Wersja do druku

Zamawiający:

Zespół Opieki Zdrowotnej

Adres:
ul. Bohaterów Warszawy 67
28-100 Busko-Zdrój

Kontakt:
tel. 0-41 378 2402, fax. 0-41 378 2768
E-mail:zamowienia@zoz.busko.com.pl
Strona www: zoz.busko.com.pl

Numer ID: 912

Data publikacji:
2021-02-04 11:43:07

Przedmiot: Dostawa rękawów do sterylizacji oraz drobnego materiału jednorazowego na Blok Operacyjny z Centralną Sterylizatornią Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju. Znak postępowania ZOZ/DO/OM/ZP/02/2021.

Treść przetargu:
Dostawa rękawów do sterylizacji oraz drobnego materiału jednorazowego na Blok Operacyjny z Centralną Sterylizatornią Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
Ogłoszenie o zamówieniu z dnia 2021-02-04
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa rękawów do sterylizacji oraz drobnego materiału jednorazowego na Blok Operacyjny z Centralną Sterylizatornią Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000311467
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bohaterów Warszawy 67
1.5.2.) Miejscowość: Busko-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-100
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 41 378 24 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zoz.busko.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitalbusko.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

samodzielny zespół opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa rękawów do sterylizacji oraz drobnego materiału jednorazowego na Blok Operacyjny z Centralną Sterylizatornią Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a6d55a85-66c6-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00005353/01
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-04 11:27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003437/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa rękawów do sterylizacji oraz drobnego sprzętu jednorazowego na Blok Operacyjny z Centralną Sterylizatornią
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.szpitalbusko.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.miniportal.uzp.gov.plwww.epuap.gov.pl/wps/portal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. Adres skrzynki ePUAP Zamawiającego: ZOZBZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZOZ/DO/OM/ZP/02/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 60521,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa rękawów do sterylizacji
4.2.5.) Wartość części: 24194,55 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

testy kontroli skuteczności mycia
4.2.5.) Wartość części: 29910,45 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Torebki włókninowe do sterylizacji.
4.2.5.) Wartość części: 6416,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1. nie podlegają wykluczeniu;2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykażą, że:jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną 61 000,00 PLN; a na poszczególne Załączniki nie mniej niż:Załącznik nr 1 - 25 000,00 plnZałącznik nr 2 - 30 000,00 plnZałącznik nr 3 - 6 000,00 pln
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) dokument potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą:a) katalogów, opisów, folderów;b) dokumentów zgodnych z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 186) tj. zgłoszenia, pozwolenia, certyfikaty.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
a) katalogi, opisy, foldery;b) dokumenty zgodne z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 186) tj. zgłoszenia, pozwolenia, certyfikaty.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Wypełniony formularz ofertowy z wykorzystanie wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ;2) Wypełniony arkusz asortymentowo-cenowy stanowiący Załącznik nr 1, nr 2, nr 3 do SWZ;3) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu stanowiące Załącznik nr 6 do SWZ;4)Oświadczeni o spełnianiu warunków udziału stanowiące Załącznik nr 5 do SWZ;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w przypadkach określonych w art. 455 ustawy Pzp.2. Zamawiający dopuszcza zmianę sposobu wykonania przedmiotu zamówienia (modyfikacja zakresu świadczenia) poprzez:a) wprowadzenia dostaw zamiennych za produkt/asortyment którego produkcja zastała wstrzymana/zakończona z przyczyn, na które strony nie miały wpływu,b) możliwość zmian ilościowych w poszczególnych pozycjach i przesunięć pomiędzy pozycjami, przy zachowaniu cen jednostkowych i nie przekroczeniu kwoty brutto należnego Wykonawcy wynagrodzenia określonego w par. 3 ust. 1 niniejszej umowy.c) zmianę numeru katalogowego produktu bądź nazwy własnej produktu bez wpływu na jakość,d) zmianę sposobu konfekcjonowania.3. Zmiana stawki VAT.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-02-15 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: ePUAP: ZOZBZ
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-02-15 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-03-16

Załączone pliki
SWZ_dostawa_rekawow_do_sterylizacji_ZOZ_Busko_Zdroj_2021_do.docSIWZ dostawa rękawy do sterylizacji ZOZ/DO/OM/ZP/02/2021 (SWZ_dostawa_rekawow_do_sterylizacji_ZOZ_Busko_Zdroj_2021_do.doc - 326.144 KB)
Data publikacji: 2021-02-04 11:44:04 Redaktor: Dorota Krzak
Zalaczniki_1_2_3_arkusze_asortymentowo_cenowe_dostawa_rekawy_sterylizacja_ZOZ_Busko_Zdro_2021.xlsZałaczniki nr 1, nr 2, nr 3 arkusze asortymentowe dostawa rękawy do sterylizacji ZOZ/DO/OM/ZP/02/2021 (Zalaczniki_1_2_3_arkusze_asortymentowo_cenowe_dostawa_rekawy_sterylizacja_ZOZ_Busko_Zdro_2021.xls - 133.632 KB)
Data publikacji: 2021-02-04 11:44:44 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_4_formularz_ofertowy_dostawa_rekawy_sterylizacja_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.docxZałaczniki nr 4 formularz ofertowy dostawa rękawy do sterylizacji ZOZ/DO/OM/ZP/02/2021 (Zalacznik_nr_4_formularz_ofertowy_dostawa_rekawy_sterylizacja_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.docx - 87.755 KB)
Data publikacji: 2021-02-04 11:45:17 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_5_oswiadczenie_o_spelnianiu_warunkow_dostawa_rekawy_sterylizacja_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.docxZałaczniki nr 5 oświadczenie o spełnieniu warunków udziału dostawa rękawy do sterylizacji ZOZ/DO/OM/ZP/02/2021 (Zalacznik_nr_5_oswiadczenie_o_spelnianiu_warunkow_dostawa_rekawy_sterylizacja_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.docx - 60.812 KB)
Data publikacji: 2021-02-04 11:45:57 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_6_oswiadczenie_wykluczenie_dostawa_rekawy_sterylizacja_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.docxZałaczniki nr 6 oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu dostawa rękawy do sterylizacji ZOZ/DO/OM/ZP/02/2021 (Zalacznik_nr_6_oswiadczenie_wykluczenie_dostawa_rekawy_sterylizacja_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.docx - 63.064 KB)
Data publikacji: 2021-02-04 11:46:46 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_7_oswiadczenie_o_przynaleznosci_do_grupy_kapitulowej_dostawa_dostawa_rekawy_sterylizacja_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.docZałaczniki nr 7 oświadczenie o grupie kapitałowej dostawa rękawy do sterylizacji ZOZ/DO/OM/ZP/02/2021 (Zalacznik_nr_7_oswiadczenie_o_przynaleznosci_do_grupy_kapitulowej_dostawa_dostawa_rekawy_sterylizacja_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.doc - 76.288 KB)
Data publikacji: 2021-02-04 11:47:17 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_8_wzor_umowy_dostawa_rekawy_sterylizacja_ZOZ_Busko_Zdroj_2019.DOCZałaczniki nr 8 wzór umowy dostawa rękawy do sterylizacji ZOZ/DO/OM/ZP/02/2021 (Zalacznik_nr_8_wzor_umowy_dostawa_rekawy_sterylizacja_ZOZ_Busko_Zdroj_2019.DOC - 126.464 KB)
Data publikacji: 2021-02-04 11:47:42 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_9_dostawa_dostawa_rekawy_sterylizacja_ZOZ_Busko_Zdroj_2021 — kopia.docZałaczniki nr 9 identyfiaktor postepowania dostawa rękawy do sterylizacji ZOZ/DO/OM/ZP/02/2021 (Zalacznik_nr_9_dostawa_dostawa_rekawy_sterylizacja_ZOZ_Busko_Zdroj_2021 — kopia.doc - 69.632 KB)
Data publikacji: 2021-02-04 11:48:13 Redaktor: Dorota Krzak
Odpowiedzi_na_zapytania_nr_1_ dostawa_rekawow_do_sterylizacji_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.pdfOdpowiedzi na zapytania nr 1 z dnia 10.02.2021 dostawa rękawy do sterylizacji ZOZ/DO/OM/ZP/02/2021 (Odpowiedzi_na_zapytania_nr_1_ dostawa_rekawow_do_sterylizacji_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.pdf - 918.112 KB)
Data publikacji: 2021-02-10 14:11:00 Redaktor: Dorota Krzak
Odpowiedzi_na_zapytania_nr_2_ dostawa_rekawow_do_sterylizacji_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.pdfOdpowiedzi na zapytania nr 2 z dnia 11.02.2021 dostawa rękawy do sterylizacji ZOZ/DO/OM/ZP/02/2021 (Odpowiedzi_na_zapytania_nr_2_ dostawa_rekawow_do_sterylizacji_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.pdf - 301.864 KB)
Data publikacji: 2021-02-11 13:12:15 Redaktor: Dorota Krzak
Modyfikacja_nr_1_dostawa_rekawy_sterylizacja_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.pdfModyfikacja nr 1 dostawa rękawy do sterylizacji ZOZ/DO/OM/ZP/02/2021 (Modyfikacja_nr_1_dostawa_rekawy_sterylizacja_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.pdf - 333.43 KB)
Data publikacji: 2021-02-11 13:12:42 Redaktor: Dorota Krzak
Kwota_przeznaczona_na_sfinansowanie_zamowienia_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.docKwota przeznaczona na sfinasowanie zamówienia dostawa rękawy do sterylizacji ZOZ/DO/OM/ZP/02/2021 (Kwota_przeznaczona_na_sfinansowanie_zamowienia_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.doc - 96.256 KB)
Data publikacji: 2021-02-16 07:27:50 Redaktor: Dorota Krzak
Opis: kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia
Protokol_z_otwarcia_ofert_dostawa_rekawow_do_sterylizacji_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.pdfProtokół z otwarcia ofert dostawa rękawy do sterylizacji ZOZ/DO/OM/ZP/02/2021 (Protokol_z_otwarcia_ofert_dostawa_rekawow_do_sterylizacji_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.pdf - 346.093 KB)
Data publikacji: 2021-02-16 14:02:12 Redaktor: Dorota Krzak
Kwota_przeznaczona_na_sfinansowanie_zamowienia_ZOZ_Busko_Zdroj_2021_2.pdfSprostowanie_Kwota przeznaczona na sfinasowanie zamówienia dostawa rękawy do sterylizacji ZOZ/DO/OM/ZP/02/2021 (Kwota_przeznaczona_na_sfinansowanie_zamowienia_ZOZ_Busko_Zdroj_2021_2.pdf - 288.423 KB)
Data publikacji: 2021-02-17 08:35:18 Redaktor: Dorota Krzak
Zawiadomienie_o_wyborze_oferty_dostawa_rekawy_sterylizacja_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.pdfZawiadomienie o wyborze ofert dostawa rękawy do sterylizacji ZOZ/DO/OM/ZP/02/2021 (Zawiadomienie_o_wyborze_oferty_dostawa_rekawy_sterylizacja_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.pdf - 856.198 KB)
Data publikacji: 2021-02-22 11:21:14 Redaktor: Dorota Krzak

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 459
Wprowadził do systemu: Dorota Krzak, data: 2021-02-04 11:43:07
Opublikował: Dorota Krzak, data publikacji: 2021-02-04 11:48:30
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu