Elektroniczna waga łóżkowa;
16. Wielofunkcyjne łóżko szpitalne.
II.1.6)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33100000
II.1.7)
Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie
II.1.8)
Części
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części
II.1.9)
Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2)
Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1)
Całkowita wielkość lub zakres:
II.2.2)
Informacje o opcjach
II.2.3)
Informacje o wznowieniach
II.3)
Czas trwania zamówienia lub termin realizacji
w dniach: 60 (od udzielenia zamówienia)
Informacje o częściach zamówienia
Część nr: 1 Nazwa: Zadanie nr 1: Zakup sprzętu medycznego na Oddział Chirurgii Ogólnej ZOZ w Busku-Zdroju (załączniki od nr 2.1 do nr 2.8)
1)
Krótki opis
Zadanie nr 1: Zakup sprzętu medycznego na Oddział Chirurgii Ogólnej ZOZ w Busku-Zdroju (załączniki od nr 2.1 do nr 2.8):
1. Aparat do elektrochirurgii;
2. Videoduendoskop wraz z myjnią;
3. Laparoskop wraz z oprzyrządowaniem;
4. Rektoskop operacyjny wraz z oprzyrządowaniem;
5. Zestaw haków automatycznych;
6. Ultrasonograf z kolorowym Dopplerem wraz z osprzętem;
7. Sterylizator;
8. Narzędzia chirurgiczne.
2)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33100000
3)
Wielkość lub zakres
4)
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 2 Nazwa: Zadanie nr 2: Zakup sprzętu medycznego dla Oddziału Dziennego Urologicznego ZOZ w Busku-Zdroju (załączniki od nr 2.9 do nr 2.13)
1)
Krótki opis
Zadanie nr 2: Zakup sprzętu medycznego dla Oddziału Dziennego Urologicznego ZOZ w Busku-Zdroju (załączniki od nr 2.9 do nr 2.13):
9. Resektoskop bipolarny;
10. Diatermia;
11. Resektoskop monopolarny;
12. Ureterorenoskop;
13. Litotryptor mechaniczny.
2)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33100000
3)
Wielkość lub zakres
4)
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 3 Nazwa: Zadanie nr 3: Zakup sprzętu medycznego dla Stacji Dializ ZOZ w Busku-Zdroju (załączniki od nr 2.14 do nr 2.16)
1)
Krótki opis
Zadanie nr 3: Zakup sprzętu medycznego dla Stacji Dializ ZOZ w Busku-Zdroju (załączniki od nr 2.14 do nr 2.16):
14. Aparat do hemodializ;
15. Elektroniczna waga łóżkowa;
16. Wielofunkcyjne łóżko szpitalne.
2)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33100000
3)
Wielkość lub zakres
4)
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)
Warunki dotyczące zamówienia
III.1.1)
Wymagane wadia i gwarancje:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:
a) Zadanie nr 1 – 12 000 PLN;
b) Zadanie nr 2 – 3 000 PLN zł;
c) Zadanie nr 3 – 3 000 PLN zł;
W przypadku wpłaty wadium w formie pieniężnej należy dokonać wpłaty na rachunku bankowym: KREDYT BANK PBI S.A / O. Kielce, Nr rachunku 16 1500 1458 1214 5001 7535 0000 w nieprzekraczalnym terminie do dnia 9.9.2013 roku do godziny 9:00.
Zmiana terminu składania ofert jest równoznaczna ze zmianą terminu zabezpieczenia wadium. Oryginał dowodu wpłaty wadium lub potwierdzony za (zgodność z oryginałem) przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) należy załączyć do oferty przetargowej z informacją, których załączników dotyczy wadium i w jakiej wysokości zostało wniesione na poszczególne załączniki.
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a. Pieniądzu;
b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c. gwarancjach bankowych;
d. gwarancjach ubezpieczeniowych;
e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, póz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, póz. 253, Nr 66, póz. 596 i Nr 216, póz. 1824 oraz z 2004 r. Nr 145, póz. 1537).
Dowód wniesienia wadium w oryginale należy załączyć do oferty.
Warunki gwarancji zgodnie z SIWZ.
III.1.2)
Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
Zadanie jest realizowane w ramach realizacji projektu pn. „Zakup nowoczesnej aparatury naukowo-badawczej dla Oddziałów Chirurgii i Urologii i Dializ szansą na podniesienie konkurencyjności Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku – Zdroju” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 2.1 Rozwój innowacji, wspieranie działalności dydaktycznej i badawczej szkół wyższych oraz placówek sektora „badanie i rozwój”. RPSW. 02.01.00 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007–2013.
III.1.3)
Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
Zgodnie z SIWZ.
W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne) oferta musi spełniać wymagania określone w art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym:
a) w przypadku konsorcjum, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub pełnomocnictwo do reprezentowania postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację;
b) w przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy podlegają sumowaniu;
c) w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawy art. 24 ust. 1 ustawy wymagane jest załączenie do oferty dokumentów dla każdego konsorcjanta oddzielnie.
III.1.4)
Inne szczególne warunki
III.2)
Warunki udziału
III.2.1)
Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy wykonawca złoży:
a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ;
b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy;
c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 – 8 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
f) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Obowiązek złożenia informacji, o której mowa w niniejszym punkcie nie dotyczy Wykonawców będących osobami fizycznymi, także w sytuacji, gdy prowadzą działalność w formie spółek cywilnych, których wspólnikami są wyłącznie osoby fizyczne;
g) w przypadku zamówień innych niż zamówienia, o których mowa w art. 131 a ust. 1 i art. 132 ust. 1 ustawy, aktualnej informacji z Krajowego Rejestry Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 10 i 11 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
9.2.3 Wykonawca złoży oświadczenie o przynależności, bądź nie, do grupy kapitałowej na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Pzp – załącznik nr 8 do SIWZ;
9.2.4 Jeżeli, w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 ustawy, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania, dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 ustawy , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , z tym, że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń – zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób lub przed notariuszem;
9.3 Jeżeli wykonawca wykazał spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polegających na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 9.2.2., 9.2.4.;
9.4 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 9.2.2.b, c, d, f składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 9.2.2. e, g składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, 10 i 11 ustawy;
9.5 Dokumenty, o których mowa powyżej w pkt. 9.4. tiret pierwsze litera a, c, tiret drugie powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
9.6 Dokumenty, o których mowa powyżej w pkt. 9.4. tiret pierwsze litera b powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
9.7 Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 9.4., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Przepis pkt. 9.5 i 9.6 stosuje się odpowiednio (użyta punktacja i numeracja jest zgodna z przyjęta numeracją i punktacją w SIWZ).
III.2.2)
Zdolność ekonomiczna i finansowa
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć:
a) sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres;
b) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 1 717 450 PLN dla całego przedmiotu zamówienia, zaś w przypadku składania oferty częściowej kwoty te przedstawiają się następująco:
— na Zadanie nr 1 – nie mniej niż 1 190 000 PLN,
— Zadanie nr 2 – nie mniej niż 252 450 PLN,
— Zadanie nr 3 – nie mniej niż 275 000 PLN wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
c) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 1 717 450 PLN dla całego przedmiotu zamówienia, zaś w przypadku składania oferty częściowej kwoty te przedstawiają się następująco:
— na Zadanie nr 1 – nie mniej niż 1 190 000 PLN,
— Zadanie nr 2 – nie mniej niż 252 450 PLN,
— Zadanie nr 3 – nie mniej niż 275 000 PLN.
W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedno zadanie należy zsumować polisy z poszczególnych zadań.
Jeżeli wykonawca, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów wymaga się przedłożenia informacji, dotyczącej tych podmiotów.
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: Zadanie nr 1 – nie mniej niż 1 190 000 PLN;
Zadanie nr 2 – nie mniej niż 252 450 PLN;
Zadanie nr 3 – nie mniej niż 275 000 PLN.
III.2.3)
Kwalifikacje techniczne
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć:
a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie zgodnie z Załącznikiem nr 9 do SIWZ. Wykonawca potwierdzi spełnianie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, jeśli wykaże że w tym okresie wykonał należycie co najmniej 2 dostawy przedmiotu zamówienia o wartości min. na:
a) Zadanie nr 1 – 1 190 000 PLN;
b) Zadanie nr 2 – 252 450 PLN;
c) Zadanie nr 3 – 275 000 PLN.
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:
a) Zadanie nr 1 – 1 190 000 PLN;
b) Zadanie nr 2 – 252 450 PLN;
c) Zadanie nr 3 – 275 000 PLN.
III.2.4)
Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.3)
Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
III.3.1)
Informacje dotyczące określonego zawodu
III.3.2)
Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi
Sekcja IV: Procedura
IV.1)
Rodzaj procedury
IV.1.1)
Rodzaj procedury
Otwarta
IV.1.2)
Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
IV.1.3)
Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
IV.2)
Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1)
Kryteria udzielenia zamówienia
Najniższa cena
IV.2.2)
Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.3)
Informacje administracyjne
IV.3.1)
Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
ZOZ/DO/OM/ZP/38/13.
IV.3.2)
Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
nie
IV.3.3)
Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego
IV.3.4)
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
9.9.2013 - 09:00
IV.3.5)
Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
IV.3.6)
Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski.
IV.3.7)
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8)
Warunki otwarcia ofert
Data: 9.9.2013 - 09:30
Miejscowość:
Busko Zdrój 28-100, ul. Bohaterów Warszawy 67, budynek dyrekcji ZOZ w Busku Zdroju.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)
Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
VI.2)
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Podać odniesienie do projektu (projektów) i/lub programu (programów): Przedmiot zamówienia jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Nazwa programu operacyjnego oraz jego kod: Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007–2013. RPSW. 00.00.00.
Numer i nazwa osi priorytetowej RPOWŚ oraz jego kod: Oś priorytetowa 2. „Wsparcie innowacyjności, budowa społeczeństwa informacyjnego oraz wzrost potencjału inwestycyjnego regionu” RPSW. 02.00.00.
3.4.3 Numer, nazwa działania w ramach RPOWŚ oraz jego kod:
Numer Działania 2.1 Rozwój innowacji, wspieranie działalności dydaktycznej i badawczej szkół wyższych oraz placówek sektora „badanie i rozwój”. RPSW. 02.01.00.
VI.3)
Informacje dodatkowe
VI.4)
Procedury odwoławcze
VI.4.1)
Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
VI.4.2)
Składanie odwołań
VI.4.3)
Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
VI.5)
Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
26.7.2013 |
| Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:ZOZ/DO/OM/ZP/38/13 (SIWZ.DOSTAWA_SPRZETU_MEDYCZNEGO_ZOZ_BUSKO_ZDROJ_2013.rar - 12779.82 KB) |
| Data publikacji: 2013-07-31 10:30:53 Redaktor: Kamil Kokoszczyk |
| Opis: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.Dotyczy:Zakup nowoczesnej aparatury naukowo-badawczej dla Oddziałów Chirurgii i Urologii i Dializ szansą na podniesienie konkurencyjności Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku – Zdroju |
| Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:ZOZ/DO/OM/ZP/38/13 (SIWZ._ZALACZNIKI_DOSTAWA_SPRZETU_MEDYCZNEGO_ZOZ_BUSKO_ZDROJ_2013.rar - 4980.854 KB) |
| Data publikacji: 2013-07-31 10:45:22 Redaktor: Kamil Kokoszczyk |
| Opis: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: Załączniki stanowiące integralną część Specyfikacji (SIWZ).
Załącznik nr 1: Arkusze asortymentowy przedmiotu zamówienia;
Załącznik nr 2.1. Opis przedmiotu zamówienia Aparat do elektrochirurgii;
Załącznik nr 2.2. Opis przedmiotu zamówienia Videoduendoskop wraz z myjnią;
Załącznik nr 2.3. Opis przedmiotu zamówienia Laparoskop wraz z oprzyrządowaniem;
Załącznik nr 2.4. Opis przedmiotu zamówieniaRektoskop operacyjny wraz z oprzyrządowaniem;
Załącznik nr 2.5. Opis przedmiotu zamówienia Zestaw haków automatycznych;
Załącznik nr 2.6. Opis przedmiotu zamówienia Ultrasonograf z kolorowym Dopplerem wraz z osprzętem;
Załącznik nr 2.7. Opis przedmiotu zamówienia Sterylizator;
Załącznik nr 2.8. Opis przedmiotu zamówienia Narzędzia chirurgiczne;
Załącznik nr 2.9. Opis przedmiotu zamówienia Resektoskop bipolarny;
Załącznik nr 2.10. Opis przedmiotu zamówienia Diatermia;
Załącznik nr 2.11. Opis przedmiotu zamówienia Resektoskop monopolarny;
Załącznik nr 2.12. Opis przedmiotu zamówienia Ureterorenoskop;
Załącznik nr 2.13. Opis przedmiotu zamówienia Litotryptor mechaniczny;
Załącznik nr 2.14. Opis przedmiotu zamówienia Aparat do hemodializ;
Załącznik nr 2.15. Opis przedmiotu zamówienia Elektroniczna waga łóżkowa;
Załącznik nr 2.16. Opis przedmiotu zamówienia Wielofunkcyjne łóżko szpitalne;
Załącznik nr 3 Ogólny opis przedmiotu zamówienia;
Załącznik nr 4: Formularz ofertowy;
Załącznik nr 5: Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu;
Załącznik nr 6: Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia;
Załącznik nr 7: Wzór umowy;
Załącznik nr 8: Oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub nie, do grupy kapitałowej;
Załącznik nr 9: Wykaz dostaw. Dotyczy:Zakup nowoczesnej aparatury naukowo-badawczej dla Oddziałów Chirurgii i Urologii i Dializ szansą na podniesienie konkurencyjności Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku – Zdroju
|
| Ogłoszenie o zamówieniu 2013/S 147-255345 (2013S-147-255345.pdf - 177.241 KB) |
| Data publikacji: 2013-07-31 10:47:07 Redaktor: Kamil Kokoszczyk |
| Opis: Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej.Ogłoszenie o zamówieniu 2013/S 147-255345 |
| Modyfikacja nr 1 z dnia 05.08.2013:ZOZ/DO/OM/ZP/38/13 (MODYFIKACJA_NR_1_05.08.2013_DOSTAWA_SPRZETU_MEDYCZNEGO_ZOZ_BUSKO_ZDROJ_2013.jpg - 871.885 KB) |
| Data publikacji: 2013-08-05 13:38:03 Redaktor: Kamil Kokoszczyk |
| Opis: Informacja dla wykonawców nr 1.
Modyfikacja nr 1 z dnia 05 sierpnia 2013 r. Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.Dotyczy: Zakup nowoczesnej aparatury naukowo-badawczej dla Oddziałów Chirurgii i Urologii i Dializ szansą na podniesienie konkurencyjności Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku – Zdroju |
| Dodatkowa informacja lub sprostowanie:2013/S 153-266114 (2013S-153-266114.pdf - 70.911 KB) |
| Data publikacji: 2013-08-08 10:03:47 Redaktor: Kamil Kokoszczyk |
| Opis: Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej, 31.7.2013, 2013/S 147-255345 |
| Odpowiedzi na zapytania Wykonawców nr 2:ZOZ/DO/OM/ZP/38/13 (ZAPYTANIA_NR_2_DOSTAWA_SPRZETU_MEDYCZNEGO_ZOZ_BUSKO_ZDROJ_2013.jpg - 902.277 KB) |
| Data publikacji: 2013-08-23 13:11:38 Redaktor: Kamil Kokoszczyk |
| Opis: Informacja dla wykonawców nr 3. Odpowiedzi na zapytania Wykonawców nr 2. Dotyczy:Zakup nowoczesnej aparatury naukowo-badawczej dla Oddziałów Chirurgii i Urologii i Dializ szansą na podniesienie konkurencyjności Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku – Zdroju |
| Odpowiedzi na zapytania Wykonawców nr 3:ZOZ/DO/OM/ZP/38/13 (ZAPYTANIA_NR_3_DOSTAWA_SPRZETU_MEDYCZNEGO_ZOZ_BUSKO_ZDROJ_2013.rar - 3381.18 KB) |
| Data publikacji: 2013-08-23 13:19:33 Redaktor: Kamil Kokoszczyk |
| Opis: Informacja dla wykonawców nr 4. Odpowiedzi na zapytania Wykonawców nr 3. Dotyczy:Zakup nowoczesnej aparatury naukowo-badawczej dla Oddziałów Chirurgii i Urologii i Dializ szansą na podniesienie konkurencyjności Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku – Zdroju |
| Odpowiedzi na zapytania Wykonawców nr 4:ZOZ/DO/OM/ZP/38/13 (ZAPYTANIA_NR_4_DOSTAWA_SPRZETU_MEDYCZNEGO_ZOZ_BUSKO_ZDROJ_2013.jpg - 738.418 KB) |
| Data publikacji: 2013-08-23 13:21:13 Redaktor: Kamil Kokoszczyk |
| Opis: Informacja dla wykonawców nr 5. Odpowiedzi na zapytania Wykonawców nr 4. Dotyczy:Zakup nowoczesnej aparatury naukowo-badawczej dla Oddziałów Chirurgii i Urologii i Dializ szansą na podniesienie konkurencyjności Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku – Zdroj |
| Odpowiedzi na zapytania Wykonawców nr 5:ZOZ/DO/OM/ZP/38/13 (ZAPYTANIA_NR_5_DOSTAWA_SPRZETU_MEDYCZNEGO_ZOZ_BUSKO_ZDROJ_2013.rar - 1247.999 KB) |
| Data publikacji: 2013-08-23 13:24:27 Redaktor: Kamil Kokoszczyk |
| Opis: Informacja dla wykonawców nr 6. Odpowiedzi na zapytania Wykonawców nr 5. Dotyczy:Zakup nowoczesnej aparatury naukowo-badawczej dla Oddziałów Chirurgii i Urologii i Dializ szansą na podniesienie konkurencyjności Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku – Zdroj |
| Odpowiedzi na zapytania Wykonawców nr 6:ZOZ/DO/OM/ZP/38/13 (ZAPYTANIA_NR_6_DOSTAWA_SPRZETU_MEDYCZNEGO_ZOZ_BUSKO_ZDROJ_2013.rar - 2049.032 KB) |
| Data publikacji: 2013-08-23 13:28:04 Redaktor: Kamil Kokoszczyk |
| Opis: Informacja dla wykonawców nr 7. Odpowiedzi na zapytania Wykonawców nr 6. Dotyczy:Zakup nowoczesnej aparatury naukowo-badawczej dla Oddziałów Chirurgii i Urologii i Dializ szansą na podniesienie konkurencyjności Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku – Zdroj |
| Odpowiedzi na zapytania Wykonawców nr 7:ZOZ/DO/OM/ZP/38/13 (ZAPYTANIA_NR_7_DOSTAWA_SPRZETU_MEDYCZNEGO_ZOZ_BUSKO_ZDROJ_2013.rar - 1693.253 KB) |
| Data publikacji: 2013-08-23 13:30:56 Redaktor: Kamil Kokoszczyk |
| Opis: Informacja dla wykonawców nr 8. Odpowiedzi na zapytania Wykonawców nr 7. Dotyczy:Zakup nowoczesnej aparatury naukowo-badawczej dla Oddziałów Chirurgii i Urologii i Dializ szansą na podniesienie konkurencyjności Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku – Zdroj |
| Odpowiedzi na zapytania Wykonawców nr 8:ZOZ/DO/OM/ZP/38/13 (ZAPYTANIA_NR_8_DOSTAWA_SPRZETU_MEDYCZNEGO_ZOZ_BUSKO_ZDROJ_2013.rar - 3374.796 KB) |
| Data publikacji: 2013-08-23 13:36:10 Redaktor: Kamil Kokoszczyk |
| Opis: nformacja dla wykonawców nr 9. Odpowiedzi na zapytania Wykonawców nr 8. Dotyczy:Zakup nowoczesnej aparatury naukowo-badawczej dla Oddziałów Chirurgii i Urologii i Dializ szansą na podniesienie konkurencyjności Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku – Zdroj |
| Odpowiedzi na zapytania Wykonawców nr 9:ZOZ/DO/OM/ZP/38/13 (ZAPYTANIA_NR_9_DOSTAWA_SPRZETU_MEDYCZNEGO_ZOZ_BUSKO_ZDROJ_2013.rar - 6027.075 KB) |
| Data publikacji: 2013-08-23 14:18:02 Redaktor: Kamil Kokoszczyk |
| Opis: Informacja dla wykonawców nr 10. Odpowiedzi na zapytania Wykonawców nr 9. Dotyczy:Zakup nowoczesnej aparatury naukowo-badawczej dla Oddziałów Chirurgii i Urologii i Dializ szansą na podniesienie konkurencyjności Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku – Zdroj |
| Odpowiedzi na zapytania Wykonawców nr 9':ZOZ/DO/OM/ZP/38/13 (ZAPYTANIA_NR_9PRIM_DOSTAWA_SPRZETU_MEDYCZNEGO_ZOZ_BUSKO_ZDROJ_2013.rar - 1757.107 KB) |
| Data publikacji: 2013-08-23 14:20:39 Redaktor: Kamil Kokoszczyk |
| Opis: Informacja dla wykonawców nr 11. Odpowiedzi na zapytania Wykonawców nr 9'. Dotyczy:Zakup nowoczesnej aparatury naukowo-badawczej dla Oddziałów Chirurgii i Urologii i Dializ szansą na podniesienie konkurencyjności Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku – Zdroj |
| Odpowiedzi na zapytania Wykonawców nr 10:ZOZ/DO/OM/ZP/38/13 (ZAPYTANIA_NR_10_DOSTAWA_SPRZETU_MEDYCZNEGO_ZOZ_BUSKO_ZDROJ_2013.jpg - 881.491 KB) |
| Data publikacji: 2013-08-23 14:21:49 Redaktor: Kamil Kokoszczyk |
| Opis: Informacja dla wykonawców nr 12. Odpowiedzi na zapytania Wykonawców nr 10. Dotyczy:Zakup nowoczesnej aparatury naukowo-badawczej dla Oddziałów Chirurgii i Urologii i Dializ szansą na podniesienie konkurencyjności Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku – Zdroj |
| Odpowiedzi na zapytania Wykonawców nr 11:ZOZ/DO/OM/ZP/38/13 (ZAPYTANIA_NR_11_DOSTAWA_SPRZETU_MEDYCZNEGO_ZOZ_BUSKO_ZDROJ_2013.jpg - 956.533 KB) |
| Data publikacji: 2013-08-23 14:24:29 Redaktor: Kamil Kokoszczyk |
| Opis: Informacja dla wykonawców nr 13. Odpowiedzi na zapytania Wykonawców nr 11. Dotyczy:Zakup nowoczesnej aparatury naukowo-badawczej dla Oddziałów Chirurgii i Urologii i Dializ szansą na podniesienie konkurencyjności Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku – Zdroj |
| Odpowiedzi na zapytania Wykonawców nr 12:ZOZ/DO/OM/ZP/38/13 (ZAPYTANIA_NR_12_DOSTAWA_SPRZETU_MEDYCZNEGO_ZOZ_BUSKO_ZDROJ_2013.jpg - 823.68 KB) |
| Data publikacji: 2013-08-23 14:25:24 Redaktor: Kamil Kokoszczyk |
| Opis: Informacja dla wykonawców nr 14. Odpowiedzi na zapytania Wykonawców nr 12. Dotyczy:Zakup nowoczesnej aparatury naukowo-badawczej dla Oddziałów Chirurgii i Urologii i Dializ szansą na podniesienie konkurencyjności Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku – Zdroj |
| Modyfikacja nr 2 z dnia 23.08.2013:ZOZ/DO/OM/ZP/38/13 (MODYFIKACJA_NR_2_23.08.2013_DOSTAWA_SPRZETU_MEDYCZNEGO_ZOZ_BUSKO_ZDROJ_2013.jpg - 846.537 KB) |
| Data publikacji: 2013-08-27 12:09:49 Redaktor: Kamil Kokoszczyk |
| Opis: Informacja dla wykonawców nr 15. Modyfikacja nr 2 z dnia 23 sierpnia 2013 r. Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.Dotyczy: Zakup nowoczesnej aparatury naukowo-badawczej dla Oddziałów Chirurgii i Urologii i Dializ szansą na podniesienie konkurencyjności Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku – Zdroju |
| Załącznik nr 7-wzór umowy. Modyfikacja nr 2 z dnia 23.08.2013 r. (ZALACZNIK_NR_7.WZOR_UMOWY.DOSTAWA_SPRZETU_MEDYCZNEGO_ZOZ_BUSKO_ZDROJ_2013_MODYFIKACJA_NR_2.pdf - 211.927 KB) |
| Data publikacji: 2013-08-27 12:19:24 Redaktor: Kamil Kokoszczyk |
| Opis: Załącznik nr 7-wzór umowy. Modyfikacja nr 2 z dnia 23.08.2013 r. Dotyczy: Zakup nowoczesnej aparatury naukowo-badawczej dla Oddziałów Chirurgii i Urologii i Dializ szansą na podniesienie konkurencyjności Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku – Zdroju |
| Odpowiedzi na zapytania Wykonawców nr 1:ZOZ/DO/OM/ZP/38/13 (ZAPYTANIA_NR_1_DOSTAWA_SPRZETU_MEDYCZNEGO_ZOZ_BUSKO_ZDROJ_2013.rar - 1495.304 KB) |
| Data publikacji: 2013-08-27 12:26:22 Redaktor: Kamil Kokoszczyk |
| Opis: Informacja dla wykonawców nr 2. Odpowiedzi na zapytania Wykonawców nr 1. Dotyczy:Zakup nowoczesnej aparatury naukowo-badawczej dla Oddziałów Chirurgii i Urologii i Dializ szansą na podniesienie konkurencyjności Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku – Zdroju |
| Informacja o unieważnieniu postępowania:ZOZ/DO/OM/ZP/38/13 (INFORMACJA_O UNIEWAZNIENIU_DOSTAWA_SPRZETU_MEDYCZNEGO_ZOZ_BUSKO_ZDROJ_2013.jpg - 818.674 KB) |
| Data publikacji: 2013-09-27 13:23:56 Redaktor: Kamil Kokoszczyk |
| Opis: Informacja o unieważnieniu postępowania.Zadanie nr 3: Zakup sprzętu medycznego dla Stacji Dializ ZOZ w Busku-Zdroju. (załączniki od nr 2.14 do nr 2.16).Dotyczy: Zakup nowoczesnej aparatury naukowo-badawczej dla Oddziałów Chirurgii i Urologii i Dializ szansą na podniesienie konkurencyjności Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku – Zdroju
|
| Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty:ZOZ/DO/OM/ZP/38/13 (ZAWIADOMIENIE_O_WYBORZE_OFERTY_DOSTAWA_SPRZETU_MEDYCZNEGO_ZOZ_BUSKO_ZDROJ_2013.jpg - 1015.671 KB) |
| Data publikacji: 2013-10-09 11:29:20 Redaktor: Kamil Kokoszczyk |
| Opis: Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty. Dotyczy: Zakup nowoczesnej aparatury naukowo-badawczej dla Oddziałów Chirurgii i Urologii i Dializ szansą na podniesienie konkurencyjności Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku – Zdroju |
| Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty:ZOZ/DO/OM/ZP/38/13 (ZAWIADOMIENIE_O_WYBORZE_OFERTY_II_DOSTAWA_SPRZETU_MEDYCZNEGO_ZOZ_BUSKO_ZDROJ_2013.jpg - 961.711 KB) |
| Data publikacji: 2013-10-14 11:31:33 Redaktor: Kamil Kokoszczyk |
| Opis: Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty .Zadanie nr 2: Zakup sprzętu medycznego dla Oddziału Dziennego Urologicznego ZOZ w Busku-Zdroju. (załączniki od nr 2.9 do nr 2.13). Dotyczy: Zakup nowoczesnej aparatury naukowo-badawczej dla Oddziałów Chirurgii i Urologii i Dializ szansą na podniesienie konkurencyjności Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku – Zdroju |