Zamawiający:
Zespół Opieki Zdrowotnej
Adres:
ul. Bohaterów Warszawy 67
28-100 Busko-Zdrój
Kontakt:
tel. 0-41 378 2402, fax. 0-41 378 2768
E-mail:zamowienia@zoz.busko.com.pl
Strona www: zoz.busko.com.pl
Numer ID: 916
Data publikacji:
2021-03-08 12:02:47
Przedmiot: Dostawa rękawic chirurgicznych i drobnego materiału medycznego (pieluch) dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju. Znak postępowania ZOZ/DO/OM/ZP/05/21
Treść przetargu:
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa rękawic chirurgicznych i drobnego materiału medycznego (pieluch) dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000311467
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bohaterów Warszawy 67
1.5.2.) Miejscowość: Busko-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-100
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 41 378 24 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zoz.busko.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitalbusko.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samodzielny Zespół Opieki Zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa rękawic chirurgicznych i drobnego materiału medycznego (pieluch) dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-670bc10f-7d93-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00014395/01
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-08 11:57
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003437/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.17 Dostawa rękawic diagnostycznych, chirurgicznych oraz do procedur o podwyższonym ryzyku
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.szpitalbusko.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.epuap.gov.pl/wps/portalwww.miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. Adres skrzynki ePUAP Zamawiającego: ZOZBZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZOZ/DO/OM/ZP/05/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 65228 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rękawice chirurgiczne
4.2.5.) Wartość części: 36410 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 18424300-0 - Rękawice jednorazowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pieluchy dla dorosłych i majtki chłonne
4.2.5.) Wartość części: 28818 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1. nie podlegają wykluczeniu;2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykażą, że:jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną 60 000,00 PLN; a na poszczególne Załączniki nie mniej niż:Załącznik nr 1 – 33 000,00 plnZałącznik nr 2 – 27 000,00 pln5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; b) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
a) katalogi, opisy, foldery;b) dokumenty zgodne z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 186) tj. zgłoszenia, pozwolenia, certyfikaty.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
a) katalogi, opisy, foldery;b) dokumenty zgodne z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 186) tj. zgłoszenia, pozwolenia, certyfikaty.5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
• Wypełniony formularz ofertowy z wykorzystanie wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ;• Wypełniony arkusz asortymentowo-cenowy stanowiący Załącznik nr 1-2 do SWZ;• Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu stanowiące Załącznik nr 5 do SWZ;• Oświadczeni o spełnianiu warunków udziału stanowiące Załącznik nr 4 do SWZSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w przypadkach określonych w art. 455 ustawy Pzp. Zamawiający dopuszcza zmianę sposobu wykonania przedmiotu zamówienia (modyfikacja zakresu świadczenia) poprzez:a) wprowadzenia dostaw zamiennych za produkt/asortyment którego produkcja zastała wstrzymana/zakończona z przyczyn, na które strony nie miały wpływu,b) możliwość zmian ilościowych w poszczególnych pozycjach i przesunięć pomiędzy pozycjami, przy zachowaniu cen jednostkowych i nie przekroczeniu kwoty brutto należnego Wykonawcy wynagrodzenia określonego w par. 3 ust. 1 niniejszej umowy.c) zmianę numeru katalogowego produktu bądź nazwy własnej produktu bez wpływu na jakość,d) zmianę sposobu konfekcjonowania.3. Zmiana stawki VAT.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-18 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: ePUAP: ZOZBZ
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-18 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-16
Załączone pliki |
SWZ dostawa rękawic i pieluch ZOZ/DO/OM/ZP/05/21 (SWZ_dostawa_rekawic_i_pieluch_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.pdf - 9918.073 KB) | |
Data publikacji: 2021-03-08 12:03:33 Redaktor: Dorota Krzak | |
Załączniki 1-2 arkusze asortymentowo-cenowe dostawa rękawic i pieluch ZOZ/DO/OM/ZP/05/21 (Zalaczniki_nr_1_nr_2_arkusze_asortymentowo_cenowe_rekawice_pieluchy_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.xls - 174.08 KB) | |
Data publikacji: 2021-03-08 12:05:33 Redaktor: Dorota Krzak | |
Załącznik nr 3 formularz ofertowy dostawa rękawic i pieluch ZOZ/DO/OM/ZP/05/21 (Zalacznik_nr_3_formularz_ofertowy_dostawa_rekawic_i_pieluch_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.docx - 82.727 KB) | |
Data publikacji: 2021-03-08 12:05:54 Redaktor: Dorota Krzak | |
Załącznik nr 4 oświadczenie nr 1 dostawa rękawic i pieluch ZOZ/DO/OM/ZP/05/21 (Zalacznik_nr_4_oswiadczenie_o_spelnianiu_warunkow_dostawa_rekawic_i_pieluch_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.docx - 59.15 KB) | |
Data publikacji: 2021-03-08 12:06:12 Redaktor: Dorota Krzak | |
Załącznik nr 5 oświadczenie nr 2 dostawa rękawic i pieluch ZOZ/DO/OM/ZP/05/21 (Zalacznik_nr_5_oswiadczenie_wykluczenie_dostawa_rekawic_i_pieluch_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.docx - 60.636 KB) | |
Data publikacji: 2021-03-08 12:06:33 Redaktor: Dorota Krzak | |
Załącznik nr 6 oświadczenie nr 3 dostawa rękawic i pieluch ZOZ/DO/OM/ZP/05/21 (Zalacznik_nr_6_oswiadczenie_o_przynaleznosci_do_grupy_kapitalowej_dostawa_rekawic_i_pieluch_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.doc - 77.312 KB) | |
Data publikacji: 2021-03-08 12:06:51 Redaktor: Dorota Krzak | |
Załącznik nr 7 wzór umowy dostawa rękawic i pieluch ZOZ/DO/OM/ZP/05/21 (Zalacznik_nr_7_wzor_umowy_dostawa_rekawic_i_pieluch_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.DOC - 119.296 KB) | |
Data publikacji: 2021-03-08 12:07:10 Redaktor: Dorota Krzak | |
Załącznik nr 8 identyfikator postępowania dostawa rękawic i pieluch ZOZ/DO/OM/ZP/05/21 (Zalacznik_nr_8_identyfikator_postepowania_dostawa_rekawic_i_pieluch_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.doc - 71.168 KB) | |
Data publikacji: 2021-03-08 12:08:19 Redaktor: Dorota Krzak | |
Odpowiedzi na pytania nr 1 z dnia 15.03.2021 r. rękawice i pieluchy ZOZ/DO/OM/ZP/05/21 (Odpowiedzi_na_zapytania_nr_1_dostawa_rekawic_i_pieluch_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.pdf - 471.517 KB) | |
Data publikacji: 2021-03-15 13:30:15 Redaktor: Dorota Krzak | |
Po modyfikacji załącznik nr 7 wzór umowy dostawa rękawic i pieluch ZOZ/DO/OM/ZP/05/21 (Po_modyfikacji_Zalacznik_nr_7_wzor_umowy_dostawa_rekawic_i_pieluch_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.DOC - 119.296 KB) | |
Data publikacji: 2021-03-15 13:30:40 Redaktor: Dorota Krzak | |
Modyfikacja nr 1 dostawa rękawic i pieluch ZOZ/DO/OM/ZP/05/21 (Modyfikacja_nr_1_dostawa_rekawic_i_pieluch_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.pdf - 320.182 KB) | |
Data publikacji: 2021-03-17 12:36:14 Redaktor: Dorota Krzak | |
Odpowiedzi na pytania nr 2 z dnia 22.03.2021 r. rękawice i pieluchy ZOZ/DO/OM/ZP/05/21 (Odpowiedzi_na_zapytania_nr_2_dostawa_rekawic_i_pieluch_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.pdf - 1947.766 KB) | |
Data publikacji: 2021-03-22 14:09:26 Redaktor: Dorota Krzak | |
Kwota przeznaczona na sfinasowanie zadania rękawice i pieluchy ZOZ/DO/OM/ZP/05/21 (Kwota_przeznaczona_na sfinansowanie_zadania_rekawice_pieluchy_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.pdf - 284.923 KB) | |
Data publikacji: 2021-03-25 07:26:47 Redaktor: Dorota Krzak | |
Protokół z otwarcia ofert dostawa rękawic i pieluch ZOZ/DO/OM/ZP/05/21 (Protokol_z_otwarcia_ofert_dostawa_rekawic_pieluch_ZOZ_Busko_Zdroj-2021.pdf - 351.284 KB) | |
Data publikacji: 2021-03-26 09:00:44 Redaktor: Dorota Krzak | |
Opis: protokół z otwarcia ofert | |
Zawaidomienie o unieważnieniu postępowania na Załącznik nr 1 dostawa rękawic i pieluch ZOZ/DO/OM/ZP/05/21 (Zawiadomieni_o_uniewaznieniu_zalacznik_nr_1_dostawar_rekawic_pieluch_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.pdf - 371.979 KB) | |
Data publikacji: 2021-03-29 07:47:34 Redaktor: Dorota Krzak | |
Zawiadomienie o wyborze oferty Załącznik nr 2 dostawa rękawic i pieluch ZOZ/DO/OM/ZP/05/21 (Zawiadomienie_o_wyborze_oferty_rekawice_pieluchy_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.pdf - 457.35 KB) | |
Data publikacji: 2021-04-12 12:28:36 Redaktor: Dorota Krzak |
Opublikował: Dorota Krzak, data publikacji: 2021-03-08 12:09:43
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu