Adres: ul. Bohaterów Warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój
Kontakt: tel. 0-41 378 2402, fax. 0-41 378 2768
E-mail: zamowienia@zoz.busko.com.pl, Strona www: zoz.busko.com.pl
Treść przetargu:
Polska-Busko-Zdrój: Wyroby używane w przypadku złamań, śruby i płyty
2019/S 189-458996
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy Legal Basis:
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca I.1)Nazwa i adresy Zespół Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju ul. Bohaterów Warszawy 67 Busko-Zdrój 28-100 Polska Osoba do kontaktów: Grzegorz Lasak Tel.: +48 413782401-244 E-mail: zamowienia@zoz.busko.com.pl Faks: +48 413782401-244 Kod NUTS: PL721
Adresy internetowe:
Główny adres: www.zoz.busko.com.pl I.2)Informacja o zamówieniu wspólnym I.3)Komunikacja Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: www.zoz.busko.com.pl Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://epuap.gov.pl I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej Inny rodzaj: samodzielny publiczny zespół opieki zdrowotnej I.5)Główny przedmiot działalności Zdrowie
Sekcja II: Przedmiot II.1)Wielkość lub zakres zamówienia II.1.1)Nazwa:
Dostawa zespoleń do zabiegów ortopedycznych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
Numer referencyjny: ZOZ/DO/OM/ZP/31/19 II.1.2)Główny kod CPV 33141770 II.1.3)Rodzaj zamówienia Dostawy II.1.4)Krótki opis:
Opis przedmiotu zamówienia zawarty w Załącznikach i obejmuje dostawę śrub do złamań, płyt, implantów, gwoździ, systemów płytkowych, wkrętów, ostrza, wiertła itp.
II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość Wartość bez VAT: 925 925.90 PLN II.1.6)Informacje o częściach To zamówienie podzielone jest na części: tak Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części II.2)Opis II.2.1)Nazwa:
Załącznik nr 1
Część nr: 1 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 33141770 II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL721 Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Blok Operacyjny Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju, ul. Boh. Warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój, POLSKA
II.2.4)Opis zamówienia:
Płytki do złamań kości piszczelowej, piętowej, przedstopia.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia II.2.6)Szacunkowa wartość Wartość bez VAT: 178 750.30 PLN II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w miesiącach: 36 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe II.2)Opis II.2.1)Nazwa:
Załącznik nr 2
Część nr: 2 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 33141770 II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL721 Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Blok Operacyjny Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju, ul. Boh. Warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój, POLSKA
II.2.4)Opis zamówienia:
Płytki do złamań kości ramiennej, promieniowej, łokciowej, płytki proste, rekonstrukcyjne, tubularne, śruby.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia II.2.6)Szacunkowa wartość Wartość bez VAT: 202 240.10 PLN II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w miesiącach: 36 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe II.2)Opis II.2.1)Nazwa:
Załącznik nr 3
Część nr: 3 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 33141770 II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL721 Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Blok Operacyjny Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju, ul. Boh. Warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój, POLSKA
II.2.4)Opis zamówienia:
Elektrody do waporyzacji.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia II.2.6)Szacunkowa wartość Wartość bez VAT: 47 870.30 PLN II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w miesiącach: 36 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe II.2)Opis II.2.1)Nazwa:
Załącznik nr 4
Część nr: 4 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 33141770 II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL721 Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Blok Operacyjny Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju, ul. Boh. Warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój, POLSKA
II.2.4)Opis zamówienia:
Systemy płytkowe DSB, DSK.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia II.2.6)Szacunkowa wartość Wartość bez VAT: 46 490.30 PLN II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w miesiącach: 36 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe II.2)Opis II.2.1)Nazwa:
Załącznik nr 5
Część nr: 5 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 33141770 II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL721 Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Blok Operacyjny Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju, ul. Boh. Warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój, POLSKA
II.2.4)Opis zamówienia:
Implanty barkowe
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia II.2.6)Szacunkowa wartość Wartość bez VAT: 46 930.30 PLN II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w miesiącach: 36 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe II.2)Opis II.2.1)Nazwa:
Załącznik nr 6
Część nr: 6 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 33141770 II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL721 Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Blok Operacyjny Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju, ul. Boh. Warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój, POLSKA
II.2.4)Opis zamówienia:
Ostrza do pił Stryker, ostrza typu Tomcat, ostrza typu Bartel Burs, ostrza typu Round Burs, frezy jednorazowe do małych stawów.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia II.2.6)Szacunkowa wartość Wartość bez VAT: 79 400.30 PLN II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w miesiącach: 36 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe II.2)Opis II.2.1)Nazwa:
Załącznik nr 7
Część nr: 7 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 33141770 II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL721 Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Blok Operacyjny Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju, ul. Boh. Warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój, POLSKA
II.2.4)Opis zamówienia:
Płytka typu Endobutton, zestaw do szycia łąkotki, śruba biowchłanialna
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia II.2.6)Szacunkowa wartość Wartość bez VAT: 91 710.30 PLN II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w miesiącach: 36 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe II.2)Opis II.2.1)Nazwa:
Załącznik nr 8
Część nr: 8 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 33141770 II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL721 Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Blok Operacyjny Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju, ul. Boh. Warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój, POLSKA
II.2.4)Opis zamówienia:
Płytki kostne, rekonstrukcyjne, płytki typu T
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia II.2.6)Szacunkowa wartość Wartość bez VAT: 42 405.30 PLN II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w miesiącach: 36 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe II.2)Opis II.2.1)Nazwa:
Załącznik nr 9
Część nr: 9 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 33141770 II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL721 Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Blok Operacyjny Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju, ul. Boh. Warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój, POLSKA
II.2.4)Opis zamówienia:
Gwoździe Ruscha, gwoździe Kirschnera, wkręty kaniulowane, wkręty do kości wkręty samogwintujące, podkładki do wkrętów, wiertła
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia II.2.6)Szacunkowa wartość Wartość bez VAT: 49 278.30 PLN II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w miesiącach: 36 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe II.2)Opis II.2.1)Nazwa:
Załącznik nr 10
Część nr: 10 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 33141770 II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL721 Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Blok Operacyjny Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju, ul. Boh. Warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój, POLSKA
II.2.4)Opis zamówienia:
Gwóźdż śródszpikowy do złamań szyjki i trzonu kości udowej, gwóźdź ramienny śródszpikowy, śruby
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia II.2.6)Szacunkowa wartość Wartość bez VAT: 68 800.30 PLN II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w miesiącach: 36 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe II.2)Opis II.2.1)Nazwa:
Załacznik nr 11
Część nr: 11 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 33141770 II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL721 Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Blok Operacyjny Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju, ul. Boh. Warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój, POLSKA
II.2.4)Opis zamówienia:
Gwóźdź śródszpikowy ramienny, gwóźdź udowy, podudziowy, piętowy, płyty anatomiczne do nasady kości udowej, do kłykci kości udowej i śruby.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia II.2.6)Szacunkowa wartość Wartość bez VAT: 72 050.70 PLN II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w miesiącach: 36 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym III.1)Warunki udziału III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego Wykaz i krótki opis warunków:
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, Wykonawca złoży oświadczenie o braku podstaw wykluczenia (JEDZ) oraz przedłoży na wezwanie Zamawiającego następujące dokumenty i oświadczenia:
a) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
b) art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcę, który naruszył obowiązki dotyczące płatności podatków - wymagany dokument: zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inne dokumenty potwierdzające, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
c) art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcę, który naruszył obowiązki dotyczące płatności na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - wymagany dokument: zaświadczenie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
d) art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcę, w stosunku, do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15.5.2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz.U. z 2019 r. poz. 243, 326, 912) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem Wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba, że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28.2.2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz.U. z 2019 r. poz. 498, 912, 1495) - wymagany dokument: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
e) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (sporządzone samodzielnie);
f) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (sporządzone samodzielnie);
g) oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12.1.1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1170) (sporządzone samodzielnie).
III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowa Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Wykonawca powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 800 000,00 PLN na cały przedmiot zamówienia, a na poszczególne załączniki nie mniej niż:
Załącznik nr 1 – 167 000,00 PLN
Załącznik nr 2 – 190 000,00 PLN
Załącznik nr 3 – 36 000,00 PLN
Załącznik nr 4 – 35 000,00 PLN
Załącznik nr 5 – 35 000,00 PLN
Załącznik nr 6 – 67 000,00 PLN
Załącznik nr 7 – 80 000,00 PLN
Załącznik nr 8 – 32 000,00 PLN
Załącznik nr 9 – 37 000,00 PLN
Załącznik nr 10 – 58 000,00 PLN
Załącznik nr 11 – 63 000,00 PLN
III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań.
III.1.5)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych III.2)Warunki dotyczące zamówienia III.2.2)Warunki realizacji umowy:
Przedmiot umowy będzie realizowany sukcesywnie na podstawie zamówień Zamawiającego przez okres 36 miesięcy w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych.
III.2.3)Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia
Sekcja IV: Procedura IV.1)Opis IV.1.1)Rodzaj procedury Procedura otwarta IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów IV.1.4)Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu IV.1.6)Informacje na temat aukcji elektronicznej IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA) Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie IV.2)Informacje administracyjne IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału Data: 13/11/2019 Czas lokalny: 09:00 IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału: Polski IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą Oferta musi zachować ważność do: 11/01/2020 IV.2.7)Warunki otwarcia ofert Data: 13/11/2019 Czas lokalny: 10:00 Miejsce:
Zespół Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju, ul. Boh. Warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój, POLSKA, pok. nr 22
Sekcja VI: Informacje uzupełniające VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: tak Przewidywany termin publikacji kolejnych ogłoszeń:
Sierpień 2020 r.
VI.2)Informacje na temat procesów elektronicznych Akceptowane będą faktury elektroniczne VI.3)Informacje dodatkowe:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 PLN na cały przedmiot zamówienia, a na poszczególne Załączniki:
Załącznik nr 1 – 1 930 PLN
Załącznik nr 2 – 2 200 PLN
Załącznik nr 3 – 500 PLN
Załącznik nr 4 – 500 PLN
Załącznik nr 5 – 500 PLN
Załącznik nr 6 – 900 PLN
Załącznik nr 7 – 970 PLN
Załącznik nr 8 – 450 PLN
Załącznik nr 9 – 550 PLN
Załącznik nr 10 – 750 PLN
Załącznik nr 11 – 750 PLN
— należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: nr rachunku 8985 1700 0700 1001 9868 7100 04 w nieprzekraczalnym terminie do dnia 13.11.2019 roku do godziny 9:00, z dopiskiem „wadium” i nr postępowania ZOZ/DO/OM/ZP/31/19.
Płatność za zrealizowana dostawę w terminie 30 dni od daty wpływu prawidłowo wystawionej faktury VAT.
VI.4)Procedury odwoławcze VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze Urząd Zamówień Publicznych, Departament Odwołań ul. Postępu 17a Warszawa 01-676 Polska VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne VI.4.3)Składanie odwołań Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia - jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 zdanie drugie ustawy albo w terminie 15 dni - jeżeli zostały przesłane w inny sposób.
1. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, także wobec postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na stronie internetowej.
2. Odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt 24.5 i 24.6 SIWZ wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
3. Jeżeli Zamawiający mimo takiego obowiązku nie przesłał Wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej odwołanie wnosi się nie później niż w terminie:
a) 30 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia;
b) 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jeżeli Zamawiający nie opublikował w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia.
VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań Urząd Zamówień Publicznych, Departament Odwołań ul. Postępu 17a Warszawa 01-676 Polska VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 26/09/2019
|
| SIWZ zespolenia ortopedyczne ZOZ/DO/OM/ZP/31/19 (SIWZ_zespolenia_ortopedyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2019.pdf - 17456.736 KB) |
| Data publikacji: 2019-10-01 10:12:41 Redaktor: Dorota Krzak |
| Opis: siwz zespolenia ortopedyczne |
| Załączniki do SIWZ zespolenia ortopedyczne ZOZ/DO/OM/ZP/31/19 (Zalaczniki_do_SIWZ_zespolenia_ortopedyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2019.rar - 2292.478 KB) |
| Data publikacji: 2019-10-01 10:15:18 Redaktor: Dorota Krzak |
| Opis: arkusze asortymentowo-cenowe, JEDZ, instrukcja wypełniania JEDZ, wzór umowy, klucz publiczny, identyfikator postępowania, formularz ofertowy, oświadczenie grupa kapitałowa |
| Modyfikacja nr 1 zespolenia ortopedyczne ZOZ/DO/OM/ZP/31/19 (Modyfikacja_nr_1_zespolenia_ortopedyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2019.pdf - 700.112 KB) |
| Data publikacji: 2019-11-06 09:38:45 Redaktor: Dorota Krzak |
| Opis: Modyfikacja nr 1 zespolenia ortopedyczne ZOZ/DO/OM/ZP/31/19 |
| Odpowiedzi na zapytania nr 1 zespolenia ortopedyczne ZOZ/DO/OM/ZP/31/19 (Odpowiedzi_na_zapytania_nr_1_zespolenia_ortopedyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2019_II.pdf - 22647.524 KB) |
| Data publikacji: 2019-11-15 09:29:00 Redaktor: Dorota Krzak |
| Opis: odpowiedzi na zapytania nr 1 |
| Po modyfikacji Załacznik nr 11 zespolenia ortopedyczne ZOZ/DO/OM/ZP/31/19 (Zalacznik_nr_11_Po_modyfikacji_arkusz_asortymentowo_cenowy_zespolenia_ortopedyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2019.doc - 133.632 KB) |
| Data publikacji: 2019-11-18 12:32:47 Redaktor: Dorota Krzak |
| Załącznik nr 11 A po modyfikacji zespolenia ortopedyczne ZOZ/DO/OM/ZP/31/19 (Zalacznik_nr_11_A_arkusz_asortymentowo_cenowy_zespolenia_ortopedyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2019.doc - 104.96 KB) |
| Data publikacji: 2019-11-18 12:33:21 Redaktor: Dorota Krzak |
| Informacja dla Wykonawców nr 1 zespolenia ortopedyczne ZOZ/DO/OM/ZP/31/19 (Informacja_dla_Wykonawcow_nr_1_zespolenia_ortopedyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2019.doc - 125.44 KB) |
| Data publikacji: 2019-11-21 13:13:33 Redaktor: Dorota Krzak |
| Opis: Informacja dla Wykonawców nr 1 zespolenia ortopedyczne ZOZ/DO/OM/ZP/31/19 |
| Załącznik nr 17 A klucz publiczny ofert dodatkowych zespolenia ortopedyczne ZOZ/DO/OM/ZP/31/19 (Zalacznik_nr_17_a_klucz_publiczny_ofert_dodatkowych_zespolenia_ortopedyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2019.doc - 94.208 KB) |
| Data publikacji: 2019-11-21 13:19:44 Redaktor: Dorota Krzak |
| Opis: Załącznik nr 17 A klucz publiczny ofert dodatkowych zespolenia ortopedyczne ZOZ/DO/OM/ZP/31/19 |
| Protokół z otwarcia ofert zespolenia ortopedyczne ZOZ/DO/OM/ZP/31/19 (Protokol_z_otwarcia_dostawa_zespolenia_ortopedyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2019.pdf - 2496.431 KB) |
| Data publikacji: 2019-11-26 13:36:53 Redaktor: Dorota Krzak |
| Opis: Protokół z otwarcia ofert zespolenia ortopedyczne ZOZ/DO/OM/ZP/31/19 |
| Zawiadomienie o unieważnieniu Załącznik nr 6 zespolenia ortopedyczne ZOZ/DO/OM/ZP/31/19 (Zawiadomienie_o_uniewaznieniu_zalacznik_6_zespolenia_ortopedyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2019.pdf - 749.122 KB) |
| Data publikacji: 2019-11-26 13:38:56 Redaktor: Dorota Krzak |
| Opis: Zawiadomienie o unieważnieniu Załącznik nr 6 zespolenia ortopedyczne ZOZ/DO/OM/ZP/31/19 |