Wersja do druku

Zamawiający:

Zespół Opieki Zdrowotnej

Adres:
ul. Bohaterów Warszawy 67
28-100 Busko-Zdrój

Kontakt:
tel. 0-41 378 2402, fax. 0-41 378 2768
E-mail:zamowienia@zoz.busko.com.pl
Strona www: zoz.busko.com.pl

Numer ID: 862

Data publikacji:
2020-03-05 12:43:22

Przedmiot: Dobudowa klatki nr 3 do szczytu Budynku Głównego Szpitala (od strony wschodniej) w celu dostosowania długości dojść ewakuacyjnych zgodnie z wymogami przepisów p/poż. wraz z łącznikiem pomiędzy Budynkiem Głównym Szpitala a Oddziałem Gruźlicy i Chorób Płuc.
Znak postępowania ZOZ/DO/OM/ZP/16/2020.

Treść przetargu:
Ogłoszenie nr 520458-N-2020 z dnia 2020-03-05 r.

Zespół Opieki Zdrowotnej: Dobudowa klatki nr 3 do szczytu Budynku Głównego Szpitala (od strony wschodniej) w celu dostosowania długości dojść ewakuacyjnych zgodnie z wymogami przepisów p/poż. wraz z łącznikiem pomiędzy Budynkiem Głównym Szpitala a Oddziałem Gruźlicy i Chorób Płuc.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny 00031146700000, ul. ul. Bohaterów Warszawy  67 , 28-100  Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 041 3782401, e-mail sekretariat@zoz.busko.pl, faks 041 3782768.
Adres strony internetowej (URL): www.zoz.busko.com.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
samodzielny zespół opieki zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.zoz.busko.com.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.zoz.busko.com.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
operator pocztowy, posłaniec, osobiście
Adres:
ul. Boh. Warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dobudowa klatki nr 3 do szczytu Budynku Głównego Szpitala (od strony wschodniej) w celu dostosowania długości dojść ewakuacyjnych zgodnie z wymogami przepisów p/poż. wraz z łącznikiem pomiędzy Budynkiem Głównym Szpitala a Oddziałem Gruźlicy i Chorób Płuc.
Numer referencyjny: ZOZ/DO/OM/ZP/16/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
tylko jednej części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Dobudowa klatki nr 3 do szczytu Budynku Głównego Szpitala (od strony wschodniej) w celu dostosowania długości dojść ewakuacyjnych zgodnie z wymogami przepisów p/poż. wraz z łącznikiem pomiędzy Budynkiem Głównym Szpitala a Oddziałem Gruźlicy i Chorób Płuc zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załączniki od nr 8 do nr 16.

II.5) Główny kod CPV: 45215140-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45000000-7
45300000-0
45400000-1
45410000-4
45442100-8
45310000-3
45330000-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1550000,00
Waluta:
pln
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-12-31
Okres w miesiącach    Okres w dniach    Data rozpoczęcia    Data zakończenia
            2020-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200 000,00 zł.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunki za spełnione jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł. brutto, która obejmowałaby swym zakresem budowę lub przebudowę obiektu budowlanego w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - prawo budowlane. 2) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) 1 osobą, która posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w zakresie pełnionej funkcji, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących lub przepisów niebędących prawem krajowym oraz aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, b) 1 osobą, która posiada uprawnienia do kierowania robotami elektrycznymi w specjalności instalacji i sieci elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w zakresie pełnionej funkcji, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących lub przepisów niebędących prawem krajowym oraz aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, c) 1 osobą, która posiada uprawnienia do kierowania robotami sanitarnymi o specjalności instalacyjnej odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, w zakresie pełnionej funkcji, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących lub przepisów niebędących prawem krajowym oraz aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji określonych w lit. a)-c) powyżej.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Potwierdzenie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej zgodnie z opisanym warunkiem 9.4.3 SIWZ. 2) Wykaz osób – skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamrowienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami. zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ. 3)Wykaz wykonanych robót budowlanych wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonywania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty - zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Oferta cenowa zgodna z załączonym ,,formularzem ofertowym” – Załącznik nr 1 do SIWZ. Forma wynagrodzenia ustalona przez Zamawiającego za realizację przedmiotu zamówienia to RYCZAŁT. Przy dokonywaniu wyceny przedmiotu zamówienia należy uwzględnić łącznie wszystkie dane z analizy, dokumentacji w części dotyczącej przedmiotu zamówienia oraz wnioski wypływające z zalecanej do przeprowadzenia wizji lokalnej. 2) Oświadczenia o których mowa w pkt. 9.2 (Załącznik nr 2 i 3 SIWZ) 3) Oświadczenie o podwykonawcach (Załącznik nr 1A) 4) Pełnomocnictwo - Jeżeli oferta wraz z oświadczeniami składana jest przez pełnomocnika należy do oferty załączyć pełnomocnictwo upoważniające pełnomocnika do tej czynności. 5) Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów składa wraz z ofertą oświadczenie podmiotu o udostępnieniu zasobów wskazujące na okoliczności opisane w „Uwaga 1 pkt a) do d)”. 6) Kosztorys ofertowy na podstawie przedmiaru robót.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria    Znaczenie
cena    60,00
okres gwarancji    40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w następujących okolicznościach; 1. Dopuszcza się stosowanie robót zamiennych w następujących okolicznościach; 1) na wniosek Wykonawcy, za zgodą Zamawiającego, w trakcie prowadzenia robót, mogą być dokonywane zmiany technologii wykonania elementów robót. Dopuszcza się je tylko w przypadku, gdy proponowane przez Wykonawcę rozwiązanie jest równorzędne lub lepsze funkcjonalnie od tego, jaki przewiduje dokumentacja. W tym przypadku Wykonawca przedstawia projekt zamienny uzgodniony z projektantem zawierający opis proponowanych zmian wraz z rysunkami. Projekt taki wymaga akceptacji i zatwierdzenia do realizacji przez Zamawiającego który korzysta z opinii inspektora nadzoru. 2) w przypadku gdy z punktu widzenia Zamawiającego zachodzi potrzeba zmiany rozwiązań technicznych wynikających z umowy Zamawiający sporządza protokół robót zamiennych, a następnie dostarcza dokumentację na te roboty. 3) konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego i zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami wykonania przedmiotu umowy. 4) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, a zmiany te uniemożliwią przekazanie obiektu do użytkowania. 5) konieczność wprowadzenia zmian spowodowanych kolizją z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami. W takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie kolizji, 6) w przypadku, gdy określone w pkt. 2 zmiany spowodują wzrost kosztów, roboty te będą traktowane jako dodatkowe i Zamawiający sporządzi aneks na wykonanie robót dodatkowych. 7) rozliczenie robót zamiennych o których mowa w pkt. 1) - 5) następuje w oparciu o czynniki cenotwórcze przedstawione w kosztorysie ofertowym Wykonawcy. W przypadku braku w kosztorysie ofertowym cen materiałów lub urządzeń przyjmuje się za prawidłowe średnie ceny z ostatniego opublikowanego cennika sekocenbud dla woj. świętokrzyskiego lub udokumentowaną najniższą cenę z trzech porównywalnych cen z hurtowni z tymi materiałami. 8) zmiany wynagrodzenia wskazanego w umowie w przypadku zlecenia robót dodatkowych lub wystąpienia okoliczności skutkujących zmianą wynagrodzenia na warunkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt. 6 ustawy 2. Zamawiającemu przysługuje prawo zmniejszenia wynagrodzenia w przypadku; 1) rezygnacji z części zakresu robót do wykonania 2) braku konieczności wykonania robót wynikłych z błędów stwierdzonych w dokumentacji projektowej 3) modyfikacji przedmiotu zamówienia w związku z wystąpieniem robót dodatkowych lub uzupełniających za roboty zaniechane 4) jeżeli wartość robót zamiennych będzie mniejsza od podstawowych. 5) Zmniejszenie wynagrodzenia o którym mowa w pkt. 1) - 4) następuje w oparciu o kosztorys ofertowy. 3. Zmiana terminu, która wymaga akceptacji Zamawiającego nastąpi w następujących okolicznościach; 1) Zmiana terminu przewidzianego na zakończenie robót, tj.: a) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności: - działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót; - warunki atmosferyczne odbiegające od typowych dla pory roku, uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych (będą brane pod uwagę ostatnie dwa lata wstecz); b) konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót o czas niezbędny do ich usunięcia. c) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, d) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, e) wykopalisk archeologicznych lub niewypałów uniemożliwiających wykonanie dalszych robót f) zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności; - przekroczenia zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń itp. - odmowa wydania przez organ administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej. f) Skrócenie terminu realizacji zakresów częściowych oraz terminu końcowego. 4. Zmiany materiałowe, dopuszcza się wprowadzenie zmiany materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie pod warunkiem, że; a) spowodują obniżenie kosztów ponoszonych przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy; b) wynikają z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów (następca zmienianego materiału lub urządzenia). c) zmiana materiałów lub urządzeń o parametrach tożsamych lub lepszych od przyjętych w ofercie w przypadku wycofania lub niedostępność na rynku materiału lub urządzenia oferowanego. d) zmiana materiałów lub urządzeń o parametrach tożsamych lub lepszych od przyjętych w ofercie po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego, pod warunkiem iż niniejsza zmiana nie powoduje zmiany ceny ofertowej. 5. Dokonanie zamiany kierownika budowy (robót) na osobę o kwalifikacjach wymaganych w SIWZ oraz zmianę osób zatrudnionych na umowę o pracę. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian które przed wprowadzeniem do umowy wymagają zgodnej akceptacji stron umowy z wyłączeniem postanowień określonych w ust. 2 gdzie podjęcie decyzji o zmniejszeniu wynagrodzenia nie wymaga akceptacji Wykonawcy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-03-23, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> pl
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






Załączone pliki
SIWZ_budowa_lacznik_klatka_Busko_Zdroj_2020.pdfSIWZ budowa łącznik klatka ZOZ/DO/OM/ZP/16/2020 (SIWZ_budowa_lacznik_klatka_Busko_Zdroj_2020.pdf - 15690.935 KB)
Data publikacji: 2020-03-05 12:44:40 Redaktor: Dorota Krzak
Opis: siwz
Zalacznik_nr_1_A_lacznik_klatka_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.docZałącznik nr 1 A budowa łącznik klatka ZOZ/DO/OM/ZP/16/2020 (Zalacznik_nr_1_A_lacznik_klatka_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.doc - 72.192 KB)
Data publikacji: 2020-03-05 12:45:17 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_1_formularz_ofertowy_lacznik_klatka_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.docxZałącznik nr 1 formularz ofertowy budowa łącznik klatka ZOZ/DO/OM/ZP/16/2020 (Zalacznik_nr_1_formularz_ofertowy_lacznik_klatka_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.docx - 91.645 KB)
Data publikacji: 2020-03-05 12:45:52 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_2_oswiadczenie_o_spelnianiu_warunkow_lacznik_klatka_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.docxZałącznik nr 2 oświadczenie nr 1 budowa łącznik klatka ZOZ/DO/OM/ZP/16/2020 (Zalacznik_nr_2_oswiadczenie_o_spelnianiu_warunkow_lacznik_klatka_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.docx - 61.824 KB)
Data publikacji: 2020-03-05 12:46:24 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_3_oswiadczenie_o_niepodleganiu_wykluczeniu_lacznik_klatka_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.docxZałącznik nr 3 oświadczenie nr 2 budowa łącznik klatka ZOZ/DO/OM/ZP/16/2020 (Zalacznik_nr_3_oswiadczenie_o_niepodleganiu_wykluczeniu_lacznik_klatka_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.docx - 63.656 KB)
Data publikacji: 2020-03-05 12:46:56 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_4_oswiadczenie_o_przynaleznosci_do_grupy_kapitulowej_lacznik_klatka_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.docZałącznik nr 4 oświadczenie nr 3 budowa łącznik klatka ZOZ/DO/OM/ZP/16/2020 (Zalacznik_nr_4_oswiadczenie_o_przynaleznosci_do_grupy_kapitulowej_lacznik_klatka_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.doc - 75.776 KB)
Data publikacji: 2020-03-05 12:47:29 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_5_wykaz_robot_lacznik_klatka_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.docZałącznik nr 5 wykaz robót budowa łącznik klatka ZOZ/DO/OM/ZP/16/2020 (Zalacznik_nr_5_wykaz_robot_lacznik_klatka_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.doc - 78.336 KB)
Data publikacji: 2020-03-05 12:47:58 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_6_wykaz_osob_klatka_lacznik_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.docZałącznik nr 6 wykaz osób budowa łącznik klatka ZOZ/DO/OM/ZP/16/2020 (Zalacznik_nr_6_wykaz_osob_klatka_lacznik_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.doc - 85.504 KB)
Data publikacji: 2020-03-05 12:48:30 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_7_wzor_umowy_lacznik_klatka_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.docZałącznik nr 7 wzór umowy budowa łącznik klatka ZOZ/DO/OM/ZP/16/2020 (Zalacznik_nr_7_wzor_umowy_lacznik_klatka_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.doc - 176.64 KB)
Data publikacji: 2020-03-05 12:48:58 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_8_PRZEDMIARY_klatka_lacznik_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.rarZałącznik nr 8 budowa łącznik klatka ZOZ/DO/OM/ZP/16/2020 (Zalacznik_nr_8_PRZEDMIARY_klatka_lacznik_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.rar - 7695.007 KB)
Data publikacji: 2020-03-05 12:49:29 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_9_STWIOR_klatka_lacznik_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.rarZałącznik nr 9 budowa łącznik klatka ZOZ/DO/OM/ZP/16/2020 (Zalacznik_nr_9_STWIOR_klatka_lacznik_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.rar - 1120.361 KB)
Data publikacji: 2020-03-05 12:49:52 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_10_DOKUMENTACJA_TECHNICZNA_klatka_lacznik_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.rarZałącznik nr 10 budowa łącznik klatka ZOZ/DO/OM/ZP/16/2020 (Zalacznik_nr_10_DOKUMENTACJA_TECHNICZNA_klatka_lacznik_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.rar - 7327.742 KB)
Data publikacji: 2020-03-05 12:50:22 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_11_rysunki_instalacje_sanitarne_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.rarZałącznik nr 11 budowa łącznik klatka ZOZ/DO/OM/ZP/16/2020 (Zalacznik_nr_11_rysunki_instalacje_sanitarne_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.rar - 2214.942 KB)
Data publikacji: 2020-03-05 12:50:59 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_12_rysunki_instalacje_elektryczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.rarZałącznik nr 12 budowa łącznik klatka ZOZ/DO/OM/ZP/16/2020 (Zalacznik_nr_12_rysunki_instalacje_elektryczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.rar - 9372.258 KB)
Data publikacji: 2020-03-05 12:51:28 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_13_rysunki_konstrukcje_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.rarZałącznik nr 13 budowa łącznik klatka ZOZ/DO/OM/ZP/16/2020 (Zalacznik_nr_13_rysunki_konstrukcje_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.rar - 11145.953 KB)
Data publikacji: 2020-03-05 12:52:00 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_14_rzuty_inwentaryzacja_lacznik_klatka_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.rarZałącznik nr 14 budowa łącznik klatka ZOZ/DO/OM/ZP/16/2020 (Zalacznik_nr_14_rzuty_inwentaryzacja_lacznik_klatka_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.rar - 5016.948 KB)
Data publikacji: 2020-03-05 12:52:27 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_15_projekt_zagospodarowania_lacznik_klatka_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.rarZałącznik nr 15 budowa łącznik klatka ZOZ/DO/OM/ZP/16/2020 (Zalacznik_nr_15_projekt_zagospodarowania_lacznik_klatka_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.rar - 3578.251 KB)
Data publikacji: 2020-03-05 12:53:00 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_16_orientacja_lacznik_klatka_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.jpgZałącznik nr 16 budowa łącznik klatka ZOZ/DO/OM/ZP/16/2020 (Zalacznik_nr_16_orientacja_lacznik_klatka_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.jpg - 247.091 KB)
Data publikacji: 2020-03-05 12:53:29 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_17_pozwolenie_na_budowe_klatka_lacznik_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.pdfZałącznik nr 17 budowa łącznik klatka ZOZ/DO/OM/ZP/16/2020 (Zalacznik_nr_17_pozwolenie_na_budowe_klatka_lacznik_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.pdf - 4485.99 KB)
Data publikacji: 2020-03-05 12:53:56 Redaktor: Dorota Krzak
Modyfikacja_nr_1_z_dnia_11_03_2020_budowa_lacznik_klatka_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.pdfModyfikacja nr 1 z dnia 11.03.2020 budowa łącznik klatka ZOZ/DO/OM/ZP/16/20 (Modyfikacja_nr_1_z_dnia_11_03_2020_budowa_lacznik_klatka_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.pdf - 737.015 KB)
Data publikacji: 2020-03-11 12:58:19 Redaktor: Dorota Krzak
Opis: Modyfikacja nr 1 z dnia 11.03.2020 budowa łącznik klatka ZOZ/DO/OM/ZP/16/20
Ogloszenie_o_zmianie_ogloszenia_na_BZP_lacznik_klatka_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.pdfOgłoszenie o zmianie ogłoszenia na BZP budowa łącznik klatka ZOZ/DO/OM/ZP/16/20 (Ogloszenie_o_zmianie_ogloszenia_na_BZP_lacznik_klatka_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.pdf - 476.18 KB)
Data publikacji: 2020-03-11 12:58:57 Redaktor: Dorota Krzak
Opis: Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia na BZP budowa łącznik klatka ZOZ/DO/OM/ZP/16/20
Protokol_z_otwarcia_ofert_budowa_lacznik_klatka_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.pdfProtokół z otwarcia ofert budowa łącznik klatka ZOZ/DO/OM/ZP/16/20 (Protokol_z_otwarcia_ofert_budowa_lacznik_klatka_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.pdf - 693.579 KB)
Data publikacji: 2020-03-23 14:09:34 Redaktor: Dorota Krzak
Opis: protokół
Zawiadomienie_o_uniewaznieniu_postepowania_budowa_lacznik_klatka_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.pdfZawiadomienie o unieważnieniu postępowania budowa łącznik klatka ZOZ/DO/OM/ZP/16/20 (Zawiadomienie_o_uniewaznieniu_postepowania_budowa_lacznik_klatka_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.pdf - 894.603 KB)
Data publikacji: 2020-03-23 14:11:00 Redaktor: Dorota Krzak

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 510
Wprowadził do systemu: Dorota Krzak, data: 2020-03-05 12:43:22
Opublikował: Dorota Krzak, data publikacji: 2020-03-05 12:54:16
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu