Wersja do druku

Zamawiający:

Zespół Opieki Zdrowotnej

Adres:
ul. Bohaterów Warszawy 67
28-100 Busko-Zdrój

Kontakt:
tel. 0-41 378 2402, fax. 0-41 378 2768
E-mail:zamowienia@zoz.busko.com.pl
Strona www: zoz.busko.com.pl

Numer ID: 1009

Data publikacji:
2022-10-07 12:32:35

Przedmiot: Modernizacja budynku Oddziału Chorób Zakaźnych w celu dostosowania zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi w związku z COVID-19. Znak postępowania ZOZ/DO/OM/ZP/35/2022.

Treść przetargu:
Modernizacja budynku Oddziału Chorób Zakaźnych w celu dostosowania zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi w związku z COVID-19.
Ogłoszenie o zamówieniu z dnia 7.10.2022
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja budynku Oddziału Chorób Zakaźnych w celu dostosowania zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi w związku z COVID-19.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W BUSKU-ZDROJU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000311467
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bohaterów Warszawy 67
1.5.2.) Miejscowość: Busko-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-100
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zoz.busko.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitalbusko.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja budynku Oddziału Chorób Zakaźnych w celu dostosowania zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi w związku z COVID-19.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-575b5595-461e-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00382476/01
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-07 11:26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu

Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014 – 2020 Osi priorytetowej XI REACT-EU Działania 11.3. Projekt nr POIS.11.03.00-00-0021/22 pn. ,,Wsparcie systemu ochrony zdrowia w kontekście pandemii COVID-19 w obszarze chorób zakaźnych poprzez działanie modernizacyjne i unowocześnienie wyposażenia ZOZ w Busku-Zdroju’’.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.szpitalbusko.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w formie elektronicznej przy użyciu:
- systemu zwanego dalej ,,MiniPortal-em” https://miniportal.uzp.gov.pl/,
- elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej zwanej dalej ,,ePUAP”,
- https://epuap.gov.pl/wps/portal do złożenia wcześniej zaszyfrowanych ofert w MiniPortalu oraz komunikacji z Zamawiającym,
- poczty elektronicznej zamowienia@zoz.busko.com.pl do komunikacji z Zamawiającym.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZOZ/DO/OM/ZP/35/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych zgodnie z opracowanym projektem budowlanym na modernizację budynku Oddziału Chorób Zakaźnych w celu dostosowania zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi w związku z COVID-19.
Zakres robót budowlanych obejmuje:
a) wykonanie klimatyzacji
b) dostawa i montaż dźwigu osobowego zewnętrznego
c) wykonanie instalacji elektrycznej,
d) wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej,
e) wymiana stolarki okiennej, drzwiowej
f) położenie tarketu,
g) malowanie, szpachlowanie
4.2.6.) Główny kod CPV: 45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45313100-5 - Instalowanie wind

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1. nie podlegają wykluczeniu;
2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że;
1) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniej niż 2 000 000,00 zł.;
2) posiada zdolność kredytowa w wysokości min 400 000,00 zł. w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu za spełniony, jeśli Wykonawca:
1) wykaże, iż nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał co najmniej 2 roboty remontowo budowlane o wartości min. 3 000 000,00 zł brutto na czynnym obiekcie leczniczym;
2) dysponuje na czas realizacji zamówienia osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, przynależącymi do właściwej izby samorządu zawodowego, tj. - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń oraz mający minimum 3 letnie doświadczenie polegające na pełnieniu funkcji kierownika budowy w nadzorowaniu na obiektach służby zdrowia wraz z informacjami o podstawie dysponowania tymi osobami.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę,
ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł.
b) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej zdolność kredytową wykonawcy na min 400 000,00 zł., w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;
UWAGA: W przypadku złożenia przez Wykonawców w/w dokumentów zawierających dane w innych walutach niż PLN, zamawiający do przeliczenia tych wartości przyjmie średni kurs wymiany stosowany przez narodowy bank Polski w dniu opublikowania ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
c) wykaz robót - co najmniej 2 robót remontowo budowlanych prowadzonych na czynnym obiekcie leczniczym o wartości min. 3 000 000,00 zł brutto każda, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie oraz wskazując, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
Przez zamówienie należy rozumieć zamówienie rozpoczęte i zakończone w w/w okresie lub zamówienie zakończone w w/w okresie, a rozpoczęte wcześniej niż w w/w okresie.
d) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający uzna spełnienie warunku udziału w postępowaniu, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń oraz mający minimum 3 letnie doświadczenie polegające na pełnieniu funkcji kierownika budowy w nadzorowaniu na obiektach służby zdrowia wraz z informacjami o podstawie dysponowania tymi osobami.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Formularz ofertowy z wykorzystanie wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ;
2) Kosztorysy ofertowe na podstawie przedmiarów stanowiących Załączniki nr 4, nr 5, nr 6 do SWZ;
3) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału i niepodleganiu wykluczeniu stanowiące Załącznik nr 8 do SWZ – składa Wykonawca i Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie;
4) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału i niepodleganiu wykluczeniu stanowiące Załącznik nr 9 do SWZ – składa podmiot udostępniający zasoby;
5) Pełnomocnictwo jeśli dotyczy;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z zapisem w SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 11 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-25 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: ePUAP:ZOZBZ
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-25 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-11-23

Załączone pliki
SWZ_modernizacja_Oddzial_Zakazny_ZOZ_Busko_Zdroj_2022_V.pdfSWZ modernizacja Oddział Zakaźny ZOZ/DO/OM/ZP/35/2022 (SWZ_modernizacja_Oddzial_Zakazny_ZOZ_Busko_Zdroj_2022_V.pdf - 734.722 KB)
Data publikacji: 2022-10-07 12:34:05 Redaktor: Dorota Krzak
Opis: swz modernizacja Oddział Zakaźny
Zalacznik_nr_1_Projekt_budowlany_modernizacja_Oddzial_Zakaxny_ZOZ_Busko_ZdroJ_2020_V.zipZałącznik nr 1 Projekt budowlany modernizacja Oddział Zakaźny ZOZ/DO/OM/ZP/35/2022 (Zalacznik_nr_1_Projekt_budowlany_modernizacja_Oddzial_Zakaxny_ZOZ_Busko_ZdroJ_2020_V.zip - 8095.652 KB)
Data publikacji: 2022-10-07 12:36:10 Redaktor: Dorota Krzak
Opis: projekt budowlany
Zalacznik_nr_2_Projekt_techniczny_sanitarka_klimatyzacja_modernizacja_Oddzial_Zakazny_ZOZ_Busko_Zdroj_2022_V.zipZałącznik nr 2 Projekt techniczny klimatyzacja sanitarna modernizacja Oddział Zakaźny ZOZ/DO/OM/ZP/35/2022 (Zalacznik_nr_2_Projekt_techniczny_sanitarka_klimatyzacja_modernizacja_Oddzial_Zakazny_ZOZ_Busko_Zdroj_2022_V.zip - 7473.93 KB)
Data publikacji: 2022-10-07 12:37:58 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_3_Projekt_techniczny_winda_modernizacja_Oddzial_Zakazny_ZOZ_Busko_Zdroj_2022_V.zipZałącznik nr 3 Projekt techniczny winda modernizacja Oddział Zakaźny ZOZ/DO/OM/ZP/35/2022 (Zalacznik_nr_3_Projekt_techniczny_winda_modernizacja_Oddzial_Zakazny_ZOZ_Busko_Zdroj_2022_V.zip - 5964.68 KB)
Data publikacji: 2022-10-07 12:39:20 Redaktor: Dorota Krzak
Zalaczniki_4_5_6_przedmiary_modernizacja_Oddzial_Zakazny_ZOZ_Busko_Zdroj_2022_V.zipZałączniki nr 4, nr 5, nr 6 przedmiary modernizacja Oddział Zakaźny ZOZ/DO/OM/ZP/35/2022 (Zalaczniki_4_5_6_przedmiary_modernizacja_Oddzial_Zakazny_ZOZ_Busko_Zdroj_2022_V.zip - 243.011 KB)
Data publikacji: 2022-10-07 12:40:42 Redaktor: Dorota Krzak
Zalaczniki_od_7_do_13_do_SWZ_modernizacja_Oddzial_Zakazny_ZOZ_Busko_Zdroj_2022_V.zipZałączniki od nr 7 do nr 13 do SWZ modernizacja Oddział Zakaźny ZOZ/DO/OM/ZP/35/2022 (Zalaczniki_od_7_do_13_do_SWZ_modernizacja_Oddzial_Zakazny_ZOZ_Busko_Zdroj_2022_V.zip - 537.394 KB)
Data publikacji: 2022-10-07 12:41:49 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_14_identyfikator_postepowania_modernizacja _Oddzial_Zakzny_ZOZ_Busko_Zdroj _2022_V.docZałacznik nr 14 identyfikator postępowania modernizacja Oddział Zakaźny ZOZ/DO/OM/ZP/35/2022 (Zalacznik_nr_14_identyfikator_postepowania_modernizacja _Oddzial_Zakzny_ZOZ_Busko_Zdroj _2022_V.doc - 78.336 KB)
Data publikacji: 2022-10-07 12:42:57 Redaktor: Dorota Krzak
WAZNE_Zmodyfikowane_Zalaczniki_do_SWZ_modernizacja_Oddzial_Zakazny_ZOZ_Busko_Zdroj_2022_V_po_modyfikacj.zipWAŻNE zmodyfikowane Załaczniki do SWZ do złożenia oferty modernizacja Oddział Zakaźny ZOZ/DO/OM/ZP/35/2022 (WAZNE_Zmodyfikowane_Zalaczniki_do_SWZ_modernizacja_Oddzial_Zakazny_ZOZ_Busko_Zdroj_2022_V_po_modyfikacj.zip - 3553.143 KB)
Data publikacji: 2022-10-19 09:13:11 Redaktor: Dorota Krzak
Informacja_dla_Wykonawcow_z_dnia_19_10_2022_modernizacja_Oddzial_Zakazny_ZOZ_Busko_Zdroj_2022_V.pdfINFORMACJA dla Wykonawców do składania ofert modernizacja Oddział Zakaźny ZOZ/DO/OM/ZP/35/2022 (Informacja_dla_Wykonawcow_z_dnia_19_10_2022_modernizacja_Oddzial_Zakazny_ZOZ_Busko_Zdroj_2022_V.pdf - 247.942 KB)
Data publikacji: 2022-10-19 14:21:23 Redaktor: Dorota Krzak
Odpowiedzi_na_zapytania_z_dnia_20_10_2022_modernizacja_Oddzial_Zakazny_ZOZ_Busko_Zdroj_2022_V.pdfOdpowiedzi na zapytania z dnia 20.10.2022 r. modernizacja Oddział Zakaźny ZOZ/DO/OM/ZP/35/2022 (Odpowiedzi_na_zapytania_z_dnia_20_10_2022_modernizacja_Oddzial_Zakazny_ZOZ_Busko_Zdroj_2022_V.pdf - 317.84 KB)
Data publikacji: 2022-10-20 12:00:48 Redaktor: Dorota Krzak
Opis: odpowiedzi na zapytania
Kwota_przeznaczona_na_sfinasowanie_zamowienia_modernizacja_Oddzial_Zakazny_ZOZ_Busko_Zdroj_2022_V.pdfKwota przeznaczona na sfinansowanie zadania modernizacja Oddział Zakaźny ZOZ/DO/OM/ZP/35/2022 (Kwota_przeznaczona_na_sfinasowanie_zamowienia_modernizacja_Oddzial_Zakazny_ZOZ_Busko_Zdroj_2022_V.pdf - 274.227 KB)
Data publikacji: 2022-10-25 07:27:18 Redaktor: Dorota Krzak
Opis: kwota przeznaczona na sfinansowanie zadania
Protokol_z_otwarcia_ofert_modernizacja_Oddzial_Zakazny_ZOZ_Busko_Zdroj_2022_V.pdfProtokół z otwarcia ofert modernizacja Oddział Zakaźny ZOZ/DO/OM/ZP/35/2022 (Protokol_z_otwarcia_ofert_modernizacja_Oddzial_Zakazny_ZOZ_Busko_Zdroj_2022_V.pdf - 258.658 KB)
Data publikacji: 2022-10-26 08:45:32 Redaktor: Dorota Krzak
Opis: protokół z otwarcia ofert
Zawiadomienie_o_wyborze_oferrty_modernizacja_Oddzial_Zakazny_ZOZ_Busko_Zdroj_2022_V.pdfZawiadomienie o wyborze oferty modernizacja Oddział Zakaźny ZOZ/DO/OM/ZP/35/2022 (Zawiadomienie_o_wyborze_oferrty_modernizacja_Oddzial_Zakazny_ZOZ_Busko_Zdroj_2022_V.pdf - 371.074 KB)
Data publikacji: 2022-11-03 13:34:07 Redaktor: Dorota Krzak
Opis: zawiadomienie o wyborze oferty

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 524
Wprowadził do systemu: Dorota Krzak, data: 2022-10-07 12:32:35
Opublikował: Dorota Krzak, data publikacji: 2022-10-07 12:43:05
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu