Adres: ul. Bohaterów Warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój
Kontakt: tel. 0-41 378 2402, fax. 0-41 378 2768
E-mail: zamowienia@zoz.busko.com.pl, Strona www: zoz.busko.com.pl
Treść przetargu:
Dostawa materiałów szewnych oraz drobnego jednorazowego sprzętu medycznego do zabiegów operacyjnych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w
Busku-Zdroju. Ogłoszenie o zamówieniu z dnia 2021-02-23 Ogłoszenie o zamówieniu Dostawy Dostawa materiałów szewnych oraz drobnego jednorazowego sprzętu medycznego do zabiegów operacyjnych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w
Busku-Zdroju. SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY 1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego 1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju 1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000311467 1.5) Adres zamawiającego 1.5.1.) Ulica: Bohaterów Warszawy 67 1.5.2.) Miejscowość: Busko-Zdrój 1.5.3.) Kod pocztowy: 28-100 1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie 1.5.5.) Kraj: Polska 1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski 1.5.7.) Numer telefonu: 41 378 24 01 1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zoz.busko.com.pl 1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitalbusko.pl/ 1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samodzielny Zespół Opieki Zdrowotnej 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE 2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego 2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie 2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów szewnych oraz drobnego jednorazowego sprzętu medycznego do zabiegów operacyjnych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w
Busku-Zdroju. 2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b794d825-75a9-11eb-86b1-a64936a8669f 2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00009803/01 2.6.) Wersja ogłoszenia: 01 2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-23 13:41 2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak 2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003437/01/P 2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa materiałów szewnych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju 2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie 2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie 2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania www.szpitalbusko.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów
wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony
internetowej: www.miniportal.uzp.gov.plwww.epuap.gov.pl/wps/portal 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania
dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w
Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych
formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. Adres skrzynki ePUAP Zamawiającego:
ZOZBZ. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych
podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak 4.1.2.) Numer referencyjny: ZOZ/DO/OM/ZP/04/2021 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak 4.1.9.) Liczba części: 23 4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części 4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: Część 1 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szwy niewchłanialne, monofilamentowe 4.2.5.) Wartość części: 33856,12 PLN 4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert: 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w
odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Część 10 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
parametry graniczne szwy specjalistyczne 4.2.5.) Wartość części: 24200,00 PLN 4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert: 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy 4.3.6.) Waga: 40,00 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w
odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Część 11 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
wosk kostny 4.2.5.) Wartość części: 1059,5 PLN 4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert: 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy 4.3.6.) Waga: 40,00 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w
odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Część 12 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
szwy specjalistyczne 4.2.5.) Wartość części: 7200 PLN 4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert: 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy 4.3.6.) Waga: 40,00 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w
odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Część 13 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wkłady do odsysania 4.2.5.) Wartość części: 41145 PLN 4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert: 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy 4.3.6.) Waga: 40,00 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w
odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Część 14 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szwy wchłanialne, syntetyczne, jednowłóknowe 4.2.5.) Wartość części: 14544 PLN 4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert: 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy 4.3.6.) Waga: 40,00 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w
odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Część 15 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szwy wchłanialne, syntetyczne 4.2.5.) Wartość części: 2340 PLN 4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert: 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy 4.3.6.) Waga: 40,00 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w
odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Część 16 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sterylne znaczniki chirurgiczne, silikonowe 4.2.5.) Wartość części: 2936 PLN 4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert: 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy 4.3.6.) Waga: 40,00 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w
odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Część 17 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Elektrody, uchwyty 4.2.5.) Wartość części: 58582 PLN 4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert: 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy 4.3.6.) Waga: 40,00 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w
odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Część 18 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Elektrody 4.2.5.) Wartość części: 11500 PLN 4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert: 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy 4.3.6.) Waga: 40,00 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w
odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Część 19 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Stapler i ładunek 4.2.5.) Wartość części: 4240 PLN 4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert: 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy 4.3.6.) Waga: 40,00 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w
odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Część 2 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
szew syntetyczny wchłanialny pleciony 4.2.5.) Wartość części: 14095,20 PLN 4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert: 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy 4.3.6.) Waga: 40,00 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w
odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Część 20 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Jednorazowe nożyczki do cięcia i koagulacji tkanek, Jednorazowa końcówka do noża harmonicznego 4.2.5.) Wartość części: 39960 PLN 4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert: 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy 4.3.6.) Waga: 40,00 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w
odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Część 21 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Materiał specjalistyczny 4.2.5.) Wartość części: 36130 PLN 4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert: 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy 4.3.6.) Waga: 60,00 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w
odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Część 22 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zestaw do płukania wraz z końcówką 4.2.5.) Wartość części: 13320 PLN 4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert: 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy 4.3.6.) Waga: 40,00 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w
odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Część 23 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Staplery i ładunki 4.2.5.) Wartość części: 27720 PLN 4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert: 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w
odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Część 3 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szwy niewchłanialne, plecione 4.2.5.) Wartość części: 604,80 PLN 4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert: 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy 4.3.6.) Waga: 40,00 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w
odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Część 4 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Materiały specjalistyczne – siatki 4.2.5.) Wartość części: 30338,00 PLN 4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert: 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy 4.3.6.) Waga: 40,00 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w
odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Część 5 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szew monofilamentowy wchłanialny średniego okresu podtrzymania tkanek 4.2.5.) Wartość części: 1332,00 PLN 4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert: 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy 4.3.6.) Waga: 40,00 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w
odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Część 6 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
materiały specjalistyczne 4.2.5.) Wartość części: 7754,00 PLN 4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert: 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy 4.3.6.) Waga: 40,00 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w
odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Część 7 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Klipsownice, klipsy i taśmy 4.2.5.) Wartość części: 21100,00 PLN 4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert: 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w
odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Część 8 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Materiały specjalistyczne – siatki 4.2.5.) Wartość części: 23970,00 PLN 4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert: 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy 4.3.6.) Waga: 40,00 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w
odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Część 9 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szwy wchłanialne średniego i długiego okresu podtrzymania tkanek 4.2.5.) Wartość części: 100946,00 PLN 4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert: 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy 4.3.6.) Waga: 40,00 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w
odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1. nie podlegają wykluczeniu;2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące
sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykażą, że:jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną 500 000,00 PLN; a na poszczególne Załączniki nie mniej niż: Załącznik nr 1 – 30
000,00 plnZałącznik nr 2 – 14 000,00 plnZałącznik nr 3 – 600,00 plnZałącznik nr 4 – 28 000,00 plnZałącznik nr 5 – 1 000,00 plnZałącznik nr 6 – 7
000,00 plnZałącznik nr 7 – 19 400,00 plnZałącznik nr 8 – 22 000,00 plnZałącznik nr 9 – 100 000,00 plnZałącznik nr 10 – 24 000,00 plnZałącznik
nr 11 – 1 000,00 plnZałącznik nr 12 – 7 000,00 plnZałącznik nr 13 – 40 000,00 plnZałącznik nr 14 – 14 000,00 plnZałącznik nr 15 – 2 000,00
plnZałącznik nr 16 – 2 000,00 plnZałącznik nr 17 – 58 000,00 plnZałącznik nr 18 – 11 000,00 plnZałącznik nr 19 – 4 000,00 plnZałącznik nr 20 –
39 000,00 plnZałącznik nr 21 – 36 000,00 plnZałącznik nr 22 – 13 000,00 plnZałącznik nr 23 – 27 000,00 pln 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108
ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami
potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego
wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i
Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) dokument potwierdzający że
wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze
wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia. 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający żąda złożenia
wraz z ofertą:a) katalogów, opisów, folderów;b) dokumentów zgodnych z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (t.j. Dz. U. z 2020
r. poz. 186) tj. zgłoszenia, pozwolenia, certyfikaty. 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak 5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: a) katalogi, opisy, foldery;b) dokumenty zgodne z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 186) tj.
zgłoszenia, pozwolenia, certyfikaty. 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: 1) Wypełniony formularz ofertowy z wykorzystanie wzoru stanowiącego Załącznik nr 24 do SWZ;2) Wypełniony arkusz asortymentowo-cenowy
stanowiący Załącznik nr 1-23 do SWZ;3) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu stanowiące Załącznik nr 26 do SWZ;4)Oświadczeni o
spełnianiu warunków udziału stanowiące Załącznik nr 25 do SWZ; SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części
zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w przypadkach określonych w art. 455 ustawy Pzp.2. Zamawiający dopuszcza
zmianę sposobu wykonania przedmiotu zamówienia (modyfikacja zakresu świadczenia) poprzez:a) wprowadzenia dostaw zamiennych za
produkt/asortyment którego produkcja zastała wstrzymana/zakończona z przyczyn, na które strony nie miały wpływu,b) możliwość zmian ilościowych
w poszczególnych pozycjach i przesunięć pomiędzy pozycjami, przy zachowaniu cen jednostkowych i nie przekroczeniu kwoty brutto należnego
Wykonawcy wynagrodzenia określonego w par. 3 ust. 1 niniejszej umowy.c) zmianę numeru katalogowego produktu bądź nazwy własnej produktu
bez wpływu na jakość,d) zmianę sposobu konfekcjonowania.3. Zmiana stawki VAT. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie SEKCJA VIII – PROCEDURA 8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-05 09:00 8.2.) Miejsce składania ofert: ePUAP: ZOZBZ 8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-05 09:30 8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-03
|
| Załączniki 1-23 arkusze asortymentowo-cenowe dostawa materiałów szewnych ZOZ/DO/OM/ZP/04/21 (Zalaczniki_od_1_do_23_arkusze_asortmentowo_cenowe_dostawa_materialy_szewne_ZOZ_Busko_Zdroj_20021.xls - 488.96 KB) |
| Data publikacji: 2021-02-23 13:51:04 Redaktor: Dorota Krzak |
| Załącznik nr 24 formularz ofertowy dostawa materiałów szewnych ZOZ/DO/OM/ZP/04/21 (Zalacznik_nr_24_formularz_ofertowy_dostawa_materialy_szewne_ZOZ_Busko_Zdroj_20021.docx - 84.57 KB) |
| Data publikacji: 2021-02-23 13:52:07 Redaktor: Dorota Krzak |
| Załącznik nr 25 oświadczenie o spełnieniu warunków udziału dostawa materiałów szewnych ZOZ/DO/OM/ZP/04/21 (Zalacznik_nr_25_oswiadczenie_o_spelnianiu_warunkow_dostawa_materialy_szewne_ZOZ_Busko_Zdroj_20021.docx - 59.12 KB) |
| Data publikacji: 2021-02-23 13:52:35 Redaktor: Dorota Krzak |
| Załącznik nr 26 oświadczenie wykluczenie dostawa materiałów szewnych ZOZ/DO/OM/ZP/04/21 (Zalacznik_nr_26_oswiadczenie_wykluczenie_dostawa_materialy_szewne_ZOZ_Busko_Zdroj_20021.docx - 60.753 KB) |
| Data publikacji: 2021-02-23 13:53:12 Redaktor: Dorota Krzak |
| Załącznik nr 27 grupa kapitałowa dostawa materiałów szewnych ZOZ/DO/OM/ZP/04/21 (Zalacznik_nr_27_oswiadczenie_o_przynaleznosci_do_grupy_kapitalowej_dostawa_materialy_szewne_ZOZ_Busko_Zdroj_20021.doc - 77.312 KB) |
| Data publikacji: 2021-02-23 13:53:32 Redaktor: Dorota Krzak |
| Załącznik nr 28 wzór umowy dostawa materiałów szewnych ZOZ/DO/OM/ZP/04/21 (Zalacznik_nr_28_wzor_umowy_dostawa_materialy_szewne_ZOZ_Busko_Zdroj_20021.DOC - 118.784 KB) |
| Data publikacji: 2021-02-23 13:53:59 Redaktor: Dorota Krzak |
| Załącznik nr 29 identyfikator dostawa materiałów szewnych ZOZ/DO/OM/ZP/04/21 (Zalacznik_nr_29_identyfikator_postepowania_dostawa_materialy_szewne_ZOZ_Busko_Zdroj_20021.doc - 70.656 KB) |
| Data publikacji: 2021-02-23 13:54:19 Redaktor: Dorota Krzak |
| SWZ dostawa materiałów szewnych ZOZ/DO/OM/ZP/04/21 (SWZ_dostawa_materialy_szewne_ZOZ_Busko_Zdroj_20021.pdf - 10229.669 KB) |
| Data publikacji: 2021-02-23 14:01:35 Redaktor: Dorota Krzak |
| Odpowiedzi na pytania nr 1 z dnia 02.03.2021 dostawa materiałów szewnych ZOZ/DO/OM/ZP/04/21 (Odpowiedzi_na_zapytania_nr_1_dostawa_materialow_szewnych_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.pdf - 6758.299 KB) |
| Data publikacji: 2021-03-02 14:08:52 Redaktor: Dorota Krzak |
| Sprostowanie dostawa materiałów szewnych ZOZ/DO/OM/ZP/04/21 (Sprostowanie_dostawa_materialow_szewnych_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.pdf - 356.079 KB) |
| Data publikacji: 2021-03-03 11:44:41 Redaktor: Dorota Krzak |
| Modyfikacja nr 1 dostawa materiałów szewnych ZOZ/DO/OM/ZP/04/21 (Modyfikacja_nr_1_dostawa_materialy_szewne_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.pdf - 331.641 KB) |
| Data publikacji: 2021-03-03 11:45:18 Redaktor: Dorota Krzak |
| Po modyfikacji załączniki 1-23 arkusze asortymentowo-cenowe dostawa materiałów szewnych ZOZ/DO/OM/ZP/04/21 (Po_modyfikacji_Zalaczniki_od_1_do_23_arkusze_asortmentowo_cenowe_dostawa_materialy_szewne_ZOZ_Busko_Zdroj_20021.xls - 489.472 KB) |
| Data publikacji: 2021-03-03 11:45:44 Redaktor: Dorota Krzak |
| Odpowiedzi na pytania nr 2 z dnia 03.03.2021 dostawa materiałów szewnych ZOZ/DO/OM/ZP/04/21 (Odpowiedzi_na_zapytania_nr_2_dostawa_materialow_szewnych_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.pdf - 747.315 KB) |
| Data publikacji: 2021-03-03 11:57:22 Redaktor: Dorota Krzak |
| Modyfikacja nr 2 dostawa materiałów szewnych ZOZ/DO/OM/ZP/04/21 (Modyfikacja_nr_2_dostawa_materialy_szewne_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.pdf - 331.928 KB) |
| Data publikacji: 2021-03-04 10:29:40 Redaktor: Dorota Krzak |
| Sprostowanie nr 2 dostawa materiałów szewnych ZOZ/DO/OM/ZP/04/21 (Sprostowanie_nr_2_dostawa_materialow_szewnych_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.doc - 89.6 KB) |
| Data publikacji: 2021-03-04 10:53:24 Redaktor: Dorota Krzak |
| Odpowiedzi na pytania nr 3 z dnia 08.03.2021 dostawa materiałów szewnych ZOZ/DO/OM/ZP/04/21 (Odpowiedzi_na_zapytania_nr_3_dostawa_materialow_szewnych_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.pdf - 412.874 KB) |
| Data publikacji: 2021-03-08 11:47:16 Redaktor: Dorota Krzak |
| Zawiadomienie o unieważnieniu Załącznika nr 13 dostawa materiałów szewnych ZOZ/DO/OM/ZP/04/21 (Zawiadomienie_o_uniewaznienieu_zal_nr_13_dostawa_materialy_szewne_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.pdf - 389.633 KB) |
| Data publikacji: 2021-03-10 11:34:01 Redaktor: Dorota Krzak |
| Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia materiały szewne ZOZ/DO/OM/ZP/04/21 (Kwota_przeznaczona_na_sfinansowanie_zamowienia_szewne_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.doc - 98.816 KB) |
| Data publikacji: 2021-03-11 07:42:45 Redaktor: Dorota Krzak |
| Sprostowanie do zawiadomienia o unieważnieniu Załącznika nr 13 dostawa materiałów szewnych ZOZ/DO/OM/ZP/04/21 (Sprostowanie_do_zawiadomienia_o_uniewaznienieu_zal_nr_13_dostawa_materialy_szewne_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.pdf - 405.706 KB) |
| Data publikacji: 2021-03-11 08:40:03 Redaktor: Dorota Krzak |
| Protokół z otwarcia ofert materiały szewne ZOZ/DO/OM/ZP/04/21 (Protokol_z_otwarcia_ofert_dostawa_materialy_szewne_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.pdf - 1198.44 KB) |
| Data publikacji: 2021-03-11 14:00:39 Redaktor: Dorota Krzak |
| Zawiadomienie o wyborze oferty dostawa materiałów szewnych ZOZ/DO/OM/ZP/04/21 (Zawiadomienie_o_wyborze_oferty_dostawa_materialy_szewne_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.pdf - 3478.837 KB) |
| Data publikacji: 2021-03-30 12:53:25 Redaktor: Dorota Krzak |