Adres: ul. Bohaterów Warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój
Kontakt: tel. 0-41 378 2402, fax. 0-41 378 2768
E-mail: zamowienia@zoz.busko.com.pl, Strona www: zoz.busko.com.pl
Treść przetargu:
Ogłoszenie nr 516157-N-2020 z dnia 2020-02-25 r.
Zespół Opieki Zdrowotnej: Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego na Blok Operacyjny i Oddział Anestezjologii i Intensywnej Terapii Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju. OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej Nie
Nazwa projektu lub programu O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający Nie Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania Nie Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej Nie W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych: Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny 00031146700000, ul. ul. Bohaterów Warszawy 67 , 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 041 3782401, e-mail sekretariat@zoz.busko.pl, faks 041 3782768. Adres strony internetowej (URL): www.zoz.busko.com.pl Adres profilu nabywcy: Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić): samodzielny zespół opieki zdrowotnej I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy): Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): I.4) KOMUNIKACJA: Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL) Nie www.zoz.busko.com.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia Nie www.zoz.busko.com.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać: Elektronicznie Nie adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak Inny sposób: operator pocztowy, posłaniec, osobiście Adres: ul. Boh. Warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne Nie Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego na Blok Operacyjny i Oddział Anestezjologii i Intensywnej Terapii Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju. Numer referencyjny: ZOZ/DO/OM/ZP/15/20 Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych Zamówienie podzielone jest na części: Tak Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego na Blok Operacyjny i Oddział Anestezjologii i Intensywnej Terapii zgodnie z opisem zawartym w Załącznikach od nr 1 do nr 10.
II.5) Główny kod CPV: 33140000-3 Dodatkowe kody CPV: Kod CPV 33141000-0
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: 120370,37 Waluta: pln (w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów: miesiącach: 12 lub dniach: lub data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe: SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Określenie warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań, wystarczające jest złożone oświadczenie nr 1, Załącznik nr 12 do SIWZ zgodnie z pkt 9.3. do SIWZ. Informacje dodatkowe III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna Określenie warunków: Wykonawca powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 102 000,00 pln. dla całego przedmiotu zamówienia, a na poszczególne Załączniki nie mniej niż: Załącznik nr 1 - 20 000,00 pln Załącznik nr 2 - 3 000,00 pln Załącznik nr 3 - 2 000,00 pln Załącznik nr 4 - 20 000,00 pln Załącznik nr 5 - 20 000,00 pln Załącznik nr 6 - 10 000,00 pln Załącznik nr 7 - 20 000,00 pln Załącznik nr 8 - 2 000,00 pln Załącznik nr 9 - 2 000,00 pln Załącznik nr 10 - 3 000,00 pln Informacje dodatkowe III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa Określenie warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań, wystarczające jest złożone oświadczenie nr 1, Załącznik nr 12 do SIWZ zgodnie z pkt 9.3. do SIWZ. Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Informacje dodatkowe: III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Tak Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji Nie III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: 1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 Ustawy Pzp; III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 1) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 102 000,00 pln. dla całego przedmiotu zamówienia, a na poszczególne Załączniki nie mniej niż: Załącznik nr 1 - 20 000,00 pln Załącznik nr 2 - 3 000,00 pln Załącznik nr 3 - 2 000,00 pln Załącznik nr 4 - 20 000,00 pln Załącznik nr 5 - 20 000,00 pln Załącznik nr 6 - 10 000,00 pln Załącznik nr 7 - 20 000,00 pln Załącznik nr 8 - 2 000,00 pln Załącznik nr 9 - 2 000,00 pln Załącznik nr 10 - 3 000,00 pln III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI: III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP 1) Opisy, ulotki lub foldery lub katalogi oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzające spełnienie wymagań i parametrów podanych przez Wykonawcę w Załącznikach nr 1 – nr 10 do SIWZ. 2) Aktualne dokumenty zgodne z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (t. j. Dz. U. 2019, poz. 175, 447, 534), dla produktów zakwalifikowanych jako wyroby medyczne. III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) 1) Oferta cenowa zgodna z załączonym formularzem ofertowym, którego wzór stanowi Załącznik Nr 11 do niniejszej SIWZ, oraz arkusze asortymentowo-cenowe stanowiące Załączniki od nr 1 do nr 10 do SIWZ. 2) Oświadczenia o których mowa w pkt. 9.3 SIWZ (Załączniki nr 12 i nr 13 do SIWZ) 3) Pełnomocnictwo – Jeżeli oferta wraz z oświadczeniami składana jest przez pełnomocnika należy do oferty załączyć pełnomocnictwo upoważniające pełnomocnika do tej czynności. SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) OPIS IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej Nie Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) Liczba wykonawców Przewidywana minimalna liczba wykonawców Maksymalna liczba wykonawców Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: IV.2.2) Kryteria Kryteria Znaczenie cena 60,00 termin dostawy 40,00
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) Tak IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: Data: godzina: Termin otwarcia licytacji elektronicznej: Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe: IV.5) ZMIANA UMOWY Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w następujących okolicznościach; 1 zmiana nazwy, adresu Wykonawcy, 2 zmiana stawki podatku VAT, 3 zmniejszenie ceny jednostkowej , 4 wprowadzenia dostaw zamiennych za produkt/asortyment którego produkcja zastała wstrzymana/zakończona z przyczyn, na które strony nie miały wpływu, 5 możliwość zmian ilościowych w poszczególnych pozycjach i przesunięć pomiędzy pozycjami, przy zaznaczeniu, iż nie może być przekroczona kwota brutto należnego Wykonawcy wynagrodzenia określonego w par. 3 ust. 1 umowy. IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2020-03-05, godzina: 09:00, Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu > pl IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie IV.6.5) Informacje dodatkowe: ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
|
| SIWZ dostawa jednorazówki OIOM ZOZ/DO/OM/ZP/15/20 (SIWZ_dostawa_jednorazowka_OIOM_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.pdf - 12157.709 KB) |
| Data publikacji: 2020-02-25 10:20:21 Redaktor: Dorota Krzak |
| Opis: siwz |
| Załaczniki od nr 1 do nr 10 arkusze asortymentowe dostawa jednorazówki OIOM ZOZ/DO/OM/ZP/15/20 (Zalaczniki_od_1_do_10_arkusze_asortymentowo_cenowe_dostawa_jednorazowka_OIOM_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.xls - 181.248 KB) |
| Data publikacji: 2020-02-25 10:21:28 Redaktor: Dorota Krzak |
| Opis: arkusze asortymentowo-cenowe |
| Załacznik nr 11 formularz ofertowy dostawa jednorazówki OIOM ZOZ/DO/OM/ZP/15/20 (Zalacznik_nr_11_formularz_ofertowy_dostawa_jednorazowka_OIOM_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.docx - 89.495 KB) |
| Data publikacji: 2020-02-25 10:22:00 Redaktor: Dorota Krzak |
| Załacznik nr 12 oświadczenie nr 1 dostawa jednorazówki OIOM ZOZ/DO/OM/ZP/15/20 (Zalacznik_nr_12_oswiadczenie_o_spelnianiu_warunkow_dostawa_jednorazowka_OIOM_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.docx - 61.77 KB) |
| Data publikacji: 2020-02-25 10:22:39 Redaktor: Dorota Krzak |
| Załacznik nr 13 oświadczenie nr 2 dostawa jednorazówki OIOM ZOZ/DO/OM/ZP/15/20 (Zalacznik_nr_13_oswiadczenie_wykluczenie_dostawa_jednorazowka_OIOM_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.docx - 63.386 KB) |
| Data publikacji: 2020-02-25 10:23:24 Redaktor: Dorota Krzak |
| Załacznik nr 14 oświadczenie nr 3 dostawa jednorazówki OIOM ZOZ/DO/OM/ZP/15/20 (Zalacznik_nr_14_oswiadczenie_o_przynaleznosci_do_grupy_kapitulowej_dostawa_jednorazowka_OIOM_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.doc - 75.776 KB) |
| Data publikacji: 2020-02-25 10:23:53 Redaktor: Dorota Krzak |
| Załacznik nr 15 wzór umowy dostawa jednorazówki OIOM ZOZ/DO/OM/ZP/15/20 (Zalacznik_nr_15_wzor_umowy_dostawa_jednorazowka_OIOM_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.DOC - 120.32 KB) |
| Data publikacji: 2020-02-25 10:24:26 Redaktor: Dorota Krzak |
| Odpowiedzi na zapytania nr 1 dostawa jednorazówki OIOM ZOZ/DO/OM/ZP/15/20 (Odpowiedzi_na_zapytania_nr_1_dostawa_jednorazowka_OIOM_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.pdf - 1745.748 KB) |
| Data publikacji: 2020-03-02 13:59:11 Redaktor: Dorota Krzak |
| Opis: Odpowiedzi na zapytania nr 1 dostawa jednorazówki OIOM ZOZ/DO/OM/ZP/15/20 |
| Po modyfikacji Załączniki od nr 1 do nr 10 arkusze asortymentowe dostawa jednorazówki OIOM ZOZ/DO/OM/ZP/15/20 (Po_modyfikacji_Zalaczniki_od_1_do_10_arkusze_asortymentowo_cenowe_dostawa_jednorazowka_OIOM_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.xls - 328.192 KB) |
| Data publikacji: 2020-03-02 14:31:19 Redaktor: Dorota Krzak |
| Opis: po modyfikacji arkusze asortymentowo-cenowe |
| Protokół z otwarcia ofert dostawa jednorazówki OIOM ZOZ/DO/OM/ZP/15/20 (Protokol_z_otwarcia_ofert_dostawa_jednorazowka_OIOM_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.pdf - 1556.145 KB) |
| Data publikacji: 2020-03-06 09:27:53 Redaktor: Dorota Krzak |
| Opis: protokół z otwarcia |
| Zawiadomienie o wyborze oferty dostawa jednorazówki OIOM ZOZ/DO/OM/ZP/15/20 (Zawiadomienie_o_wyborze_oferty_jednorazowka_OIOM_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.pdf - 4877.33 KB) |
| Data publikacji: 2020-03-17 14:06:54 Redaktor: Dorota Krzak |