Wersja do druku

Zamawiający:

Zespół Opieki Zdrowotnej

Adres:
ul. Bohaterów Warszawy 67
28-100 Busko-Zdrój

Kontakt:
tel. 0-41 378 2402, fax. 0-41 378 2768
E-mail:zamowienia@zoz.busko.com.pl
Strona www: zoz.busko.com.pl

Numer ID: 900

Data publikacji:
2020-11-19 11:46:19

Przedmiot: Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych z Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju. Znak postępowania ZOZ/DO/OM/ZP/52/2020.

Treść przetargu:
Ogłoszenie nr 612647-N-2020 z dnia 2020-11-19 r.

Zespół Opieki Zdrowotnej: Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych z Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny 00031146700000, ul. ul. Bohaterów Warszawy  67 , 28-100  Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 041 3782401, e-mail sekretariat@zoz.busko.pl, faks 041 3782768.
Adres strony internetowej (URL): www.zoz.busko.com.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
samodzielny zespół opieki zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.zoz.busko.com.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.zoz.busko.com.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
elktronicznie przez MiniPortal
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
operator pocztowy, posłaniec, osobiście
Adres:
ul. Boh. Warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych z Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
Numer referencyjny: ZOZ/DO/OM/ZP/52/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
tylko jednej części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:

II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych z Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju w ilości 141 205 kg o kodach 180101, 180102, 180103, 180104, 180182, 180109 zgodnie z opisem zawartym w Załączniku nr 1.

II.5) Główny kod CPV: 90524000-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90524200-8

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 864174,60
Waluta:
pln
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  12   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca powinien prowadzi działalność na podstawie zezwolenie wydane w drodze decyzji przez właściwy organ administracyjny dla świadczącego usługę Wykonawcy na prowadzenie gospodarki odpadami w zakresie transportu i unieszkodliwiania odpadów o kodach zgodnych z przedmiotem zamówienia, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U z 2020, poz. 797, 875) i ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska ( Dz. U. 2020 poz. 1219, 1378, 1565) wraz z przepisami i rozporządzeniami wykonawczymi do tych ustaw/lub dokumentu potwierdzającego dokonanie wpisu do rejestru, o którym mowa w Rozdziale 2 Działu IV ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( t. j. Dz. U. 2020 poz. 797, 875).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 500.000,00 pln. dla całego przedmiotu zamówienia.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1) Wykonawca powinien dysponować instalacją do unieszkodliwiania odpadów o kodach 180101, 180102, 180103, 180104, 180182, 180109 posiadającą wolne moce przerobowe ; 2) Wykonawca powinien dysponować co najmniej 2 pojazdami służącymi do transportu odpadów medycznych objętych systemem monitoringu GPS.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 Ustawy Pzp;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Zezwolenie wydane w drodze decyzji przez właściwy organ administracyjny dla świadczącego usługę Wykonawcy na prowadzenie gospodarki odpadami w zakresie transportu i unieszkodliwiania odpadów o kodach zgodnych z przedmiotem zamówienia, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U z 2020, poz. 797, 875) i ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska ( Dz. U. 2020 poz. 1219, 1378, 1565) wraz z przepisami i rozporządzeniami wykonawczymi do tych ustaw/lub dokumentu potwierdzającego dokonanie wpisu do rejestru, o którym mowa w Rozdziale 2 Działu IV ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( t. j. Dz. U. 2020 poz. 797, 875). 2) Wykaz instalacji Wykonawcy zawierający odległość od siedziby Zamawiającego oraz posiadane wolne moce przerobowe do unieszkodliwiania odpadów o kodach 180101, 180102, 180103, 180104, 180182, 180109, 3) Informację/oświadczenie o ilości posiadanych pojazdów służących do transportu odpadów medycznych objętych systemem monitoringu GPS - minimum 2 samochody, 4) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 500.000,00 pln. dla całego przedmiotu zamówienia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Zamawiający nie określa dokumentów i oświadczeń w tym zakresie.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Oferta cenowa zgodna z załączonym formularzem ofertowym, którego wzór stanowi Załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ . 2) Arkusz asortymentowo-cenowy – Załącznik nr 1. 3) świadczenia o których mowa w pkt. 9.3 SIWZ (Załącznik nr 2 i nr 3 do SIWZ) 4) Pełnomocnictwo – Jeżeli oferta wraz z oświadczeniami składana jest przez pełnomocnika należy do oferty załączyć pełnomocnictwo upoważniające pełnomocnika do tej czynności. 5) Opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 7.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria    Znaczenie
cena    60,00
Termin płatności    40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza zmiany w zakresie: 1) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy. Zmiana umownego terminu realizacji przedmiotu umowy może nastąpić w przypadku działania siły wyższej, za którą strony uważać będą nagłe nadzwyczajne zdarzenia, niezależne od stron, których wystąpienia strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem niniejszej umowy, a działanie których uniemożliwia wykonanie umowy zgodnie z jej treścią; 2) Zmiana nazwy, adresu Wykonawcy; 3) Zmiana stawki podatku VAT; 4) Zmniejszenie ceny jednostkowej; 5) Możliwość zmian ilościowych w poszczególnych pozycjach i przesunięć pomiędzy pozycjami, przy zaznaczeniu, iż nie może być przekroczona kwota brutto należnego Wykonawcy wynagrodzenia określonego w par. 3 ust. 1 umowy;
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-30, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> pl
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Załączone pliki
SIWZ_odbior_odpady_medyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.pdfSIWZ odpady medyczne ZOZ/DO/OM/ZP/52/2020 (SIWZ_odbior_odpady_medyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.pdf - 5848.57 KB)
Data publikacji: 2020-11-19 11:47:24 Redaktor: Dorota Krzak
Opis: siwz
Zalacznik_nr_1_arkusz_asortymentowo_cenowy_odpady_medyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.docZałącznik nr 1 arkusz asortymentowy odpady medyczne ZOZ/DO/OM/ZP/52/2020 (Zalacznik_nr_1_arkusz_asortymentowo_cenowy_odpady_medyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.doc - 93.696 KB)
Data publikacji: 2020-11-19 11:47:57 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_2_oswiadczenie_o_spelnianiu_warunkow_udzialu_odpady_medyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.docxZałącznik nr 2 oświadczenie nr 1 odpady medyczne ZOZ/DO/OM/ZP/52/2020 (Zalacznik_nr_2_oswiadczenie_o_spelnianiu_warunkow_udzialu_odpady_medyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.docx - 59.5 KB)
Data publikacji: 2020-11-19 11:48:28 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_3_oswiadczenie_o_braku_wykluczeniu_odpady_medyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.docxZałącznik nr 3 oświadczenie nr 2 odpady medyczne ZOZ/DO/OM/ZP/52/2020 (Zalacznik_nr_3_oswiadczenie_o_braku_wykluczeniu_odpady_medyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.docx - 61.049 KB)
Data publikacji: 2020-11-19 11:49:00 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_4_oswiadczenie_o_braku_przynaleznosci_grupa_kapitalowa_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.docZałącznik nr 4 oświadczenie nr 3 odpady medyczne ZOZ/DO/OM/ZP/52/2020 (Zalacznik_nr_4_oswiadczenie_o_braku_przynaleznosci_grupa_kapitalowa_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.doc - 75.264 KB)
Data publikacji: 2020-11-19 11:49:22 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_5_formularz_ofertowy_odpady_medyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.docxZałącznik nr 5 formularz ofertowy odpady medyczne ZOZ/DO/OM/ZP/52/2020 (Zalacznik_nr_5_formularz_ofertowy_odpady_medyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.docx - 89.325 KB)
Data publikacji: 2020-11-19 11:49:50 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_6_wzor_umowy_odpady_medyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2020I.DOCZałącznik nr 6 wzór umowy odpady medyczne ZOZ/DO/OM/ZP/52/2020 (Zalacznik_nr_6_wzor_umowy_odpady_medyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2020I.DOC - 115.712 KB)
Data publikacji: 2020-11-19 11:50:16 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_7_opis_przedmiotu_zamowienia_odpady_medyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.docZałącznik nr 7 opis przedmiotu zamówienia odpady medyczne ZOZ/DO/OM/ZP/52/2020 (Zalacznik_nr_7_opis_przedmiotu_zamowienia_odpady_medyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.doc - 103.424 KB)
Data publikacji: 2020-11-19 11:50:50 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_8_identyfikator_klucz_publiczny_dostawa_artkuly_spozywcze_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.docxZałącznik nr 8 identyfikator postepowania klucz publiczny odpady medyczne ZOZ/DO/OM/ZP/52/2020 (Zalacznik_nr_8_identyfikator_klucz_publiczny_dostawa_artkuly_spozywcze_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.docx - 58.094 KB)
Data publikacji: 2020-11-19 11:51:28 Redaktor: Dorota Krzak
Po_zmianie_Zalacznik_nr_1_arkusz_asortymentowo_cenowy_odpady_medyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.docPo zmianie Załącznik nr 1 arkusz asortymentowo cenowy odpady medyczne ZOZ/DO/OM/ZP/52/2020 (Po_zmianie_Zalacznik_nr_1_arkusz_asortymentowo_cenowy_odpady_medyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.doc - 91.136 KB)
Data publikacji: 2020-11-25 09:15:11 Redaktor: Dorota Krzak
Opis: po zmianie załącznik nr 1
Po_zmianie_Zalacznik_nr_6_wzor_umowy_odpady_medyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.DOCPo zmianie wzór umowy odpady medyczne ZOZ/DO/OM/ZP/52/2020 (Po_zmianie_Zalacznik_nr_6_wzor_umowy_odpady_medyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.DOC - 115.2 KB)
Data publikacji: 2020-11-25 09:15:49 Redaktor: Dorota Krzak
Odpowiedzi_na_zapytania_nr_1_ odbior_odpady_medyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.docOdpowiedzi na zapytania nr 1 odpady medyczne ZOZ/DO/OM/ZP/52/2020 (Odpowiedzi_na_zapytania_nr_1_ odbior_odpady_medyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.doc - 89.088 KB)
Data publikacji: 2020-11-25 09:16:35 Redaktor: Dorota Krzak
Opis: odpowiedzi na zapytania nr 1
Odpowiedzi_na_zapytania_nr_2_ odbior_odpady_medyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.docOdpowiedzi na zapytania nr 2 odpady medyczne ZOZ/DO/OM/ZP/52/2020 (Odpowiedzi_na_zapytania_nr_2_ odbior_odpady_medyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.doc - 86.528 KB)
Data publikacji: 2020-11-25 12:47:28 Redaktor: Dorota Krzak
Opis: odpowiedzi na zapytania
Po_zmianie_25_11_2020_Zalacznik_nr_6_wzor_umowy_odpady_medyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.DOCPo zmianie 25.11.2020 r. wzór umowy odpady medyczne ZOZ/DO/OM/ZP/52/2020 ( (Po_zmianie_25_11_2020_Zalacznik_nr_6_wzor_umowy_odpady_medyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.DOC - 115.712 KB)
Data publikacji: 2020-11-25 12:48:13 Redaktor: Dorota Krzak
Po_zmianie_25_11_2020_Zalacznik_nr_7_opis_przedmiotu_zamowienia_odpady_medyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.docPo zmianie 25.11.2020 r. Załą cznik nr 7 opis przedmiotu zamówienia odpady medyczne ZOZ/DO/OM/ZP/52/2020 ( (Po_zmianie_25_11_2020_Zalacznik_nr_7_opis_przedmiotu_zamowienia_odpady_medyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.doc - 101.888 KB)
Data publikacji: 2020-11-25 12:49:06 Redaktor: Dorota Krzak
Protokol_z_otwarcia_ofert_odbior_odpady_medyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.pdfProtokół z otwarcia ofert odpady medyczne ZOZ/DO/OM/ZP/52/2020 (Protokol_z_otwarcia_ofert_odbior_odpady_medyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.pdf - 270.087 KB)
Data publikacji: 2020-11-30 14:00:20 Redaktor: Dorota Krzak
Zawiadomienie_o_wyborze_oferty_odpady_medyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.pdfZawiadomienie o wyborze oferty odpady medyczne ZOZ/DO/OM/ZP/52/2020 (Zawiadomienie_o_wyborze_oferty_odpady_medyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2020.pdf - 444.22 KB)
Data publikacji: 2020-12-08 09:02:32 Redaktor: Dorota Krzak

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 313
Wprowadził do systemu: Dorota Krzak, data: 2020-11-19 11:46:19
Opublikował: Dorota Krzak, data publikacji: 2020-11-19 11:51:36
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu