Wersja do druku

Zamawiający:

Zespół Opieki Zdrowotnej

Adres:
ul. Bohaterów Warszawy 67
28-100 Busko-Zdrój

Kontakt:
tel. 0-41 378 2402, fax. 0-41 378 2768
E-mail:zamowienia@zoz.busko.com.pl
Strona www: zoz.busko.com.pl

Numer ID: 885

Data publikacji:
2020-08-21 12:34:54

Przedmiot: Poprawa efektywności energetycznej w Zespole Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju poprzez wymianę grzejników oraz oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego na energooszczędne. Znak postępowania ZOZ/DO/OM/ZP/36/2020.

Treść przetargu:
Ogłoszenie nr 576883-N-2020 z dnia 2020-08-21 r.

Zespół Opieki Zdrowotnej: Poprawa efektywności energetycznej w Zespole Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju poprzez wymianę grzejników oraz oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego na energooszczędne.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, Działanie 3.3 Poprawa efektywności energetycznej z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii w sektorze publicznym i mieszkaniowym.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny 00031146700000, ul. ul. Bohaterów Warszawy  67 , 28-100  Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 041 3782401, e-mail sekretariat@zoz.busko.pl, faks 041 3782768.
Adres strony internetowej (URL): www.zoz.busko.com.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
samodzielny zespół opieki zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.zoz.busko.com.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.zoz.busko.com.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
operator pocztowy, posłaniec, osobiście
Adres:
ul. Boh. Warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa efektywności energetycznej w Zespole Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju poprzez wymianę grzejników oraz oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego na energooszczędne.
Numer referencyjny: ZOZ/DO/OM/ZP/36/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:

II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Poprawa efektywności energetycznej w Zespole Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju poprzez wymianę grzejników oraz oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego na energooszczędne zgodnie ze specyfikacją techniczną grzejników, oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego stanowiącą załączniki nr 6a, 6b, 6c oraz przedmiarami stanowiącymi załączniki nr 1A, 1B, 1C .

II.5) Główny kod CPV: 43316000-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45316000-5
45000000-7

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 550768,93
Waluta:
pln
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań, wystarczające jest złożone oświadczenie nr 1 Załącznik nr 3 do SIWZ zgodnie z pkt 9.3. do SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 200 000,00 pln. dla całego przedmiotu zamówienia, a na poszczególne części: Część I - minimum 100 000,00 zł,; Część II – minimum 100 000,00 zł.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, powinny posiadać wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Oodpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 Ustawy Pzp;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Deklaracje zgodności CE, atesty, certyfikaty lub inne dokumenty dopuszczające przedmiot zamówienia do stosowania.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Oferta cenowa zgodna z załączonym formularzem ofertowym, którego wzór stanowi Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ, 2. Kosztorysy ofertowe na podstawie przedmiarów – Załącznik nr 1A, nr 1 B, nr 1 C. 3. Oświadczenia o których mowa w pkt. 9.3 SIWZ (Załączniki nr 3 i nr 4 do SIWZ) 4. Pełnomocnictwo – Jeżeli oferta wraz z oświadczeniami składana jest przez pełnomocnika należy do oferty załączyć pełnomocnictwo upoważniające pełnomocnika do tej czynności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria    Znaczenie
cena    60,00
termin płatności    40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w następujących okolicznościach; 1. zmiana nazwy, adresu Wykonawcy, 2. zmiana stawki podatku VAT, 3. zmiana umownego terminu realizacji przedmiotu umowy, który może nastąpić w przypadku działania siły wyższej, za którą strony uważać będą nagłe nadzwyczajne zdarzenia, niezależne od stron, których wystąpienia strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem niniejszej umowy, a działanie których uniemożliwia wykonanie umowy zgodnie z jej treścią.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-09-01, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> pl
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr:     1    Nazwa:     Częśc I - Wymiana oświetlenia
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wymiana oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego na energooszczędne.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45316000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 277711,00
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium    Znaczenie
cena    60,00
termin płatności    40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr:     2    Nazwa:     Część 2- Wymiana kaloryferów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wymiana kaloryferów na higieniczne obowiązujące w służbie zdrowia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 273057,00
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium    Znaczenie
cena    60,00
termin płatności    40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Załączone pliki
SIWZ_dostawa_oswietlenia_kaloryferow_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.pdfSIWZ dostawa i wymiana oświetlenia kaloryferów ZOZ/DO/OM/ZP/36/2020 (SIWZ_dostawa_oswietlenia_kaloryferow_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.pdf - 13204.695 KB)
Data publikacji: 2020-08-21 12:37:04 Redaktor: Dorota Krzak
Opis: siwz
Zalacznik_nr_1_A_przedmiar_oswietlenie_wewnetrzne_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.pdfZałącznik nr 1A przedmiar oświetlenie wewnętrzne ZOZ/DO/OM/ZP/36/2020 (Zalacznik_nr_1_A_przedmiar_oswietlenie_wewnetrzne_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.pdf - 249.164 KB)
Data publikacji: 2020-08-21 12:38:06 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_1_B_przedmiar_oswietlenie_zewnetrzney_zewnetrzne_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.pdfZałącznik nr 1B przedmiar oświetlenie zewnętrzne ZOZ/DO/OM/ZP/36/2020 (Zalacznik_nr_1_B_przedmiar_oswietlenie_zewnetrzney_zewnetrzne_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.pdf - 41 KB)
Data publikacji: 2020-08-21 12:38:38 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_1_C_przedmiar_grzejnik_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.pdfZałącznik nr 1C przedmiar grzejniki ZOZ/DO/OM/ZP/36/2020 (Zalacznik_nr_1_C_przedmiar_grzejnik_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.pdf - 381.491 KB)
Data publikacji: 2020-08-21 12:39:11 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_2_formularz_ofertowy_dostawa_oswietlenia_kaloryferow_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.docxZałacznik nr 2 formularz ofertowy dostawa i wymiana oświetlenia kaloryferów ZOZ/DO/OM/ZP/36/2020 (Zalacznik_nr_2_formularz_ofertowy_dostawa_oswietlenia_kaloryferow_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.docx - 78.464 KB)
Data publikacji: 2020-08-21 12:39:52 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_3_oswiadczenie_o_spelnianiu_warunkow_dostawa_oswietlenia_kaloryferowy_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.docxZałacznik nr 3 oświadczenie o spełnianiu warunków dostawa i wymiana oświetlenia kaloryferów ZOZ/DO/OM/ZP/36/2020 (Zalacznik_nr_3_oswiadczenie_o_spelnianiu_warunkow_dostawa_oswietlenia_kaloryferowy_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.docx - 51.114 KB)
Data publikacji: 2020-08-21 12:40:43 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_4_oswiadczenie_wykluczenie_dostawa_oswietlenia_kaloryferow_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.docxZałącznik nr 4 oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu dostawa i wymiana oświetlenia kaloryferów ZOZ/DO/OM/ZP/36/2020 (Zalacznik_nr_4_oswiadczenie_wykluczenie_dostawa_oswietlenia_kaloryferow_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.docx - 53.895 KB)
Data publikacji: 2020-08-21 12:41:39 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_5_oswiadczenie_o_przynaleznosci_do_grupy_kapitulowej_dostawa_oswietlenia_kaloryferow_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.docZałącznik nr 5 oświadczenie grupa kapitałowa dostawa i wymiana oświetlenia kaloryferów ZOZ/DO/OM/ZP/36/2020 (Zalacznik_nr_5_oswiadczenie_o_przynaleznosci_do_grupy_kapitulowej_dostawa_oswietlenia_kaloryferow_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.doc - 63.488 KB)
Data publikacji: 2020-08-21 12:42:19 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_6_a_Opis_techniczny_oswietlenie_wewnetrzne_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.docxZałącznik nr 6a opis techniczny oświetlenie wewnętrzne ZOZ/DO/OM/ZP/36/2020 (Zalacznik_nr_6_a_Opis_techniczny_oswietlenie_wewnetrzne_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.docx - 47.368 KB)
Data publikacji: 2020-08-21 12:43:11 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_6_b_Opis_techniczny_oswietlenie_zewnetrzne_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.docxZałącznik nr 6b opis techniczny oświetlenie zewnętrzne ZOZ/DO/OM/ZP/36/2020 (Zalacznik_nr_6_b_Opis_techniczny_oswietlenie_zewnetrzne_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.docx - 46.757 KB)
Data publikacji: 2020-08-21 12:43:47 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_6_c_Opis_techniczny_wymiana_kaloryferow_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.docxZałącznik nr 6c opis techniczny wymiana kaloryferów ZOZ/DO/OM/ZP/36/2020 (Zalacznik_nr_6_c_Opis_techniczny_wymiana_kaloryferow_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.docx - 46.561 KB)
Data publikacji: 2020-08-21 12:46:26 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik _nr_7_b_wzor_umowy_dostawa_oswietlenia_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.docZałącznik nr 7b wzór umowy dostawa oświetlenia ZOZ/DO/OM/ZP/36/2020 (Zalacznik _nr_7_b_wzor_umowy_dostawa_oswietlenia_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.doc - 628.224 KB)
Data publikacji: 2020-08-21 12:48:01 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik _nr_7_a_wzor_umowy_dostawa_kaloryferow_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.docZałącznik nr 7a wzór umowy dostawa kaloryferów ZOZ/DO/OM/ZP/36/2020 (Zalacznik _nr_7_a_wzor_umowy_dostawa_kaloryferow_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.doc - 628.736 KB)
Data publikacji: 2020-08-21 12:54:11 Redaktor: Dorota Krzak
Odpowiedzi_na_zapytania_nr_1_ dostawa_oswietlenia_kaloryferow_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.pdfOdpowiedzi na zapytania nr 1 dostawa kaloryferów ZOZ/DO/OM/ZP/36/2020 (Odpowiedzi_na_zapytania_nr_1_ dostawa_oswietlenia_kaloryferow_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.pdf - 792.31 KB)
Data publikacji: 2020-08-27 09:05:43 Redaktor: Dorota Krzak
Opis: odpowiedzi nr 1
Odpowiedzi_na_zapytania_nr_2_dostawa_oswietlenia_kaloryferow_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.pdfOdpowiedzi na zapytania nr 2 dostawa kaloryferów ZOZ/DO/OM/ZP/36/2020 (Odpowiedzi_na_zapytania_nr_2_dostawa_oswietlenia_kaloryferow_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.pdf - 772.296 KB)
Data publikacji: 2020-08-27 13:10:27 Redaktor: Dorota Krzak
Opis: Odpowiedzi nr 2
Modyfikacja_nr_1_dostawa_oswietlenia_kaloryferow_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.pdfModyfikacja nr 1 dostawa kaloryferów ZOZ/DO/OM/ZP/36/2020 (Modyfikacja_nr_1_dostawa_oswietlenia_kaloryferow_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.pdf - 696.057 KB)
Data publikacji: 2020-08-28 12:53:55 Redaktor: Dorota Krzak
Odpowiedzi_na_zapytania)nr_3_dostawa_oswietlenia_kaloryferow_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.pdfOdpowiedzi na zapytania nr 3 dostawa kaloryferów ZOZ/DO/OM/ZP/36/2020 (Odpowiedzi_na_zapytania)nr_3_dostawa_oswietlenia_kaloryferow_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.pdf - 600.363 KB)
Data publikacji: 2020-08-28 12:54:27 Redaktor: Dorota Krzak
Protokol_z_otwarcia_ofert_dostawa_oswietlenia_kaloryferow_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.pdfProtokół z otwarcia ofert dostawa i wymiana oświetlenia kaloryferów ZOZ/DO/OM/ZP/36/2020 (Protokol_z_otwarcia_ofert_dostawa_oswietlenia_kaloryferow_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.pdf - 1329.784 KB)
Data publikacji: 2020-09-02 12:03:47 Redaktor: Dorota Krzak
Opis: protokół z otwarcia ofert
Zawaidomienie_o_wyborze_oferty_odrzuceniu_wykluczeniu_dostawa_oswietlenia_kaloryferow_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.pdfZawiadomienie o wyborze ofert odrzuceniu wykluczeniu dostawa i wymiana oświetlenia kaloryferów ZOZ/DO/OM/ZP/36/2020 (Zawaidomienie_o_wyborze_oferty_odrzuceniu_wykluczeniu_dostawa_oswietlenia_kaloryferow_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.pdf - 317.182 KB)
Data publikacji: 2020-09-14 13:05:39 Redaktor: Dorota Krzak

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 707
Wprowadził do systemu: Dorota Krzak, data: 2020-08-21 12:34:54
Opublikował: Dorota Krzak, data publikacji: 2020-08-21 12:48:18
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu