Wersja do druku

Zamawiający:

Zespół Opieki Zdrowotnej

Adres:
ul. Bohaterów Warszawy 67
28-100 Busko-Zdrój

Kontakt:
tel. 0-41 378 2402, fax. 0-41 378 2768
E-mail:zamowienia@zoz.busko.com.pl
Strona www: zoz.busko.com.pl

Numer ID: 863

Data publikacji:
2020-03-17 12:53:48

Przedmiot: Modernizacja pomieszczeń Oddziału Chirurgicznego Ogólnego zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi. Znak postępowania ZOZ/DO/OM/ZP/17/2020.

Treść przetargu:
Ogłoszenie nr 524405-N-2020 z dnia 2020-03-17 r.

Zespół Opieki Zdrowotnej: Modernizacja pomieszczeń Oddziału Chirurgicznego Ogólnego zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny 00031146700000, ul. ul. Bohaterów Warszawy  67 , 28-100  Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 041 3782401, e-mail sekretariat@zoz.busko.pl, faks 041 3782768.
Adres strony internetowej (URL): www.zoz.busko.com.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
samodzielny zespół opieki zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.zoz.busko.com.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.zoz.busko.com.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
operator pocztowy, posłaniec, osobiście
Adres:
ul. Boh. Warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja pomieszczeń Oddziału Chirurgicznego Ogólnego zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi.
Numer referencyjny: ZOZ/DO/OM/ZP/17/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:

II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Modernizacja pomieszczeń Oddziału Chirurgicznego Ogólnego zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi. Robota budowlana na podstawie Dokumentacji projektowej stanowiącej Załączniki nr 6 a-s. Przedmiot zamówienia obejmuje również dostawę i montaż 20 paneli nadłłóżkowych oraz wykonanie brodzików w łazienkach.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45300000-1
45400000-1
45410000-4
45442100-8
45310000-3
45330000-9

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 204000,00
Waluta:
pln
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 70
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach    Okres w dniach    Data rozpoczęcia    Data zakończenia
    70        

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 50 000,00 zł.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Potwierdzenie, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 50 000,00 zł.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Oferta cenowa zgodna z załączonym ,,formularzem ofertowym” – Załącznik nr 1 do SIWZ. Forma wynagrodzenia ustalona przez Zamawiającego za realizację przedmiotu zamówienia to RYCZAŁT. Przy dokonywaniu wyceny przedmiotu zamówienia należy uwzględnić łącznie wszystkie dane z analizy, dokumentacji w części dotyczącej przedmiotu zamówienia oraz wnioski wypływające z zalecanej do przeprowadzenia wizji lokalnej. 2. Oświadczenia o których mowa w pkt. 9.2 (Załącznik nr 2 i 3 SIWZ) 3. Oświadczenie o podwykonawcach (Załącznik nr 1A) 4. Pełnomocnictwo - Jeżeli oferta wraz z oświadczeniami składana jest przez pełnomocnika należy do oferty załączyć pełnomocnictwo upoważniające pełnomocnika do tej czynności. 5. Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów składa wraz z ofertą oświadczenie podmiotu o udostępnieniu zasobów wskazujące na okoliczności opisane w „Uwaga 1 pkt a) do d)”. 6. Kosztorys ofertowy na podstawie przedmiaru robót.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria    Znaczenie
cena    60,00
okres gwarancji    40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w następujących okolicznościach; 1. Dopuszcza się stosowanie robót zamiennych w następujących okolicznościach; 1) na wniosek Wykonawcy, za zgodą Zamawiającego, w trakcie prowadzenia robót, mogą być dokonywane zmiany technologii wykonania elementów robót. Dopuszcza się je tylko w przypadku, gdy proponowane przez Wykonawcę rozwiązanie jest równorzędne lub lepsze funkcjonalnie od tego, jaki przewiduje dokumentacja. W tym przypadku Wykonawca przedstawia projekt zamienny uzgodniony z projektantem zawierający opis proponowanych zmian wraz z rysunkami. Projekt taki wymaga akceptacji i zatwierdzenia do realizacji przez Zamawiającego który korzysta z opinii inspektora nadzoru. 2) w przypadku gdy z punktu widzenia Zamawiającego zachodzi potrzeba zmiany rozwiązań technicznych wynikających z umowy Zamawiający sporządza protokół robót zamiennych, a następnie dostarcza dokumentację na te roboty. 3) konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego i zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami wykonania przedmiotu umowy. 4) konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, a zmiany te uniemożliwią przekazanie obiektu do użytkowania. 5) konieczność wprowadzenia zmian spowodowanych kolizją z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami. W takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie kolizji, 6) w przypadku, gdy określone w pkt. 2 zmiany spowodują wzrost kosztów, roboty te będą traktowane jako dodatkowe i Zamawiający sporządzi aneks na wykonanie robót dodatkowych. 7) rozliczenie robót zamiennych o których mowa w pkt. 1) - 5) następuje w oparciu o czynniki cenotwórcze przedstawione w kosztorysie ofertowym Wykonawcy. W przypadku braku w kosztorysie ofertowym cen materiałów lub urządzeń przyjmuje się za prawidłowe średnie ceny z ostatniego opublikowanego cennika sekocenbud dla woj. świętokrzyskiego lub udokumentowaną najniższą cenę z trzech porównywalnych cen z hurtowni z tymi materiałami. 8) zmiany wynagrodzenia wskazanego w umowie w przypadku zlecenia robót dodatkowych lub wystąpienia okoliczności skutkujących zmianą wynagrodzenia na warunkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt. 6 ustawy Zamawiającemu przysługuje prawo zmniejszenia wynagrodzenia w przypadku; 1) rezygnacji z części zakresu robót do wykonania 2) braku konieczności wykonania robót wynikłych z błędów stwierdzonych w dokumentacji projektowej 3) modyfikacji przedmiotu zamówienia w związku z wystąpieniem robót dodatkowych lub uzupełniających za roboty zaniechane 4) jeżeli wartość robót zamiennych będzie mniejsza od podstawowych. 5) Zmniejszenie wynagrodzenia o którym mowa w pkt. 1) - 4) następuje w oparciu o kosztorys ofertowy. Zmiana terminu, która wymaga akceptacji Zamawiającego nastąpi w następujących okolicznościach; 1) Zmiana terminu przewidzianego na zakończenie robót, tj.: a) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności: - działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót; - warunki atmosferyczne odbiegające od typowych dla pory roku, uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych (będą brane pod uwagę ostatnie dwa lata wstecz); b) konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót o czas niezbędny do ich usunięcia. c) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, d) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, e) wykopalisk archeologicznych lub niewypałów uniemożliwiających wykonanie dalszych robót f) zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności; - przekroczenia zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń itp. - odmowa wydania przez organ administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej. f) Skrócenie terminu realizacji zakresów częściowych oraz terminu końcowego. Zmiany materiałowe, dopuszcza się wprowadzenie zmiany materiałów i urządzeń przedstawionych w ofercie pod warunkiem, że; a) spowodują obniżenie kosztów ponoszonych przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy; b) wynikają z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów (następca zmienianego materiału lub urządzenia). c) zmiana materiałów lub urządzeń o parametrach tożsamych lub lepszych od przyjętych w ofercie w przypadku wycofania lub niedostępność na rynku materiału lub urządzenia oferowanego. d) zmiana materiałów lub urządzeń o parametrach tożsamych lub lepszych od przyjętych w ofercie po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego, pod warunkiem iż niniejsza zmiana nie powoduje zmiany ceny ofertowej. Dokonanie zamiany kierownika budowy (robót) na osobę o kwalifikacjach wymaganych w SIWZ oraz zmianę osób zatrudnionych na umowę o pracę.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-04-01, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> pl
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






Załączone pliki
SIWZ_modernizacja_chirurgia_ZOZ_Busko_Zdroj_2020_II.pdfSIWZ modernizacja chirurgii ZOZ/DO/OM/ZP/17/2020 (SIWZ_modernizacja_chirurgia_ZOZ_Busko_Zdroj_2020_II.pdf - 14869.111 KB)
Data publikacji: 2020-03-17 12:54:59 Redaktor: Dorota Krzak
Opis: siwz
Zalacznik_nr_1_A_modernizacja_chirurgia_ZOZ_Busko_Zdroj_2020_II.docZałącznik nr 1 A modernizacja chirurgii ZOZ/DO/OM/ZP/17/2020 (Zalacznik_nr_1_A_modernizacja_chirurgia_ZOZ_Busko_Zdroj_2020_II.doc - 72.192 KB)
Data publikacji: 2020-03-17 12:55:41 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_1_formularz_ofertowy_modernizacja_chirurgia_ZOZ_Busko_Zdroj_2020_II.docxZałącznik nr 1 formularz ofertowy modernizacja chirurgii ZOZ/DO/OM/ZP/17/2020 (Zalacznik_nr_1_formularz_ofertowy_modernizacja_chirurgia_ZOZ_Busko_Zdroj_2020_II.docx - 91.905 KB)
Data publikacji: 2020-03-17 12:56:22 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_2_oswiadczenie_o_spelnianiu_warunkow_modernizacja_chirurgia_ZOZ_Busko_Zdroj_2020_II.docxZałącznik nr 2 oświadczenie nr 1 modernizacja chirurgii ZOZ/DO/OM/ZP/17/2020 (Zalacznik_nr_2_oswiadczenie_o_spelnianiu_warunkow_modernizacja_chirurgia_ZOZ_Busko_Zdroj_2020_II.docx - 61.632 KB)
Data publikacji: 2020-03-17 12:57:05 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_3_oswiadczenie_wykluczenie_modernizacja_chirurgia_ZOZ_Busko_Zdroj_2020_II.docxZałącznik nr 3 oświadczenie nr 2 modernizacja chirurgii ZOZ/DO/OM/ZP/17/2020 (Zalacznik_nr_3_oswiadczenie_wykluczenie_modernizacja_chirurgia_ZOZ_Busko_Zdroj_2020_II.docx - 64.889 KB)
Data publikacji: 2020-03-17 12:57:37 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_4_oswiadczenie_o_przynaleznosci_do_grupy_kapitulowej_modernizacja_chirurgia_ZOZ_Busko_Zdroj_2020_II.docZałącznik nr 4 oświadczenie nr 3 modernizacja chirurgii ZOZ/DO/OM/ZP/17/2020 (Zalacznik_nr_4_oswiadczenie_o_przynaleznosci_do_grupy_kapitulowej_modernizacja_chirurgia_ZOZ_Busko_Zdroj_2020_II.doc - 75.776 KB)
Data publikacji: 2020-03-17 12:58:03 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_5_wzor_umowy_modernizacja_chirurgia_ZOZ_Busko_Zdroj_2020_II.docZałącznik nr 5 wzór umowy modernizacja chirurgii ZOZ/DO/OM/ZP/17/2020 (Zalacznik_nr_5_wzor_umowy_modernizacja_chirurgia_ZOZ_Busko_Zdroj_2020_II.doc - 175.104 KB)
Data publikacji: 2020-03-17 12:58:33 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_6_a_Strona_tytulowa_Projektu_Budowlanego_modernizacja_chirurgia_ZOZ_Busko_Zdroj_2020_II.pdfZałącznik nr 6a modernizacja chirurgii ZOZ/DO/OM/ZP/17/2020 (Zalacznik_6_a_Strona_tytulowa_Projektu_Budowlanego_modernizacja_chirurgia_ZOZ_Busko_Zdroj_2020_II.pdf - 492.339 KB)
Data publikacji: 2020-03-17 12:59:02 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_6_b_Rzut_poziomy_Odzialu_Chirurgicznego_modernizacja_chirurgia_ZOZ_Busko_Zdroj_2020_II.pdfZałącznik nr 6b modernizacja chirurgii ZOZ/DO/OM/ZP/17/2020 (Zalacznik_6_b_Rzut_poziomy_Odzialu_Chirurgicznego_modernizacja_chirurgia_ZOZ_Busko_Zdroj_2020_II.pdf - 298.12 KB)
Data publikacji: 2020-03-17 12:59:26 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_6_c_Instalacje_sanitarne_Rys_1_modernizacja_chirurgia_ZOZ_Busko_Zdroj_2020_II.pdfZałącznik nr 6c modernizacja chirurgii ZOZ/DO/OM/ZP/17/2020 (Zalacznik_6_c_Instalacje_sanitarne_Rys_1_modernizacja_chirurgia_ZOZ_Busko_Zdroj_2020_II.pdf - 267.582 KB)
Data publikacji: 2020-03-17 13:00:23 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_6_d_Instalacje_sanitarne_Rys_2_modernizacja_chirurgia_ZOZ_Busko_Zdroj_2020_II.pdfZałącznik nr 6d modernizacja chirurgii ZOZ/DO/OM/ZP/17/2020 (Zalacznik_6_d_Instalacje_sanitarne_Rys_2_modernizacja_chirurgia_ZOZ_Busko_Zdroj_2020_II.pdf - 262.555 KB)
Data publikacji: 2020-03-17 13:01:02 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_6_e_BIOZ_modernizacja_chirurgia_ZOZ_Busko_Zdroj_2020_II.pdfZałącznik nr 6e modernizacja chirurgii ZOZ/DO/OM/ZP/17/2020 (Zalacznik_6_e_BIOZ_modernizacja_chirurgia_ZOZ_Busko_Zdroj_2020_II.pdf - 255.632 KB)
Data publikacji: 2020-03-17 13:01:42 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_6_f_inwentaryzacja_modernizacja_chirurgia_ZOZ_Busko_Zdroj_2020_II.pdfZałącznik nr 6 f modernizacja chirurgii ZOZ/DO/OM/ZP/17/2020 (Zalacznik_6_f_inwentaryzacja_modernizacja_chirurgia_ZOZ_Busko_Zdroj_2020_II.pdf - 197.487 KB)
Data publikacji: 2020-03-17 13:03:32 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_6_g_Przekroj_A_A_modernizacja_chirurgia_ZOZ_Busko_Zdroj_2020_II.pdfZałącznik nr 6g modernizacja chirurgii ZOZ/DO/OM/ZP/17/2020 (Zalacznik_6_g_Przekroj_A_A_modernizacja_chirurgia_ZOZ_Busko_Zdroj_2020_II.pdf - 282.154 KB)
Data publikacji: 2020-03-17 13:03:56 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_6_h_Opis_techniczny_budowlanka_modernizacja_chirurgia_ZOZ_Busko_Zdroj_2020_II.pdfZałącznik nr 6h modernizacja chirurgii ZOZ/DO/OM/ZP/17/2020 (Zalacznik_6_h_Opis_techniczny_budowlanka_modernizacja_chirurgia_ZOZ_Busko_Zdroj_2020_II.pdf - 301.839 KB)
Data publikacji: 2020-03-17 13:04:12 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_6_i_Opis_techniczny_elektryka_modernizacja_chirurgia_ZOZ_Busko_Zdroj_2020_II.pdfZałącznik nr 6i modernizacja chirurgii ZOZ/DO/OM/ZP/17/2020 (Zalacznik_6_i_Opis_techniczny_elektryka_modernizacja_chirurgia_ZOZ_Busko_Zdroj_2020_II.pdf - 1519.806 KB)
Data publikacji: 2020-03-17 13:04:37 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_6_j_Opis_techniczny_Instalacje_sanitarne_modernizacja_chirurgia_ZOZ_Busko_Zdroj_2020_II.pdfZałącznik nr 6j modernizacja chirurgii ZOZ/DO/OM/ZP/17/2020 (Zalacznik_6_j_Opis_techniczny_Instalacje_sanitarne_modernizacja_chirurgia_ZOZ_Busko_Zdroj_2020_II.pdf - 82.528 KB)
Data publikacji: 2020-03-17 13:06:41 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_6_k_Przedmiar_Elektryka_modernizacja_chirurgia_ZOZ_Busko_Zdroj_2020_II.pdfZałącznik nr 6k modernizacja chirurgii ZOZ/DO/OM/ZP/17/2020 (Zalacznik_6_k_Przedmiar_Elektryka_modernizacja_chirurgia_ZOZ_Busko_Zdroj_2020_II.pdf - 138.318 KB)
Data publikacji: 2020-03-17 13:09:27 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_6_l_Przedmiar_Instalacje_Sanitarne_modernizacja_chirurgia_ZOZ_Busko_Zdroj_2020_II.PDFZałącznik nr 6l modernizacja chirurgii ZOZ/DO/OM/ZP/17/2020 (Zalacznik_6_l_Przedmiar_Instalacje_Sanitarne_modernizacja_chirurgia_ZOZ_Busko_Zdroj_2020_II.PDF - 641.114 KB)
Data publikacji: 2020-03-17 13:09:59 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_6_m_Przedmiar_Roboty_Budowlane_modernizacja_chirurgia_ZOZ_Busko_Zdroj_2020_II.pdfZałącznik nr 6m modernizacja chirurgii ZOZ/DO/OM/ZP/17/2020 (Zalacznik_6_m_Przedmiar_Roboty_Budowlane_modernizacja_chirurgia_ZOZ_Busko_Zdroj_2020_II.pdf - 551.807 KB)
Data publikacji: 2020-03-17 13:10:29 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_6_n_Orientacja_modernizacja_chirurgia_ZOZ_Busko_Zdroj_2020_II.pdfZałącznik nr 6n modernizacja chirurgii ZOZ/DO/OM/ZP/17/2020 (Zalacznik_6_n_Orientacja_modernizacja_chirurgia_ZOZ_Busko_Zdroj_2020_II.pdf - 316.166 KB)
Data publikacji: 2020-03-17 13:10:57 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_6_o_zestawienie_stolarki_modernizacja_chirurgia_ZOZ_Busko_Zdroj_2020_II.pdfZałącznik nr 6o modernizacja chirurgii ZOZ/DO/OM/ZP/17/2020 (Zalacznik_6_o_zestawienie_stolarki_modernizacja_chirurgia_ZOZ_Busko_Zdroj_2020_II.pdf - 171.553 KB)
Data publikacji: 2020-03-17 13:11:20 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_6_p_STWIORB_budowlanka_modernizacja_chirurgia_ZOZ_Busko_Zdroj_2020_II.pdfZałącznik nr 6p modernizacja chirurgii ZOZ/DO/OM/ZP/17/2020 (Zalacznik_6_p_STWIORB_budowlanka_modernizacja_chirurgia_ZOZ_Busko_Zdroj_2020_II.pdf - 773.156 KB)
Data publikacji: 2020-03-17 13:11:50 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_6_r_STWIORB_elektryka_modernizacja_chirurgia_ZOZ_Busko_Zdroj_2020_II.pdfZałącznik nr 6r modernizacja chirurgii ZOZ/DO/OM/ZP/17/2020 (Zalacznik_6_r_STWIORB_elektryka_modernizacja_chirurgia_ZOZ_Busko_Zdroj_2020_II.pdf - 277.015 KB)
Data publikacji: 2020-03-17 13:12:10 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_6_s_STWIORB_Instalacje_sanitarne_modernizacja_chirurgia_ZOZ_Busko_Zdroj_2020_II.pdfZałącznik nr 6s modernizacja chirurgii ZOZ/DO/OM/ZP/17/2020 (Zalacznik_6_s_STWIORB_Instalacje_sanitarne_modernizacja_chirurgia_ZOZ_Busko_Zdroj_2020_II.pdf - 669.7 KB)
Data publikacji: 2020-03-17 13:12:37 Redaktor: Dorota Krzak
Protokol_z_otwarcia_ofert_modernizacja_chirurgia_ZOZ_Busko_Zdroj_2020_II.pdfProtokół z otwarcia ofert modernizacja chirurgii ZOZ/DO/OM/ZP/17/2020 (Protokol_z_otwarcia_ofert_modernizacja_chirurgia_ZOZ_Busko_Zdroj_2020_II.pdf - 732.994 KB)
Data publikacji: 2020-04-01 10:11:34 Redaktor: Dorota Krzak
Zawiadomienie_o_wyborze_oferty_odrzuceniu_modernizacja_chirurgia_ZOZ_Busko_Zdroj_2020_II.docZawiadomienie o wyborze oferty odrzuceniu modernizacja chirurgii ZOZ/DO/OM/ZP/17/2020 (Zawiadomienie_o_wyborze_oferty_odrzuceniu_modernizacja_chirurgia_ZOZ_Busko_Zdroj_2020_II.doc - 107.008 KB)
Data publikacji: 2020-04-01 14:28:57 Redaktor: Dorota Krzak
Opis: Zawiadomienie o wyborze oferty odrzuceniu modernizacja chirurgii ZOZ/DO/OM/ZP/17/2020

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 533
Wprowadził do systemu: Dorota Krzak, data: 2020-03-17 12:53:48
Opublikował: Dorota Krzak, data publikacji: 2020-03-17 13:13:31
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu