Wersja do druku

Zamawiający:

Zespół Opieki Zdrowotnej

Adres:
ul. Bohaterów Warszawy 67
28-100 Busko-Zdrój

Kontakt:
tel. 0-41 378 2402, fax. 0-41 378 2768
E-mail:zamowienia@zoz.busko.com.pl
Strona www: zoz.busko.com.pl

Numer ID: 835

Data publikacji:
2019-10-01 10:11:32

Przedmiot: Dostawa zespoleń do zabiegów ortopedycznych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju. Znak postępowania
ZOZ/DO/OM/ZP/31/2019.

Treść przetargu:
Polska-Busko-Zdrój: Wyroby używane w przypadku złamań, śruby i płyty

2019/S 189-458996

Ogłoszenie o zamówieniu

Dostawy
Legal Basis:

Dyrektywa 2014/24/UE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)Nazwa i adresy
Zespół Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju
ul. Bohaterów Warszawy 67
Busko-Zdrój
28-100
Polska
Osoba do kontaktów: Grzegorz Lasak
Tel.: +48 413782401-244
E-mail: zamowienia@zoz.busko.com.pl
Faks: +48 413782401-244
Kod NUTS: PL721

Adresy internetowe:

Główny adres: www.zoz.busko.com.pl
I.2)Informacja o zamówieniu wspólnym
I.3)Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: www.zoz.busko.com.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://epuap.gov.pl
I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej
Inny rodzaj: samodzielny publiczny zespół opieki zdrowotnej
I.5)Główny przedmiot działalności
Zdrowie

Sekcja II: Przedmiot
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

Dostawa zespoleń do zabiegów ortopedycznych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.

Numer referencyjny: ZOZ/DO/OM/ZP/31/19
II.1.2)Główny kod CPV
33141770
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.1.4)Krótki opis:

Opis przedmiotu zamówienia zawarty w Załącznikach i obejmuje dostawę śrub do złamań, płyt, implantów, gwoździ, systemów płytkowych, wkrętów, ostrza, wiertła itp.

II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
Wartość bez VAT: 925 925.90 PLN
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Załącznik nr 1

Część nr: 1
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
33141770
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL721
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Blok Operacyjny Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju, ul. Boh. Warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój, POLSKA

II.2.4)Opis zamówienia:

Płytki do złamań kości piszczelowej, piętowej, przedstopia.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 178 750.30 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 36
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Załącznik nr 2

Część nr: 2
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
33141770
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL721
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Blok Operacyjny Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju, ul. Boh. Warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój, POLSKA

II.2.4)Opis zamówienia:

Płytki do złamań kości ramiennej, promieniowej, łokciowej, płytki proste, rekonstrukcyjne, tubularne, śruby.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 202 240.10 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 36
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Załącznik nr 3

Część nr: 3
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
33141770
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL721
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Blok Operacyjny Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju, ul. Boh. Warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój, POLSKA

II.2.4)Opis zamówienia:

Elektrody do waporyzacji.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 47 870.30 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 36
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Załącznik nr 4

Część nr: 4
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
33141770
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL721
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Blok Operacyjny Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju, ul. Boh. Warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój, POLSKA

II.2.4)Opis zamówienia:

Systemy płytkowe DSB, DSK.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 46 490.30 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 36
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Załącznik nr 5

Część nr: 5
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
33141770
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL721
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Blok Operacyjny Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju, ul. Boh. Warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój, POLSKA

II.2.4)Opis zamówienia:

Implanty barkowe

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 46 930.30 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 36
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Załącznik nr 6

Część nr: 6
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
33141770
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL721
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Blok Operacyjny Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju, ul. Boh. Warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój, POLSKA

II.2.4)Opis zamówienia:

Ostrza do pił Stryker, ostrza typu Tomcat, ostrza typu Bartel Burs, ostrza typu Round Burs, frezy jednorazowe do małych stawów.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 79 400.30 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 36
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Załącznik nr 7

Część nr: 7
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
33141770
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL721
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Blok Operacyjny Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju, ul. Boh. Warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój, POLSKA

II.2.4)Opis zamówienia:

Płytka typu Endobutton, zestaw do szycia łąkotki, śruba biowchłanialna

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 91 710.30 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 36
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Załącznik nr 8

Część nr: 8
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
33141770
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL721
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Blok Operacyjny Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju, ul. Boh. Warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój, POLSKA

II.2.4)Opis zamówienia:

Płytki kostne, rekonstrukcyjne, płytki typu T

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 42 405.30 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 36
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Załącznik nr 9

Część nr: 9
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
33141770
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL721
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Blok Operacyjny Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju, ul. Boh. Warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój, POLSKA

II.2.4)Opis zamówienia:

Gwoździe Ruscha, gwoździe Kirschnera, wkręty kaniulowane, wkręty do kości wkręty samogwintujące, podkładki do wkrętów, wiertła

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 49 278.30 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 36
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Załącznik nr 10

Część nr: 10
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
33141770
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL721
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Blok Operacyjny Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju, ul. Boh. Warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój, POLSKA

II.2.4)Opis zamówienia:

Gwóźdż śródszpikowy do złamań szyjki i trzonu kości udowej, gwóźdź ramienny śródszpikowy, śruby

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 68 800.30 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 36
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

Załacznik nr 11

Część nr: 11
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
33141770
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL721
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Blok Operacyjny Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju, ul. Boh. Warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój, POLSKA

II.2.4)Opis zamówienia:

Gwóźdź śródszpikowy ramienny, gwóźdź udowy, podudziowy, piętowy, płyty anatomiczne do nasady kości udowej, do kłykci kości udowej i śruby.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 72 050.70 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 36
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
II.2.14)Informacje dodatkowe

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)Warunki udziału
III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:

W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, Wykonawca złoży oświadczenie o braku podstaw wykluczenia (JEDZ) oraz przedłoży na wezwanie Zamawiającego następujące dokumenty i oświadczenia:

a) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

b) art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcę, który naruszył obowiązki dotyczące płatności podatków - wymagany dokument: zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inne dokumenty potwierdzające, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;

c) art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcę, który naruszył obowiązki dotyczące płatności na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - wymagany dokument: zaświadczenie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;

d) art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcę, w stosunku, do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15.5.2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz.U. z 2019 r. poz. 243, 326, 912) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem Wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba, że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28.2.2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz.U. z 2019 r. poz. 498, 912, 1495) - wymagany dokument: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;

e) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (sporządzone samodzielnie);

f) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (sporządzone samodzielnie);

g) oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12.1.1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1170) (sporządzone samodzielnie).

III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

Wykonawca powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 800 000,00 PLN na cały przedmiot zamówienia, a na poszczególne załączniki nie mniej niż:

Załącznik nr 1 – 167 000,00 PLN

Załącznik nr 2 – 190 000,00 PLN

Załącznik nr 3 – 36 000,00 PLN

Załącznik nr 4 – 35 000,00 PLN

Załącznik nr 5 – 35 000,00 PLN

Załącznik nr 6 – 67 000,00 PLN

Załącznik nr 7 – 80 000,00 PLN

Załącznik nr 8 – 32 000,00 PLN

Załącznik nr 9 – 37 000,00 PLN

Załącznik nr 10 – 58 000,00 PLN

Załącznik nr 11 – 63 000,00 PLN

III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:

Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań.

III.1.5)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.2)Warunki dotyczące zamówienia
III.2.2)Warunki realizacji umowy:

Przedmiot umowy będzie realizowany sukcesywnie na podstawie zamówień Zamawiającego przez okres 36 miesięcy w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych.

III.2.3)Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia

Sekcja IV: Procedura
IV.1)Opis
IV.1.1)Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.4)Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu
IV.1.6)Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 13/11/2019
Czas lokalny: 09:00
IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 11/01/2020
IV.2.7)Warunki otwarcia ofert
Data: 13/11/2019
Czas lokalny: 10:00
Miejsce:

Zespół Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju, ul. Boh. Warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój, POLSKA, pok. nr 22

Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: tak
Przewidywany termin publikacji kolejnych ogłoszeń:

Sierpień 2020 r.

VI.2)Informacje na temat procesów elektronicznych
Akceptowane będą faktury elektroniczne
VI.3)Informacje dodatkowe:

Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 PLN na cały przedmiot zamówienia, a na poszczególne Załączniki:

Załącznik nr 1 – 1 930 PLN

Załącznik nr 2 – 2 200 PLN

Załącznik nr 3 – 500 PLN

Załącznik nr 4 – 500 PLN

Załącznik nr 5 – 500 PLN

Załącznik nr 6 – 900 PLN

Załącznik nr 7 – 970 PLN

Załącznik nr 8 – 450 PLN

Załącznik nr 9 – 550 PLN

Załącznik nr 10 – 750 PLN

Załącznik nr 11 – 750 PLN

— należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.

Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: nr rachunku 8985 1700 0700 1001 9868 7100 04 w nieprzekraczalnym terminie do dnia 13.11.2019 roku do godziny 9:00, z dopiskiem „wadium” i nr postępowania ZOZ/DO/OM/ZP/31/19.

Płatność za zrealizowana dostawę w terminie 30 dni od daty wpływu prawidłowo wystawionej faktury VAT.

VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Urząd Zamówień Publicznych, Departament Odwołań
ul. Postępu 17a
Warszawa
01-676
Polska
VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
VI.4.3)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:

Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia - jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 zdanie drugie ustawy albo w terminie 15 dni - jeżeli zostały przesłane w inny sposób.

1. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, także wobec postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na stronie internetowej.

2. Odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt 24.5 i 24.6 SIWZ wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.

3. Jeżeli Zamawiający mimo takiego obowiązku nie przesłał Wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej odwołanie wnosi się nie później niż w terminie:

a) 30 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia;

b) 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jeżeli Zamawiający nie opublikował w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia.

VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Urząd Zamówień Publicznych, Departament Odwołań
ul. Postępu 17a
Warszawa
01-676
Polska
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
26/09/2019

Załączone pliki
SIWZ_zespolenia_ortopedyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2019.pdfSIWZ zespolenia ortopedyczne ZOZ/DO/OM/ZP/31/19 (SIWZ_zespolenia_ortopedyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2019.pdf - 17456.736 KB)
Data publikacji: 2019-10-01 10:12:41 Redaktor: Dorota Krzak
Opis: siwz zespolenia ortopedyczne
Zalaczniki_do_SIWZ_zespolenia_ortopedyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2019.rarZałączniki do SIWZ zespolenia ortopedyczne ZOZ/DO/OM/ZP/31/19 (Zalaczniki_do_SIWZ_zespolenia_ortopedyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2019.rar - 2292.478 KB)
Data publikacji: 2019-10-01 10:15:18 Redaktor: Dorota Krzak
Opis: arkusze asortymentowo-cenowe, JEDZ, instrukcja wypełniania JEDZ, wzór umowy, klucz publiczny, identyfikator postępowania, formularz ofertowy, oświadczenie grupa kapitałowa
Modyfikacja_nr_1_zespolenia_ortopedyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2019.pdfModyfikacja nr 1 zespolenia ortopedyczne ZOZ/DO/OM/ZP/31/19 (Modyfikacja_nr_1_zespolenia_ortopedyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2019.pdf - 700.112 KB)
Data publikacji: 2019-11-06 09:38:45 Redaktor: Dorota Krzak
Opis: Modyfikacja nr 1 zespolenia ortopedyczne ZOZ/DO/OM/ZP/31/19
Odpowiedzi_na_zapytania_nr_1_zespolenia_ortopedyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2019_II.pdfOdpowiedzi na zapytania nr 1 zespolenia ortopedyczne ZOZ/DO/OM/ZP/31/19 (Odpowiedzi_na_zapytania_nr_1_zespolenia_ortopedyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2019_II.pdf - 22647.524 KB)
Data publikacji: 2019-11-15 09:29:00 Redaktor: Dorota Krzak
Opis: odpowiedzi na zapytania nr 1
Zalacznik_nr_11_Po_modyfikacji_arkusz_asortymentowo_cenowy_zespolenia_ortopedyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2019.docPo modyfikacji Załacznik nr 11 zespolenia ortopedyczne ZOZ/DO/OM/ZP/31/19 (Zalacznik_nr_11_Po_modyfikacji_arkusz_asortymentowo_cenowy_zespolenia_ortopedyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2019.doc - 133.632 KB)
Data publikacji: 2019-11-18 12:32:47 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_11_A_arkusz_asortymentowo_cenowy_zespolenia_ortopedyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2019.docZałącznik nr 11 A po modyfikacji zespolenia ortopedyczne ZOZ/DO/OM/ZP/31/19 (Zalacznik_nr_11_A_arkusz_asortymentowo_cenowy_zespolenia_ortopedyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2019.doc - 104.96 KB)
Data publikacji: 2019-11-18 12:33:21 Redaktor: Dorota Krzak
Informacja_dla_Wykonawcow_nr_1_zespolenia_ortopedyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2019.docInformacja dla Wykonawców nr 1 zespolenia ortopedyczne ZOZ/DO/OM/ZP/31/19 (Informacja_dla_Wykonawcow_nr_1_zespolenia_ortopedyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2019.doc - 125.44 KB)
Data publikacji: 2019-11-21 13:13:33 Redaktor: Dorota Krzak
Opis: Informacja dla Wykonawców nr 1 zespolenia ortopedyczne ZOZ/DO/OM/ZP/31/19
Zalacznik_nr_17_a_klucz_publiczny_ofert_dodatkowych_zespolenia_ortopedyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2019.docZałącznik nr 17 A klucz publiczny ofert dodatkowych zespolenia ortopedyczne ZOZ/DO/OM/ZP/31/19 (Zalacznik_nr_17_a_klucz_publiczny_ofert_dodatkowych_zespolenia_ortopedyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2019.doc - 94.208 KB)
Data publikacji: 2019-11-21 13:19:44 Redaktor: Dorota Krzak
Opis: Załącznik nr 17 A klucz publiczny ofert dodatkowych zespolenia ortopedyczne ZOZ/DO/OM/ZP/31/19
Protokol_z_otwarcia_dostawa_zespolenia_ortopedyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2019.pdfProtokół z otwarcia ofert zespolenia ortopedyczne ZOZ/DO/OM/ZP/31/19 (Protokol_z_otwarcia_dostawa_zespolenia_ortopedyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2019.pdf - 2496.431 KB)
Data publikacji: 2019-11-26 13:36:53 Redaktor: Dorota Krzak
Opis: Protokół z otwarcia ofert zespolenia ortopedyczne ZOZ/DO/OM/ZP/31/19
Zawiadomienie_o_uniewaznieniu_zalacznik_6_zespolenia_ortopedyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2019.pdfZawiadomienie o unieważnieniu Załącznik nr 6 zespolenia ortopedyczne ZOZ/DO/OM/ZP/31/19 (Zawiadomienie_o_uniewaznieniu_zalacznik_6_zespolenia_ortopedyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2019.pdf - 749.122 KB)
Data publikacji: 2019-11-26 13:38:56 Redaktor: Dorota Krzak
Opis: Zawiadomienie o unieważnieniu Załącznik nr 6 zespolenia ortopedyczne ZOZ/DO/OM/ZP/31/19
Zawiadomienie_o_wyborze_oferty_dostawa_zespolenia_ortopedyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2019.pdfZawiadomienie o wyborze oferty zespolenia ortopedyczne ZOZ/DO/OM/ZP/31/19 (Zawiadomienie_o_wyborze_oferty_dostawa_zespolenia_ortopedyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2019.pdf - 5499.97 KB)
Data publikacji: 2019-12-30 13:29:41 Redaktor: Dorota Krzak
Opis: zawiadomienie o wyborze oferty.

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 987
Wprowadził do systemu: Dorota Krzak, data: 2019-10-01 10:11:32
Opublikował: Dorota Krzak, data publikacji: 2019-10-01 10:15:29
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu