Adres: ul. Bohaterów Warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój
Kontakt: tel. 0-41 378 2402, fax. 0-41 378 2768
E-mail: zamowienia@zoz.busko.com.pl, Strona www: zoz.busko.com.pl
Treść przetargu:
Ogłoszenie o zamówieniu Dostawy
Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego na Blok Operacyjny i
Oddział Anestezjologii i Intensywnej Terapii, akcesoriów do spirometrów
i pneumodozymetrów dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju. SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY 1.1.) Rola zamawiającego Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego 1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju 1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 0003114671.5) Adres zamawiającego 1.5.1.) Ulica: Bohaterów Warszawy 67 1.5.2.) Miejscowość: Busko-Zdrój 1.5.3.) Kod pocztowy: 28-100 1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie 1.5.5.) Kraj: Polska 1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski 1.5.7.) Numer telefonu: 41 378 24 01 1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zoz.busko.com.pl 1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitalbusko.pl/ 1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający Samodzielny Zespół Opieki Zdrowotnej 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE 2.1.) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego 2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie 2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego na Blok Operacyjny i
Oddział Anestezjologii i Intensywnej Terapii, akcesoriów do spirometrów i
pneumodozymetrów dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju. 2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-87be1b2c-7ff5-11eb-86b1-a64936a8669f 2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00015025/01 2.6.) Wersja ogłoszenia: 01 2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-09 13:03 2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak 2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003437/01/P 2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: 1.2.2 Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego na Blok Operacyjny i Oddział Anestezjologii i Intensywnej Terapii 2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie 2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie 2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania www.szpitalbusko.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie 3.4.)
Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie
przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak 3.5.)
Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których
zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony
internetowej: www.epuap.gov.pl/wps/portalwww.miniportal.uzp.gov.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania
techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów
elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz
informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie
korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.Maksymalny rozmiar
plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do:
złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji
wynosi 150 MB. Adres skrzynki ePUAP Zamawiającego: ZOZBZ. 3.8.)
Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu
narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych
podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZOZ/DO/OM/ZP/06/21 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak 4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 313563,80 PLN 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak 4.1.9.) Liczba części: 13 4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części 4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: Część 1 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Zestaw do znieczulenia, igly do znieczuleń, osłony 4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert: 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.)
Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne,
żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do
kryterium oceny ofert: Nie Część 2 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia jednorazowe zestawy przetworników do krwawego pomiaru ciśnienia 4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert: 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy 4.3.6.) Waga: 40,00 4.3.10.)
Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne,
żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do
kryterium oceny ofert: Nie Część 3 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia zestaw do cewnikowania tętnic 4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert: 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy 4.3.6.) Waga: 40,00 4.3.10.)
Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne,
żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do
kryterium oceny ofert: Nie Część 4 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia układ oddechowy, zestaw do nebulizacji 4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert: 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy 4.3.6.) Waga: 40,00 4.3.10.)
Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne,
żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do
kryterium oceny ofert: Nie Część 5 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia zestaw do przezskórnej tracheotomii 4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert: 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy 4.3.6.) Waga: 40,00 4.3.10.)
Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne,
żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do
kryterium oceny ofert: Nie Część 6 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia torba opatrunkowa 4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert: 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy 4.3.6.) Waga: 40,00 4.3.10.)
Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne,
żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do
kryterium oceny ofert: Nie Część 7 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia czujnik do monitorowania głębokości uśpienia 4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert: 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy 4.3.6.) Waga: 40,00 4.3.10.)
Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne,
żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do
kryterium oceny ofert: Nie Część 8 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia rurki tracheostomijne 4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert: 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy 4.3.6.) Waga: 40,00 4.3.10.)
Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne,
żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do
kryterium oceny ofert: Nie Część 9 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia układy oddechowe do respiratora transportowego 4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert: 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy 4.3.6.) Waga: 40,00 4.3.10.)
Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne,
żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do
kryterium oceny ofert: Nie Część 10 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia zaworki biopsyjne i ssące 4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert: 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy 4.3.6.) Waga: 40,00 4.3.10.)
Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne,
żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do
kryterium oceny ofert: Nie Część 11 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia zamknięty system do odsysania z rurki intubacyjnej, adapter, dreny, kołderka grzewcza 4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert: 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy 4.3.6.) Waga: 40,00 4.3.10.)
Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne,
żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do
kryterium oceny ofert: Nie Część 12 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia akcesoria do spirometrów i pneumodozymetrów 4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert: 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy 4.3.6.) Waga: 40,00 4.3.10.)
Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne,
żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do
kryterium oceny ofert: Nie Część 13 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia aspirator do biopsji 4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert: 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.)
Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne,
żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do
kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1. nie
podlegają wykluczeniu;2. spełniają warunki udziału w postępowaniu
dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykażą, że:jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną 300
000,00 PLN; a na poszczególne Załączniki nie mniej niż:Załącznik nr 1 –
43 000,00 plnZałącznik nr 2 – 10 000,00 plnZałącznik nr 3 – 7 000,00
plnZałącznik nr 4 – 42 000,00 plnZałącznik nr 5 – 46 000,00 plnZałącznik
nr 6 – 20 000,00 plnZałącznik nr 7 – 37 000,00 plnZałącznik nr 8 – 4
000,00 plnZałącznik nr 9 – 4 000,00 plnZałącznik nr 10 – 6 000,00
plnZałącznik nr 11 – 47 000,00 plnZałącznik nr 12 – 28 000,00
plnZałącznik nr 13 – 6 000,00 pln 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a)
oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o
braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z
2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną
ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy
kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi
przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej
samej grupy kapitałowej; b) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru
Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie
wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: dokument
potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem
zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia. 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
a) katalogi, opisy, foldery;b) dokumenty zgodne z Ustawą o wyrobach
medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 186) tj.
zgłoszenia, pozwolenia, certyfikaty. 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak 5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
a) katalogi, opisy, foldery;b) dokumenty zgodne z Ustawą o wyrobach
medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 186) tj.
zgłoszenia, pozwolenia, certyfikaty. 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
• Wypełniony formularz ofertowy z wykorzystanie wzoru stanowiącego
Załącznik nr 14 do SWZ;• Wypełniony arkusz asortymentowo-cenowy
stanowiący Załącznik nr 1-13 do SWZ;• Oświadczenie o niepodleganiu
wykluczeniu stanowiące Załącznik nr 16 do SWZ;• Oświadczeni o spełnianiu
warunków udziału stanowiące Załącznik nr 15 do SWZ; SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.7.)
Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki
publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub
części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w
przypadkach określonych w art. 455 ustawy Pzp. Zamawiający dopuszcza
zmianę sposobu wykonania przedmiotu zamówienia (modyfikacja zakresu
świadczenia) poprzez:a) wprowadzenia dostaw zamiennych za
produkt/asortyment którego produkcja zastała wstrzymana/zakończona z
przyczyn, na które strony nie miały wpływu,b) możliwość zmian
ilościowych w poszczególnych pozycjach i przesunięć pomiędzy pozycjami,
przy zachowaniu cen jednostkowych i nie przekroczeniu kwoty brutto
należnego Wykonawcy wynagrodzenia określonego w par. 3 ust. 1 niniejszej
umowy.c) zmianę numeru katalogowego produktu bądź nazwy własnej
produktu bez wpływu na jakość,d) zmianę sposobu konfekcjonowania.3.
Zmiana stawki VAT. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie SEKCJA VIII – PROCEDURA 8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-19 09:00 8.2.) Miejsce składania ofert: ePUAP: ZOZBZ 8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-19 09:30 8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-17
|
| SWZ dostawa jednorazówki Blok OIOM spirometria ZOZ/DO/OM/ZP/06/21 (SWZ_dostawa_jednorazowka_Blok_OIOM_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.pdf - 10045.432 KB) |
| Data publikacji: 2021-03-09 13:22:01 Redaktor: Dorota Krzak |
| Załączniki 1-13 arkusze cenowe dostawa jednorazówki Blok OIOM spirometria ZOZ/DO/OM/ZP/06/21 (Zalaczniki_nr_1_do_13_arkusze_asortymentowo_cenowe_jednorazowka_Blok_OIOM_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.xls - 255.488 KB) |
| Data publikacji: 2021-03-09 13:22:22 Redaktor: Dorota Krzak |
| Załącznik nr 14 formularz ofertowy dostawa jednorazówki Blok OIOM spirometria ZOZ/DO/OM/ZP/06/21 (Zalacznik_nr_14_formularz_ofertowy_jednorazowka_Blok_OIOM_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.docx - 83.839 KB) |
| Data publikacji: 2021-03-09 13:22:46 Redaktor: Dorota Krzak |
| Załącznik nr 15 oświadczenie nr 1 dostawa jednorazówki Blok OIOM spirometria ZOZ/DO/OM/ZP/06/21 (Zalacznik_nr_15_oswiadczenie_o_spelnianiu_warunkow_jednorazowka_Blok_OIOM_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.docx - 59.153 KB) |
| Data publikacji: 2021-03-09 13:23:08 Redaktor: Dorota Krzak |
| Załącznik nr 16 oświadczenie nr 2 dostawa jednorazówki Blok OIOM spirometria ZOZ/DO/OM/ZP/06/21 (Zalacznik_nr_16_oswiadczenie_wykluczenie_jednorazowka_Blok_OIOM_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.docx - 60.557 KB) |
| Data publikacji: 2021-03-09 13:23:25 Redaktor: Dorota Krzak |
| Załącznik nr 17 oświadczenie nr 3 dostawa jednorazówki Blok OIOM spirometria ZOZ/DO/OM/ZP/06/21 (Zalacznik_nr_17_oswiadczenie_o_przynaleznosci_do_grupy_kapitalowej_jednorazowka_Blok_OIOM_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.doc - 77.312 KB) |
| Data publikacji: 2021-03-09 13:23:54 Redaktor: Dorota Krzak |
| Załącznik nr 18 wzór umowy dostawa jednorazówki Blok OIOM spirometria ZOZ/DO/OM/ZP/06/21 (Zalacznik_nr_18_wzor_umowy_jednorazowka_Blok_OIOM_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.DOC - 121.856 KB) |
| Data publikacji: 2021-03-09 13:24:47 Redaktor: Dorota Krzak |
| Załącznik nr 19 identyfikator postępowania dostawa jednorazówki Blok OIOM spirometria ZOZ/DO/OM/ZP/06/21 (Zalacznik_nr_19_identyfikator_postepowania_jednorazowka_Blok_OIOM_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.doc - 71.168 KB) |
| Data publikacji: 2021-03-09 13:25:10 Redaktor: Dorota Krzak |
| Odpowiedzi na pytania nr 1 z dnia 16.03.2021 dostawa jednorazówki Blok OIOM spirometria ZOZ/DO/OM/ZP/06/21 (Odpowiedzi_na_zapytania_nr_1_dostawa_jednorazowka_Blok_OIOM_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.pdf - 671.304 KB) |
| Data publikacji: 2021-03-16 13:30:37 Redaktor: Dorota Krzak |
| Modyfikacja nr 1 dostawa jednorazówki Blok OIOM spirometria ZOZ/DO/OM/ZP/06/21 (Modyfikacja_nr_1_dostawa_jednorazowka_Blok_OIOM_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.pdf - 338.791 KB) |
| Data publikacji: 2021-03-17 13:50:32 Redaktor: Dorota Krzak |
| Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia jednorazówka OIOM Blok ZOZ/DO/OM/ZP/06/21 (Kwota_przeznaczona_na_sfinansowanie_zamowienia_OIOM_Blok_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.doc - 97.28 KB) |
| Data publikacji: 2021-03-22 08:31:00 Redaktor: Dorota Krzak |
| Protokół z otwarcia dostawa jednorazówki Blok OIOM spirometria ZOZ/DO/OM/ZP/06/21 (Protokol_z_otwarcia_ofert_dostawa_jednorazowka_OIOM_Blok_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.pdf - 674.051 KB) |
| Data publikacji: 2021-03-22 12:43:25 Redaktor: Dorota Krzak |
| Zawiadomienie o wyborze oferty dostawa jednorazówki Blok OIOM spirometria ZOZ/DO/OM/ZP/06/21 (Zawiadomienie_o_wyborze_oferty_jednorazowka_Blok_OIOM_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.pdf - 2047.374 KB) |
| Data publikacji: 2021-04-12 12:38:40 Redaktor: Dorota Krzak |
| Zawiadomienie o wyborze oferty Załącznik nr 5 jednorazówka OIOM Blok ZOZ/DO/OM/ZP/21 (Zawiadomienie_o_wyborze_oferty_Zalacznik_nr_5_jednorazowka_OIOM_Blok_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.pdf - 817.693 KB) |
| Data publikacji: 2021-04-28 13:00:56 Redaktor: Dorota Krzak |
| Zmiana zawiadomienia o wyborze oferty i odrzuceniu Załącznik nr 5 jednorazówka OIOM Blok ZOZ/DO/OM/ZP/21 (Zmiana_zawiadomienia_Zalacznik_nr_5_jednorazowka_Blok_OIOM_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.pdf - 537.637 KB) |
| Data publikacji: 2021-04-29 14:14:42 Redaktor: Dorota Krzak |