Wersja do druku

Zamawiający:

Zespół Opieki Zdrowotnej

Adres:
ul. Bohaterów Warszawy 67
28-100 Busko-Zdrój

Kontakt:
tel. 0-41 378 2402, fax. 0-41 378 2768
E-mail:zamowienia@zoz.busko.com.pl
Strona www: zoz.busko.com.pl

Numer ID: 894

Data publikacji:
2020-09-29 13:32:48

Przedmiot: Dostawa środków do dezynfekcji dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju. Znak postępowania ZOZ/DO/OM/ZP/40/20

Treść przetargu:

Ogłoszenie nr 587803-N-2020 z dnia 2020-09-29 r.

Zespół Opieki Zdrowotnej: Dostawa środków do dezynfekcji dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych

organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie

marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy

Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery

identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie

krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny 00031146700000, ul. ul. Bohaterów Warszawy  67 , 28-100 

Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 041 3782401, e-mail sekretariat@zoz.busko.pl, faks 041 3782768.
Adres strony internetowej (URL): www.zoz.busko.com.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Samodzielny Zespół Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego

przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za

przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie

udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.zoz.busko.com.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.zoz.busko.com.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
elektronicznie przez MiniPortal
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
operator pocztowy, posłaniec, kurier
Adres:
ul. Bohaterów Warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków do dezynfekcji dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju
Numer referencyjny: ZOZ/DO/OM/ZP/40/20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i

wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zadanie

obejmuje zakup i dostawę środków do dezynfekcji (m.in. rąk, narzędzi lekarskich, endoskopów, małych i dużych powierzchni, inwazyjnych i

nieinwazyjnych wyrobów medycznych, błon śluzowych) do Apteki Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju przy ul. Boh. Warszawy 67.

Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia, jego opis i ilości określają Załączniki nr 1 - nr 14 oraz umowa stanowiąca

Załącznik nr 19 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 33631600-8
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 217600,00
Waluta:
pln
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania

umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w

art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony

dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach   Okres w dniach   Data rozpoczęcia   Data zakończenia
12         

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z

przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 200 000,00 pln. dla całego przedmiotu zamówienia, a na poniższe Załączniki nie mniej niż: Załącznik

nr 1 – 21 000,00 pln, Załącznik nr 2 – 20 000,00 pln, Załącznik nr 3 – 9 000,00 pln, Załącznik nr 4 – 1 000,00 pln, Załącznik nr 5 – 4 000,00 pln,

Załącznik nr 6 – 31 000,00 pln, Załącznik nr 7 – 26 000,00 pln, Załącznik nr 8 – 9 000,00 pln, Załącznik nr 9 – 30 000,00 pln, Załącznik nr 10 – 11

000,00 pln, Załącznik nr 11 – 18 000,00 pln, Załącznik nr 12 – 6 000,00 pln, Załącznik nr 13 – 4 000,00 pln, Załącznik nr 14 – 10 000,00 pln.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób

wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące

fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON

WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE

ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do

rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 Ustawy Pzp.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE

ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z

przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 200 000,00 pln. dla całego przedmiotu zamówienia, a na poniższe Załączniki nie mniej niż: Załącznik

nr 1 – 21 000,00 pln, Załącznik nr 2 – 20 000,00 pln, Załącznik nr 3 – 9 000,00 pln, Załącznik nr 4 – 1 000,00 pln, Załącznik nr 5 – 4 000,00 pln,

Załącznik nr 6 – 31 000,00 pln, Załącznik nr 7 – 26 000,00 pln, Załącznik nr 8 – 9 000,00 pln, Załącznik nr 9 – 30 000,00 pln, Załącznik nr 10 – 11

000,00 pln, Załącznik nr 11 – 18 000,00 pln, Załącznik nr 12 – 6 000,00 pln, Załącznik nr 13 – 4 000,00 pln, Załącznik nr 14 – 10 000,00 pln.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE

ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
1. Opisy lub fotografie lub rysunki lub inne podobne materiały oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzającego spełnienie wymagań i

parametrów podanych w załącznikach od nr 1 do nr 14; materiały producenta prezentujące oferowane preparaty (np. prospekty, opisy, ulotki)

dostarczone w języku polskim, zawierające w szczególności obszar zastosowań, spektrum działania, sposób użycia preparatu, instrukcje

przygotowywania roztworów roboczych (o ile dotyczy), czas i sposób przechowywania (w tym roztworów roboczych) potwierdzone za zgodność z

oryginałem przez Wykonawcę; • Uwaga: opisy, katalogi, specyfikacje załączone do oferty Wykonawcy winny być czytelnie oznaczone, którego pakietu

i produktu dotyczą 2. Aktualne dokumenty zgodne z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 186), dla

produktów zakwalifikowanych jako wyroby medyczne; ulotka – opis produktu, karta charakterystyki wyrobu medycznego dla wszystkich klas wyrobu

medycznego – odpowiednia deklaracja zgodności WE i certyfikat WE/jeśli dotyczy/ oraz powiadomienie Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów

Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych na dopuszczenie do obrotu wyrobu medycznego; 3. Dla produktów

zakwalifikowanych, jako środki biobójcze w rozumieniu ustawy o produktach biobójczych z dnia 13.09.2002 r. (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2231) –

pozwolenie Ministra Zdrowia na obrót produktem biobójczym, ulotka – opis produktu, karta charakterystyki produktu biobójczego (zgodnie z

REACH rozp. WE NR 1907/2006 z dnia 18.12.2006 ze zm); •Uwaga: W przypadku, gdy dla produktu nie jest wymagana karta charakterystyki

produktu Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie wraz z informacją o braku obowiązku stosowania ww. dokumentu. 4. Aktualne

dokumenty zgodne z ustawą Prawo farmaceutyczne z dnia 06.09.2001 r. (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 499 ze zm.); dla produktów zakwalifikowanych

jako produkty lecznicze; ulotka – opis produktu, charakterystyka produktu leczniczego, pozwolenie Ministra Zdrowia lub Prezesa Urzędu Rejestracji

Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego); •Uwaga: Dokumenty

winne być czytelnie oznaczone, którego produktu i pakietu dotyczą. 5. Dla produktów zakwalifikowanych jako kosmetyki w rozumieniu ustawy o

kosmetykach z dnia 30.03.2001 r. (Dz. U. z 2018 r. poz. 650 ze zm.) - potwierdzenie zgłoszenia w Portalu Notyfikacji Produktów Kosmetycznych

(Portal CPNP) zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady ( WE) nr 1223/2009 z dnia 30 listopada 2009 r., ulotka – opis

produktu; 6. Dokumenty potwierdzające, że oferowane wyroby posiadają działanie bójcze oferowanego preparatu tj. opinie PZH lub sprawozdania z

badań potwierdzających skuteczność produktów dezynfekcyjnych wykonanych metodami uznanymi międzynarodowo przez akredytowane laboratoria

z krajów UE lub opisanymi w Polskich Normach lub innymi metodami zaakceptowanymi przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych,

Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. Zamawiający wymaga aby skuteczność mikrobójcza preparatów dezynfekcyjnych była potwierdzona

metodami przewidzianymi do określania skuteczności środków właściwych dla danej grupy użytkowników (obszar medyczny) i danego zastosowania;
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Oferta cenowa zgodną z załączonym formularzem ofertowym, którego wzór stanowi Załącznik Nr 15 do niniejszej SIWZ 2. Arkusze

asortymentowo-cenowe stanowiące Załączniki od nr 1 do nr 14 3. Oświadczenia o których mowa w pkt. 9.3 SIWZ (Załącznik nr 16 i nr 17 do SIWZ)

4. Pełnomocnictwo – Jeżeli oferta wraz z oświadczeniami składana jest przez pełnomocnika należy do oferty załączyć pełnomocnictwo

upoważniające pełnomocnika do tej czynności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców 
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców 
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy

ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować

(minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria   Znaczenie
Cena brutto   60,00
Termin dostawy   40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do

składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w

specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki

umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w następujących okolicznościach: a. zmiana nazwy, adresu Wykonawcy, b. ustawowych zmian

stawek podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian; c. wprowadzenia dostaw zamiennych za

produkt/asortyment którego produkcja zastała wstrzymana/zakończona z przyczyn, na które strony nie miały wpływu; d. możliwość zmian

ilościowych w poszczególnych pozycjach i przesunięć pomiędzy pozycjami, przy zachowaniu cen jednostkowych i nie przekroczeniu kwoty brutto

należnego Wykonawcy wynagrodzenia określonego w par. 3 ust. 1 niniejszej umowy; e. wydłużenie okresu trwania umowy w sytuacji, gdy termin

zawarcia nowej umowy związanej z realizacją tego samego przedmiotu zamówienia nie stanowi ciągłości chronologicznej z nową umową dotyczącą

tego samego przedmiotu zamówienia, przy zachowaniu niezmienności treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. Powyższe

wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. Aneks zostanie zawarty do czasu wyłonienia Wykonawcy z zachowaniem zasad określonych

ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) lub do czasu zaistnienia przesłanek stanowiących

podstawę zaprzestania dalszej realizacji przedmiotu zamówienia. f. zmianę numeru katalogowego produktu bądź nazwy własnej produktu bez

wpływu na jakość; g. zmianę sposobu konfekcjonowania; h. wprowadzenie tańszego zamiennika; i. zmniejszenie ceny jednostkowej.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-09, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony,

negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> pl
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na

sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






Załączone pliki
SIWZ_dostawa_dezynfekcja_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.pdfSIWZ dostawa środków do dezynfekcji ZOZ/DO/OM/ZP/40/20 (SIWZ_dostawa_dezynfekcja_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.pdf - 7055.65 KB)
Data publikacji: 2020-09-29 13:33:29 Redaktor: Dorota Krzak
Opis: SIWZ dostawa środków do dezynfekcji ZOZ/DO/OM/ZP/40/20
Zalacznik_nr_od_1_do_14_dostawa_dezynfekcja_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.xlsxZałącznik nr 1 do 14 arkusze asortymentowo-cenowe dostawa środków do dezynfekcji ZOZ/DO/OM/ZP/40/20 (Zalacznik_nr_od_1_do_14_dostawa_dezynfekcja_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.xlsx - 104.246 KB)
Data publikacji: 2020-09-29 13:33:56 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_15_formularz_ofertowy_dostawa_dezynfekcja_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.docxZałącznik nr 15 formularz ofertowy dostawa środków do dezynfekcji ZOZ/DO/OM/ZP/40/20 (Zalacznik_nr_15_formularz_ofertowy_dostawa_dezynfekcja_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.docx - 83.288 KB)
Data publikacji: 2020-09-29 13:34:43 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_16_oswiadczenie_nr_1_spelnianie_warunkow_dostawa_dezynfekcja_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.docxZałącznik nr 16 oświadczenie nr 1 dostawa środków do dezynfekcji ZOZ/DO/OM/ZP/40/20 (Zalacznik_nr_16_oswiadczenie_nr_1_spelnianie_warunkow_dostawa_dezynfekcja_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.docx - 59.683 KB)
Data publikacji: 2020-09-29 13:35:02 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_17_oswiadczenie_nr_2_wykluczenie_dostawa_dezynfekcja_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.docxZałącznik nr 17 oświadczenie nr 2 dostawa środków do dezynfekcji ZOZ/DO/OM/ZP/40/20 (Zalacznik_nr_17_oswiadczenie_nr_2_wykluczenie_dostawa_dezynfekcja_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.docx - 60.667 KB)
Data publikacji: 2020-09-29 13:35:23 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_18_oswiadczenie_nr_3_dostawa_dezynfekcja_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.docZałącznik nr 18 oświadczenie nr 3 dostawa środków do dezynfekcji ZOZ/DO/OM/ZP/40/20 (Zalacznik_nr_18_oswiadczenie_nr_3_dostawa_dezynfekcja_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.doc - 76.8 KB)
Data publikacji: 2020-09-29 13:35:42 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_19_wzor_umowy_dostawa_dezynfekcja_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.DOCZałącznik nr 19 wzór umowy dostawa środków do dezynfekcji ZOZ/DO/OM/ZP/40/20 (Zalacznik_nr_19_wzor_umowy_dostawa_dezynfekcja_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.DOC - 123.904 KB)
Data publikacji: 2020-09-29 13:36:00 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_20_identyfikator_klucz_publiczny_dostawa_dezynfekcja_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.docxZałącznik nr 20 identyfikator klucz publiczny dostawa środków do dezynfekcji ZOZ/DO/OM/ZP/40/20 (Zalacznik_nr_20_identyfikator_klucz_publiczny_dostawa_dezynfekcja_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.docx - 58.458 KB)
Data publikacji: 2020-09-29 13:36:28 Redaktor: Dorota Krzak
Odpowiedzi_na_zapytania_nr_1_ dostawa_srodkow_do_dezynfekcji_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.pdfOdpowiedzi na zapytania nr 1 dostawa środków do dezynfekcji ZOZ/DO/OM/ZP/40/20 (Odpowiedzi_na_zapytania_nr_1_ dostawa_srodkow_do_dezynfekcji_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.pdf - 3557.454 KB)
Data publikacji: 2020-10-06 13:04:35 Redaktor: Dorota Krzak
Modyfikacja_Zalacznik_nr_19_wzor_umowy_dostawa_dezynfekcja_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.DOCModyfikacja Załącznik nr 19 wzór umowy dostawa środków do dezynfekcji ZOZ/DO/OM/ZP/40/20 (Modyfikacja_Zalacznik_nr_19_wzor_umowy_dostawa_dezynfekcja_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.DOC - 124.416 KB)
Data publikacji: 2020-10-06 13:05:44 Redaktor: Dorota Krzak
Zmodyfikowany_Zalacznik_nr_od_1_do_14_dostawa_dezynfekcja_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.xlsxZmodyfikowany Załącznik nr 1 do 14 dostawa środków do dezynfekcji ZOZ/DO/OM/ZP/40/20 (Zmodyfikowany_Zalacznik_nr_od_1_do_14_dostawa_dezynfekcja_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.xlsx - 107.531 KB)
Data publikacji: 2020-10-06 13:07:57 Redaktor: Dorota Krzak
Modyfikacja_nr_1_dostawa_srodkow_do_dezynfekcji_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.docModyfikacja nr 1 dostawa środków do dezynfekcji ZOZ/DO/OM/ZP/40/20 (Modyfikacja_nr_1_dostawa_srodkow_do_dezynfekcji_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.doc - 105.472 KB)
Data publikacji: 2020-10-07 13:08:48 Redaktor: Dorota Krzak
Odpowiedzi_na_zapytania_nr_2_ dostawa_srodkow_do_dezynfekcji_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.pdfOdpowiedzi na zapytania nr 2 dostawa środków do dezynfekcji ZOZ/DO/OM/ZP/40/20 (Odpowiedzi_na_zapytania_nr_2_ dostawa_srodkow_do_dezynfekcji_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.pdf - 799.262 KB)
Data publikacji: 2020-10-07 13:22:27 Redaktor: Dorota Krzak
Protokol_z_otwarcia_ofert_dostawa_srodkow_do_dezynfekcji_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.docProtokół z otwarcia ofert dostawa środków do dezynfekcji ZOZ/DO/OM/ZP/40/20 (Protokol_z_otwarcia_ofert_dostawa_srodkow_do_dezynfekcji_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.doc - 128.512 KB)
Data publikacji: 2020-10-12 13:28:17 Redaktor: Dorota Krzak
Zawiadomienie_o_uniewaznieniu_Zalacznik_nr_5_dostawa_dezynfekcja_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.docZawiadomienie o uniważnieniu Załącznik nr 5 dostawa środków do dezynfekcji ZOZ/DO/OM/ZP/40/20 (Zawiadomienie_o_uniewaznieniu_Zalacznik_nr_5_dostawa_dezynfekcja_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.doc - 96.256 KB)
Data publikacji: 2020-10-12 13:28:38 Redaktor: Dorota Krzak
Zawiadomienie_o_wyborze_oferty_dostawa_srodkow_do_dezynfekcji_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.pdfZawiadomienie o wyborze odrzuceniu dostawa środków do dezynfekcji ZOZ/DO/OM/ZP/40/20 (Zawiadomienie_o_wyborze_oferty_dostawa_srodkow_do_dezynfekcji_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.pdf - 3554.667 KB)
Data publikacji: 2020-11-04 13:18:46 Redaktor: Dorota Krzak
Przedluzenie_okresu_zwiazania_oferta_dezynfekcja_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.pdfPrzedłużenie okresu związania oferta dostawa środków do dezynfekcji ZOZ/DO/OM/ZP/40/20 (Przedluzenie_okresu_zwiazania_oferta_dezynfekcja_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.pdf - 473.263 KB)
Data publikacji: 2020-11-05 13:04:06 Redaktor: Dorota Krzak
Wzor_oswiadczenia_przedluzenie_okresu_zwiazania_oferta_dezynfekcja_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.docWzór oświadczenia dostawa środków do dezynfekcji ZOZ/DO/OM/ZP/40/20 (Wzor_oswiadczenia_przedluzenie_okresu_zwiazania_oferta_dezynfekcja_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.doc - 89.6 KB)
Data publikacji: 2020-11-05 13:04:30 Redaktor: Dorota Krzak
Zmiana_zawiadomienia_o_wyborze_oferty_dostawa_srodkow_do_dezynfekcji_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.pdfZmiana zawiadomienia o wyborze oferty dostawa środków do dezynfekcji ZOZ/DO/OM/ZP/40/20 (Zmiana_zawiadomienia_o_wyborze_oferty_dostawa_srodkow_do_dezynfekcji_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.pdf - 711.232 KB)
Data publikacji: 2020-11-06 12:00:07 Redaktor: Dorota Krzak

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 657
Wprowadził do systemu: Dorota Krzak, data: 2020-09-29 13:32:48
Opublikował: Dorota Krzak, data publikacji: 2020-09-29 13:36:37
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu