Wersja do druku

Zamawiający:

Zespół Opieki Zdrowotnej

Adres:
ul. Bohaterów Warszawy 67
28-100 Busko-Zdrój

Kontakt:
tel. 0-41 378 2402, fax. 0-41 378 2768
E-mail:zamowienia@zoz.busko.com.pl
Strona www: zoz.busko.com.pl

Numer ID: 914

Data publikacji:
2021-02-23 13:50:07

Przedmiot: Dostawa materiałów szewnych oraz drobnego jednorazowego sprzętu medycznego do zabiegów operacyjnych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju. Znak postępowania ZOZ/DO/OM/ZP/04/21

Treść przetargu:
Dostawa materiałów szewnych oraz drobnego jednorazowego sprzętu medycznego do zabiegów operacyjnych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w

Busku-Zdroju.
Ogłoszenie o zamówieniu z dnia 2021-02-23
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa materiałów szewnych oraz drobnego jednorazowego sprzętu medycznego do zabiegów operacyjnych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w

Busku-Zdroju.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000311467
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bohaterów Warszawy 67
1.5.2.) Miejscowość: Busko-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-100
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 41 378 24 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zoz.busko.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitalbusko.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Samodzielny Zespół Opieki Zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa materiałów szewnych oraz drobnego jednorazowego sprzętu medycznego do zabiegów operacyjnych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w

Busku-Zdroju.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b794d825-75a9-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00009803/01
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-23 13:41
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003437/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa materiałów szewnych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.szpitalbusko.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów

wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony

internetowej: www.miniportal.uzp.gov.plwww.epuap.gov.pl/wps/portal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania

dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w

Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych

formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. Adres skrzynki ePUAP Zamawiającego:

ZOZBZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych

podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak
4.1.2.) Numer referencyjny: ZOZ/DO/OM/ZP/04/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 23
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szwy niewchłanialne, monofilamentowe
4.2.5.) Wartość części: 33856,12 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w

odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

parametry graniczne szwy specjalistyczne
4.2.5.) Wartość części: 24200,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w

odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

wosk kostny
4.2.5.) Wartość części: 1059,5 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w

odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 12
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

szwy specjalistyczne
4.2.5.) Wartość części: 7200 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w

odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 13
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wkłady do odsysania
4.2.5.) Wartość części: 41145 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w

odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 14
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szwy wchłanialne, syntetyczne, jednowłóknowe
4.2.5.) Wartość części: 14544 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w

odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 15
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szwy wchłanialne, syntetyczne
4.2.5.) Wartość części: 2340 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w

odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 16
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sterylne znaczniki chirurgiczne, silikonowe
4.2.5.) Wartość części: 2936 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w

odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 17
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Elektrody, uchwyty
4.2.5.) Wartość części: 58582 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w

odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 18
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Elektrody
4.2.5.) Wartość części: 11500 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w

odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 19
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Stapler i ładunek
4.2.5.) Wartość części: 4240 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w

odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

szew syntetyczny wchłanialny pleciony
4.2.5.) Wartość części: 14095,20 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w

odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 20
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Jednorazowe nożyczki do cięcia i koagulacji tkanek, Jednorazowa końcówka do noża harmonicznego
4.2.5.) Wartość części: 39960 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w

odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 21
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Materiał specjalistyczny
4.2.5.) Wartość części: 36130 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 60,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w

odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 22
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zestaw do płukania wraz z końcówką
4.2.5.) Wartość części: 13320 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w

odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 23
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Staplery i ładunki
4.2.5.) Wartość części: 27720 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w

odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szwy niewchłanialne, plecione
4.2.5.) Wartość części: 604,80 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w

odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Materiały specjalistyczne – siatki
4.2.5.) Wartość części: 30338,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w

odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szew monofilamentowy wchłanialny średniego okresu podtrzymania tkanek
4.2.5.) Wartość części: 1332,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w

odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

materiały specjalistyczne
4.2.5.) Wartość części: 7754,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w

odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Klipsownice, klipsy i taśmy
4.2.5.) Wartość części: 21100,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w

odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Materiały specjalistyczne – siatki
4.2.5.) Wartość części: 23970,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w

odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szwy wchłanialne średniego i długiego okresu podtrzymania tkanek
4.2.5.) Wartość części: 100946,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w

odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1. nie podlegają wykluczeniu;2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące

sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykażą, że:jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności

związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną 500 000,00 PLN; a na poszczególne Załączniki nie mniej niż: Załącznik nr 1 – 30

000,00 plnZałącznik nr 2 – 14 000,00 plnZałącznik nr 3 – 600,00 plnZałącznik nr 4 – 28 000,00 plnZałącznik nr 5 – 1 000,00 plnZałącznik nr 6 – 7

000,00 plnZałącznik nr 7 – 19 400,00 plnZałącznik nr 8 – 22 000,00 plnZałącznik nr 9 – 100 000,00 plnZałącznik nr 10 – 24 000,00 plnZałącznik

nr 11 – 1 000,00 plnZałącznik nr 12 – 7 000,00 plnZałącznik nr 13 – 40 000,00 plnZałącznik nr 14 – 14 000,00 plnZałącznik nr 15 – 2 000,00

plnZałącznik nr 16 – 2 000,00 plnZałącznik nr 17 – 58 000,00 plnZałącznik nr 18 – 11 000,00 plnZałącznik nr 19 – 4 000,00 plnZałącznik nr 20 –

39 000,00 plnZałącznik nr 21 – 36 000,00 plnZałącznik nr 22 – 13 000,00 plnZałącznik nr 23 – 27 000,00 pln
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108

ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i

konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do

udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami

potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego

wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i

Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem,

jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) dokument potwierdzający że

wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze

wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający żąda złożenia

wraz z ofertą:a) katalogów, opisów, folderów;b) dokumentów zgodnych z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (t.j. Dz. U. z 2020

r. poz. 186) tj. zgłoszenia, pozwolenia, certyfikaty.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
a) katalogi, opisy, foldery;b) dokumenty zgodne z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 186) tj.

zgłoszenia, pozwolenia, certyfikaty.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Wypełniony formularz ofertowy z wykorzystanie wzoru stanowiącego Załącznik nr 24 do SWZ;2) Wypełniony arkusz asortymentowo-cenowy

stanowiący Załącznik nr 1-23 do SWZ;3) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu stanowiące Załącznik nr 26 do SWZ;4)Oświadczeni o

spełnianiu warunków udziału stanowiące Załącznik nr 25 do SWZ;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części

zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w przypadkach określonych w art. 455 ustawy Pzp.2. Zamawiający dopuszcza

zmianę sposobu wykonania przedmiotu zamówienia (modyfikacja zakresu świadczenia) poprzez:a) wprowadzenia dostaw zamiennych za

produkt/asortyment którego produkcja zastała wstrzymana/zakończona z przyczyn, na które strony nie miały wpływu,b) możliwość zmian ilościowych

w poszczególnych pozycjach i przesunięć pomiędzy pozycjami, przy zachowaniu cen jednostkowych i nie przekroczeniu kwoty brutto należnego

Wykonawcy wynagrodzenia określonego w par. 3 ust. 1 niniejszej umowy.c) zmianę numeru katalogowego produktu bądź nazwy własnej produktu

bez wpływu na jakość,d) zmianę sposobu konfekcjonowania.3. Zmiana stawki VAT.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-05 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: ePUAP: ZOZBZ
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-05 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-03

Załączone pliki
Zalaczniki_od_1_do_23_arkusze_asortmentowo_cenowe_dostawa_materialy_szewne_ZOZ_Busko_Zdroj_20021.xlsZałączniki 1-23 arkusze asortymentowo-cenowe dostawa materiałów szewnych ZOZ/DO/OM/ZP/04/21 (Zalaczniki_od_1_do_23_arkusze_asortmentowo_cenowe_dostawa_materialy_szewne_ZOZ_Busko_Zdroj_20021.xls - 488.96 KB)
Data publikacji: 2021-02-23 13:51:04 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_24_formularz_ofertowy_dostawa_materialy_szewne_ZOZ_Busko_Zdroj_20021.docxZałącznik nr 24 formularz ofertowy dostawa materiałów szewnych ZOZ/DO/OM/ZP/04/21 (Zalacznik_nr_24_formularz_ofertowy_dostawa_materialy_szewne_ZOZ_Busko_Zdroj_20021.docx - 84.57 KB)
Data publikacji: 2021-02-23 13:52:07 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_25_oswiadczenie_o_spelnianiu_warunkow_dostawa_materialy_szewne_ZOZ_Busko_Zdroj_20021.docxZałącznik nr 25 oświadczenie o spełnieniu warunków udziału dostawa materiałów szewnych ZOZ/DO/OM/ZP/04/21 (Zalacznik_nr_25_oswiadczenie_o_spelnianiu_warunkow_dostawa_materialy_szewne_ZOZ_Busko_Zdroj_20021.docx - 59.12 KB)
Data publikacji: 2021-02-23 13:52:35 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_26_oswiadczenie_wykluczenie_dostawa_materialy_szewne_ZOZ_Busko_Zdroj_20021.docxZałącznik nr 26 oświadczenie wykluczenie dostawa materiałów szewnych ZOZ/DO/OM/ZP/04/21 (Zalacznik_nr_26_oswiadczenie_wykluczenie_dostawa_materialy_szewne_ZOZ_Busko_Zdroj_20021.docx - 60.753 KB)
Data publikacji: 2021-02-23 13:53:12 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_27_oswiadczenie_o_przynaleznosci_do_grupy_kapitalowej_dostawa_materialy_szewne_ZOZ_Busko_Zdroj_20021.docZałącznik nr 27 grupa kapitałowa dostawa materiałów szewnych ZOZ/DO/OM/ZP/04/21 (Zalacznik_nr_27_oswiadczenie_o_przynaleznosci_do_grupy_kapitalowej_dostawa_materialy_szewne_ZOZ_Busko_Zdroj_20021.doc - 77.312 KB)
Data publikacji: 2021-02-23 13:53:32 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_28_wzor_umowy_dostawa_materialy_szewne_ZOZ_Busko_Zdroj_20021.DOCZałącznik nr 28 wzór umowy dostawa materiałów szewnych ZOZ/DO/OM/ZP/04/21 (Zalacznik_nr_28_wzor_umowy_dostawa_materialy_szewne_ZOZ_Busko_Zdroj_20021.DOC - 118.784 KB)
Data publikacji: 2021-02-23 13:53:59 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_29_identyfikator_postepowania_dostawa_materialy_szewne_ZOZ_Busko_Zdroj_20021.docZałącznik nr 29 identyfikator dostawa materiałów szewnych ZOZ/DO/OM/ZP/04/21 (Zalacznik_nr_29_identyfikator_postepowania_dostawa_materialy_szewne_ZOZ_Busko_Zdroj_20021.doc - 70.656 KB)
Data publikacji: 2021-02-23 13:54:19 Redaktor: Dorota Krzak
SWZ_dostawa_materialy_szewne_ZOZ_Busko_Zdroj_20021.pdfSWZ dostawa materiałów szewnych ZOZ/DO/OM/ZP/04/21 (SWZ_dostawa_materialy_szewne_ZOZ_Busko_Zdroj_20021.pdf - 10229.669 KB)
Data publikacji: 2021-02-23 14:01:35 Redaktor: Dorota Krzak
Odpowiedzi_na_zapytania_nr_1_dostawa_materialow_szewnych_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.pdfOdpowiedzi na pytania nr 1 z dnia 02.03.2021 dostawa materiałów szewnych ZOZ/DO/OM/ZP/04/21 (Odpowiedzi_na_zapytania_nr_1_dostawa_materialow_szewnych_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.pdf - 6758.299 KB)
Data publikacji: 2021-03-02 14:08:52 Redaktor: Dorota Krzak
Sprostowanie_dostawa_materialow_szewnych_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.pdfSprostowanie dostawa materiałów szewnych ZOZ/DO/OM/ZP/04/21 (Sprostowanie_dostawa_materialow_szewnych_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.pdf - 356.079 KB)
Data publikacji: 2021-03-03 11:44:41 Redaktor: Dorota Krzak
Modyfikacja_nr_1_dostawa_materialy_szewne_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.pdfModyfikacja nr 1 dostawa materiałów szewnych ZOZ/DO/OM/ZP/04/21 (Modyfikacja_nr_1_dostawa_materialy_szewne_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.pdf - 331.641 KB)
Data publikacji: 2021-03-03 11:45:18 Redaktor: Dorota Krzak
Po_modyfikacji_Zalaczniki_od_1_do_23_arkusze_asortmentowo_cenowe_dostawa_materialy_szewne_ZOZ_Busko_Zdroj_20021.xlsPo modyfikacji załączniki 1-23 arkusze asortymentowo-cenowe dostawa materiałów szewnych ZOZ/DO/OM/ZP/04/21 (Po_modyfikacji_Zalaczniki_od_1_do_23_arkusze_asortmentowo_cenowe_dostawa_materialy_szewne_ZOZ_Busko_Zdroj_20021.xls - 489.472 KB)
Data publikacji: 2021-03-03 11:45:44 Redaktor: Dorota Krzak
Odpowiedzi_na_zapytania_nr_2_dostawa_materialow_szewnych_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.pdfOdpowiedzi na pytania nr 2 z dnia 03.03.2021 dostawa materiałów szewnych ZOZ/DO/OM/ZP/04/21 (Odpowiedzi_na_zapytania_nr_2_dostawa_materialow_szewnych_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.pdf - 747.315 KB)
Data publikacji: 2021-03-03 11:57:22 Redaktor: Dorota Krzak
Modyfikacja_nr_2_dostawa_materialy_szewne_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.pdfModyfikacja nr 2 dostawa materiałów szewnych ZOZ/DO/OM/ZP/04/21 (Modyfikacja_nr_2_dostawa_materialy_szewne_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.pdf - 331.928 KB)
Data publikacji: 2021-03-04 10:29:40 Redaktor: Dorota Krzak
Sprostowanie_nr_2_dostawa_materialow_szewnych_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.docSprostowanie nr 2 dostawa materiałów szewnych ZOZ/DO/OM/ZP/04/21 (Sprostowanie_nr_2_dostawa_materialow_szewnych_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.doc - 89.6 KB)
Data publikacji: 2021-03-04 10:53:24 Redaktor: Dorota Krzak
Odpowiedzi_na_zapytania_nr_3_dostawa_materialow_szewnych_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.pdfOdpowiedzi na pytania nr 3 z dnia 08.03.2021 dostawa materiałów szewnych ZOZ/DO/OM/ZP/04/21 (Odpowiedzi_na_zapytania_nr_3_dostawa_materialow_szewnych_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.pdf - 412.874 KB)
Data publikacji: 2021-03-08 11:47:16 Redaktor: Dorota Krzak
Zawiadomienie_o_uniewaznienieu_zal_nr_13_dostawa_materialy_szewne_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.pdfZawiadomienie o unieważnieniu Załącznika nr 13 dostawa materiałów szewnych ZOZ/DO/OM/ZP/04/21 (Zawiadomienie_o_uniewaznienieu_zal_nr_13_dostawa_materialy_szewne_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.pdf - 389.633 KB)
Data publikacji: 2021-03-10 11:34:01 Redaktor: Dorota Krzak
Kwota_przeznaczona_na_sfinansowanie_zamowienia_szewne_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.docKwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia materiały szewne ZOZ/DO/OM/ZP/04/21 (Kwota_przeznaczona_na_sfinansowanie_zamowienia_szewne_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.doc - 98.816 KB)
Data publikacji: 2021-03-11 07:42:45 Redaktor: Dorota Krzak
Sprostowanie_do_zawiadomienia_o_uniewaznienieu_zal_nr_13_dostawa_materialy_szewne_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.pdfSprostowanie do zawiadomienia o unieważnieniu Załącznika nr 13 dostawa materiałów szewnych ZOZ/DO/OM/ZP/04/21 (Sprostowanie_do_zawiadomienia_o_uniewaznienieu_zal_nr_13_dostawa_materialy_szewne_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.pdf - 405.706 KB)
Data publikacji: 2021-03-11 08:40:03 Redaktor: Dorota Krzak
Protokol_z_otwarcia_ofert_dostawa_materialy_szewne_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.pdfProtokół z otwarcia ofert materiały szewne ZOZ/DO/OM/ZP/04/21 (Protokol_z_otwarcia_ofert_dostawa_materialy_szewne_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.pdf - 1198.44 KB)
Data publikacji: 2021-03-11 14:00:39 Redaktor: Dorota Krzak
Zawiadomienie_o_wyborze_oferty_dostawa_materialy_szewne_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.pdfZawiadomienie o wyborze oferty dostawa materiałów szewnych ZOZ/DO/OM/ZP/04/21 (Zawiadomienie_o_wyborze_oferty_dostawa_materialy_szewne_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.pdf - 3478.837 KB)
Data publikacji: 2021-03-30 12:53:25 Redaktor: Dorota Krzak

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 838
Wprowadził do systemu: Dorota Krzak, data: 2021-02-23 13:50:07
Opublikował: Dorota Krzak, data publikacji: 2021-02-23 14:02:50
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu