Adres: ul. Bohaterów Warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój
Kontakt: tel. 0-41 378 2402, fax. 0-41 378 2768
E-mail: zamowienia@zoz.busko.com.pl, Strona www: zoz.busko.com.pl
Treść przetargu:
Ogłoszenie nr 513765-N-2020 z dnia 2020-02-18 r.
Zespół Opieki Zdrowotnej: Dostawa rękawic i drobnego materiału medycznego dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej Nie Nazwa projektu lub programu O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych Nie Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający Nie Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania Nie Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających Nie Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej Nie W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych: Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny 00031146700000, ul. ul. Bohaterów Warszawy 67 , 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 041 3782401, e-mail sekretariat@zoz.busko.pl, faks 041 3782768. Adres strony internetowej (URL): www.zoz.busko.com.pl Adres profilu nabywcy: Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić): Samodzielny Zakład Opieki Zdrowotnej I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy): Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): I.4) KOMUNIKACJA: Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL) Nie www.zoz.busko.com.pl Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia Nie www.zoz.busko.com.pl Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem Nie Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać: Elektronicznie Nie adres Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie Inny sposób: Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak Inny sposób: operator pocztowy, posłaniec, osobiście Adres: ul. Bohaterów Warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne Nie Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa rękawic i drobnego materiału medycznego dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju Numer referencyjny: ZOZ/DO/OM/ZP/13/20 Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny Nie II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych Zamówienie podzielone jest na części: Tak Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części: Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę rękawic i drobnego materiału medycznego (m. in. pieluchy, majtki chłonne, prześcieradła, pojemniki na odpady medyczne, myjki do mycia ciała, czepki, fartuchy) dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku – Zdroju. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia oraz jego opis określają Załączniki od nr 1 do nr 6. II.5) Główny kod CPV: 33190000-8 Dodatkowe kody CPV: Kod CPV 18424300-0 II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: 342433,19 Waluta: pln (w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów) II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów: miesiącach: 12 lub dniach: lub data rozpoczęcia: lub zakończenia: Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia 12 II.9) Informacje dodatkowe: SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Określenie warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań. Informacje dodatkowe III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna Określenie warunków: Wykonawca powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 340 100,00 pln. dla całego przedmiotu zamówienia, a na poszczególne Załączniki nie mniej niż: Załącznik nr 1 - 100,00 pln, Załącznik nr 2 - 108 000,00 pln, Załącznik nr 3 - 39 000,00 pln, Załącznik nr 4 - 40 000,00 pln, Załącznik nr 5 - 118 000,00 pln, Załącznik nr 6 - 35 000,00 pln Informacje dodatkowe III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa Określenie warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań. Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Informacje dodatkowe: III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp) III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Tak Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji Nie III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 Ustawy Pzp III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 340 100,00 pln. dla całego przedmiotu zamówienia, a na poszczególne Załączniki nie mniej niż: Załącznik nr 1 - 100,00 pln, Załącznik nr 2 - 108 000,00 pln, Załącznik nr 3 - 39 000,00 pln, Załącznik nr 4 - 40 000,00 pln, Załącznik nr 5 - 118 000,00 pln, Załącznik nr 6 - 35 000,00 pln. III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI: III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP 1. Oświadczenia, że oferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 (t. j. Dz. U. 2019, poz. 175 ze zm.) oraz dopuszczony do obrotu i stosowania w służbie zdrowia lub stosowne oświadczenie, iż do danego produktu nie stosuje się przepisów w/w ustawy. Na każde żądnie Zamawiającego Wykonawca dostarczy dokumenty dopuszczające zgodne z Ustawą o wyrobach medycznych i jest zgodny z wymaganiami Zamawiającego zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia; 2. Opisy lub fotografie lub rysunki, foldery lub inne podobne materiały oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzającego spełnienie wymagań i parametrów podanych w Załącznikach nr 1 – nr 6. III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) 1. Oferta cenowa zgodna z załączonym formularzem ofertowym, którego wzór stanowi Załącznik Nr 7 do SIWZ. 2. Arkusz asortymentowo-cenowy stanowiący Załączniki nr 1-nr 6 do SIWZ. 3. Oświadczenia o których mowa w pkt. 9.3 SIWZ (Załączniki nr 8 i nr 9 do SIWZ). 4. Pełnomocnictwo – Jeżeli oferta wraz z oświadczeniami składana jest przez pełnomocnika należy do oferty załączyć pełnomocnictwo upoważniające pełnomocnika do tej czynności. SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) OPIS IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie Informacja na temat wadium IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie Informacje dodatkowe: IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej Nie Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) Liczba wykonawców Przewidywana minimalna liczba wykonawców Maksymalna liczba wykonawców Kryteria selekcji wykonawców: IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: Umowa ramowa będzie zawarta: Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: Informacje dodatkowe: Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Informacje dodatkowe: W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: IV.1.8) Aukcja elektroniczna Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia: Nie Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: Czas trwania: Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: IV.2.2) Kryteria Kryteria Znaczenie Cena brutto 60,00 Termin dostawy 40,00 IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) Tak IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): Informacje dodatkowe IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Wstępny harmonogram postępowania: Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Należy podać informacje na temat etapów dialogu: Informacje dodatkowe: IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: Informacje dodatkowe IV.4) Licytacja elektroniczna Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: Czas trwania: Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: Data: godzina: Termin otwarcia licytacji elektronicznej: Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Informacje dodatkowe: IV.5) ZMIANA UMOWY Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w następujących okolicznościach: 1. zmiana nazwy, adresu Wykonawcy, 2. zmiana stawki podatku VAT, 3 zmniejszenie ceny jednostkowej , 4. wprowadzenia dostaw zamiennych za produkt/asortyment którego produkcja zastała wstrzymana/zakończona z przyczyn, na które strony nie miały wpływu, 5. możliwość zmian ilościowych w poszczególnych pozycjach i przesunięć pomiędzy pozycjami, przy zaznaczeniu, iż nie może być przekroczona kwota brutto należnego Wykonawcy wynagrodzenia określonego w par. 3 ust. 1 umowy. IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-02-28, godzina: 09:00, Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie Wskazać powody: Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu > pl IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie IV.6.5) Informacje dodatkowe: ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
|
| SIWZ dostawa rękawic i drobnego materiału medycznego ZOZ/DO/OM/ZP/13/20 (SIWZ_dostawa_rekawice_drobny_material_medyczny_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.pdf - 11119.539 KB) |
| Data publikacji: 2020-02-18 11:59:28 Redaktor: Dorota Krzak |
| Opis: SIWZ dostawa rękawic i drobnego materiału medycznego ZOZ/DO/OM/ZP/13/20 |
| Załączniki nr 1- nr 6 arkusze asortymentowo-cenowe dostawa rękawic i drobnego materiału medycznego ZOZ/DO/OM/ZP/13/20 (Zalaczniki_nr_1_nr_6_arkusze_asortymentowo_cenowe_rekawice_drobny_material_medyczny_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.xls - 374.272 KB) |
| Data publikacji: 2020-02-18 12:02:09 Redaktor: Dorota Krzak |
| Opis: Załączniki nr 1- nr 6 arkusze asortymentowo-cenowe dostawa rękawic i drobnego materiału medycznego ZOZ/DO/OM/ZP/13/20 |
| Załącznik nr 7 formularz ofertowy dostawa rękawic i drobnego materiału medycznego ZOZ/DO/OM/ZP/13/20 (Zalacznik_nr_7_formularz_ofertowy_rekawice_drobny_material_medyczny_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.docx - 84.473 KB) |
| Data publikacji: 2020-02-18 12:05:54 Redaktor: Dorota Krzak |
| Opis: Załącznik nr 7 formularz ofertowy dostawa rękawic i drobnego materiału medycznego ZOZ/DO/OM/ZP/13/20 |
| Załącznik nr 8 oświadczenie o spełnianiu warunków udziału dostawa rękawic i drobnego materiału medycznego ZOZ/DO/OM/ZP/13/20 (Zalacznik_nr_8_oswiadczenie_o_spelnianiu_warunkow_rekawice_drobny_material_medyczny_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.docx - 59.724 KB) |
| Data publikacji: 2020-02-18 12:06:48 Redaktor: Dorota Krzak |
| Opis: Załącznik nr 8 oświadczenie o spełnianiu warunków udziału dostawa rękawic i drobnego materiału medycznego ZOZ/DO/OM/ZP/13/20 |
| Załącznik nr 9 oświadczenie wykluczenie dostawa rękawic i drobnego materiału medycznego ZOZ/DO/OM/ZP/13/20 (Zalacznik_nr_9_oswiadczenie_wykluczenie_rekawice_drobny_material_medyczny_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.docx - 60.421 KB) |
| Data publikacji: 2020-02-18 12:07:16 Redaktor: Dorota Krzak |
| Opis: Załącznik nr 9 oświadczenie wykluczenie dostawa rękawic i drobnego materiału medycznego ZOZ/DO/OM/ZP/13/20 |
| Załącznik nr 10 oświadczenie grupa kapitałowa dostawa rękawic i drobnego materiału medycznego ZOZ/DO/OM/ZP/13/20 (Zalacznik_nr_10_oswiadczenie_o_przynaleznosci_do_grupy_kapitulowej_rekawice_drobny_material_medyczny_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.doc - 76.8 KB) |
| Data publikacji: 2020-02-18 12:08:23 Redaktor: Dorota Krzak |
| Opis: Załącznik nr 10 oświadczenie grupa kapitałowa dostawa rękawic i drobnego materiału medycznego ZOZ/DO/OM/ZP/13/20 |
| Załącznik nr 11 wzór umowy dostawa rękawic i drobnego materiału medycznego ZOZ/DO/OM/ZP/13/20 (Zalacznik_nr_11_wzor_umowy_rekawice_drobny_material_medyczny_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.DOC - 115.712 KB) |
| Data publikacji: 2020-02-18 12:08:50 Redaktor: Dorota Krzak |
| Opis: Załącznik nr 11 wzór umowy dostawa rękawic i drobnego materiału medycznego ZOZ/DO/OM/ZP/13/20 |
| Odpowiedzi na zapytania nr 1 dostawa rękawic i drobnego materiału medycznego ZOZ/DO/OM/ZP/13/20 (Odpowiedzi_na_zapytania_nr_1_rekawice_drobny_material_medyczny_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.pdf - 2670.638 KB) |
| Data publikacji: 2020-02-24 14:19:23 Redaktor: Dorota Krzak |
| Opis: Odpowiedzi na zapytania nr 1 dostawa rękawic i drobnego materiału medycznego ZOZ/DO/OM/ZP/13/20 |
| Modyfikacja nr 1 dostawa rękawic i drobnego materiału medycznego ZOZ/DO/OM/ZP/13/20 (Modyfikacja_nr_1_dostawa_rekawice_drobny_material_medyczny_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.pdf - 692.417 KB) |
| Data publikacji: 2020-02-25 12:29:29 Redaktor: Dorota Krzak |
| Opis: Modyfikacja nr 1 dostawa rękawic i drobnego materiału medycznego ZOZ/DO/OM/ZP/13/20 |
| Zmiana ogłoszenia na BZP dostawa rękawic i drobnego materiału medycznego ZOZ/DO/OM/ZP/13/20 (Ogloszenie_zmiana_na_BZP.pdf - 449.399 KB) |
| Data publikacji: 2020-02-25 12:30:28 Redaktor: Dorota Krzak |
| Opis: Zmiana ogłoszenia na BZP dostawa rękawic i drobnego materiału medycznego ZOZ/DO/OM/ZP/13/20 |
| Odpowiedzi na zapytania nr 2 dostawa rękawic i drobnego materiału medycznego ZOZ/DO/OM/ZP/13/20 (Odpowiedzi_na_zapytania_nr_2_rekawice_drobny_material_medyczny_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.pdf - 2802.508 KB) |
| Data publikacji: 2020-02-27 09:57:39 Redaktor: Dorota Krzak |
| Opis: Odpowiedzi na zapytania nr 2 dostawa rękawic i drobnego materiału medycznego ZOZ/DO/OM/ZP/13/20 |
| Protokół z otwarcia dostawa rękawic i drobnego materiału medycznego ZOZ/DO/OM/ZP/13/20 (Protokol_z_otwarcia_dostawa_rekawica_drobny_material_medyczny_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.pdf - 1484.426 KB) |
| Data publikacji: 2020-03-03 12:13:27 Redaktor: Dorota Krzak |
| Opis: Protokół z otwarcia dostawa rękawic i drobnego materiału medycznego ZOZ/DO/OM/ZP/13/20 |
| Zawiadomienie o wyborze oferty dostawa rękawic i drobnego materiału medycznego ZOZ/DO/OM/ZP/13/20 (Zawiadomienie_o_wyborze_oferty_dostawa_rekawice_drobny_material_medyczny_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.pdf - 3073.458 KB) |
| Data publikacji: 2020-03-16 13:44:09 Redaktor: Dorota Krzak |
| Opis: Zawiadomienie o wyborze oferty dostawa rękawic i drobnego materiału medycznego ZOZ/DO/OM/ZP/13/20 |
| Zawiadomienie o unieważnieniu załącznik 1 3 4 5 odstąpienie dostawa rękawic i drobnego materiału medycznego ZOZ/DO/OM/ZP/13/20 (Zawiadomienie_o_uniewaznieniu_1_3_4_5_odstapienie_dostawa_rekawice_drobny_material_medyczny_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.pdf - 739.643 KB) |
| Data publikacji: 2020-04-02 07:59:18 Redaktor: Dorota Krzak |
| Opis: Zawiadomienie o unieważnieniu załącznik 1 3 4 5 odstąpienie dostawa rękawic i drobnego materiału medycznego ZOZ/DO/OM/ZP/13/20 |