Zamawiający:
Zespół Opieki Zdrowotnej
Adres:
ul. Bohaterów Warszawy 67
28-100 Busko-Zdrój
Kontakt:
tel. 0-41 378 2402, fax. 0-41 378 2768
E-mail:zamowienia@zoz.busko.com.pl
Strona www: zoz.busko.com.pl
Numer ID: 1015
Data publikacji:
2022-12-07 09:22:52
Przedmiot: Usługa odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych z Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju. Znak postępowania ZOZ/DO/OM/ZP/46/22
Treść przetargu:
Usługa odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych z Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W BUSKU-ZDROJU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000311467
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bohaterów Warszawy 67
1.5.2.) Miejscowość: Busko-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-100
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zoz.busko.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitalbusko.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych z Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78609bfd-7603-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00480405
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00091124/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych z obiektów Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
przetargi.php3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.)
Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których
zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony
internetowej: Niniejsze postępowanie o udzielenie
zamówienia prowadzone jest w formie elektronicznej przy użyciu:
- systemu zwanego dalej ,,MiniPortal-em” https://miniportal.uzp.gov.pl/,
- elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej zwanej dalej ,,ePUAP”,
- https://epuap.gov.pl/wps/portal do złożenia wcześniej zaszyfrowanych ofert w MiniPortalu oraz
komunikacji
z Zamawiającym,
- poczty elektronicznej zamowienia@zoz.busko.com.pl do komunikacji z Zamawiającym.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZOZ/DO/OM/ZP/46/22
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 887150,71 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych o kodach 18
01 01, 18 01 03, 18 01 04, 18 01 82, 18 01 09, 18 01 02 w ilości 101 215 kg rocznie z Zespołu
Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju, zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego w ilościach
określonych w arkuszu asortymentowo-cenowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90524000-6 - Usługi w zakresie odpadów medycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 95,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość od siedziby Zamawiającego do spalarni
4.3.6.) Waga: 5,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
- posiadają zezwolenie wydane w drodze decyzji przez właściwy organ administracyjny dla świadczącego usługę Wykonawcy na prowadzenie gospodarki odpadami w zakresie transportu i unieszkodliwiania odpadów o kodach zgodnych z przedmiotem zamówienia, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U z 2022, poz. 699 ze zm.) i ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. 2021 poz. 1973 ze zm.) wraz z przepisami i rozporządzeniami wykonawczymi do tych ustaw/lub dokumentu potwierdzającego dokonanie wpisu do rejestru, o którym mowa w Rozdziale 2 Działu IV ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. 2022 poz. 699 ze zm.)- jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na cały przedmiot zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniej niż 800 000,00 pln.,
- posiadają instalację z wolnymi mocami przerobowymi do unieszkodliwiania odpadów o kodach 180101, 180102, 180103, 180104, 180182, 180109;
- posiadają co najmniej 2 pojazdy służące do transportu odpadów medycznych objęte systemem monitoringu;
- wykonali należycie w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 3 usługi o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj. polegające na odbiorze, wywozie i utylizacji niebezpiecznych odpadów medycznych o kodach 180101, 180102, 180103, 180104, 180182, 180109 i wartości nie mniejszej niż 800 000,00 zł. każda;
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę,
ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o
przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi
przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3
miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)
dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego
ubezpieczenia min. 800 000 PLN;
a) zezwolenia wydanego w drodze
decyzji przez właściwy organ administracyjny dla świadczącego usługę
Wykonawcy na prowadzenie gospodarki odpadami w zakresie transportu i
unieszkodliwiania odpadów o kodach zgodnych z przedmiotem zamówienia,
zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U z
2022, poz. 699 ze zm.) i ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony
środowiska (t.j. Dz. U. 2021 poz. 1973 ze zm.) wraz z przepisami i
rozporządzeniami wykonawczymi do tych ustaw/lub dokumentu
potwierdzającego dokonanie wpisu do rejestru, o którym mowa w Rozdziale 2
Działu IV ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U.
2022 poz. 699 ze zm.)
a) wykaz instalacji Wykonawcy zawierający
odległość od siedziby Zamawiającego oraz posiadane wolne moce przerobowe
do unieszkodliwiania odpadów o kodach 180101, 180102, 180103, 180104,
180182, 180109 (wykaz sporządzony we własnym zakresie);
b)
informację/oświadczenie o ilości posiadanych pojazdów służących do
transportu odpadów medycznych objętych systemem monitoringu GPS -
minimum 2 samochody (oświadczenie sporządzone we własnym zakresie);
c)
wykaz minimum 3 usług wykonanych należycie, a w przypadku świadczeń
powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych usług o charakterze
odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj. polegających na odbiorze,
wywozie i utylizacji niebezpiecznych odpadów medycznych o kodach 180101,
180102, 180103, 180104, 180182, 180109 i wartości nie mniejszej niż 800
000,00 zł. każda w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości,
przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały
wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy
te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym
dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone
przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku
świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli
wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać
tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń
powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne
dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione
w okresie ostatnich 3 miesięcy – Załącznik nr 8;
Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej - dopuszcza łączne
spełnianie warunku przez Wykonawców
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
• Formularz ofertowy z wykorzystanie wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ;• Opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 6
• Arkusz asortymentowo-cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ;
• Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału i niepodleganiu wykluczeniu stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ;
• Pełnomocnictwo – jeśli dotyczy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zakres zmian określa wzór umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-19 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: ePUAP - ZOZBZ
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-19 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-01-17
Załączone pliki |
SWZ odbiór, transport, utylizacja odpadów medycnych ZOZ/DO/OM/ZP/46/22 (SWZ_odbior_transport_utylizacja_odpady_medyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2022.pdf - 10558.048 KB) | |
Data publikacji: 2022-12-07 09:24:49 Redaktor: Dorota Krzak | |
Załączniki od 1 do 9 odbiór, transport, utylizacja odpadów medycnych ZOZ/DO/OM/ZP/46/22 (Zalaczniki_1_do_9_odbior_transport_utylizacja_odpady_medyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2022.zip - 513.064 KB) | |
Data publikacji: 2022-12-07 09:27:51 Redaktor: Dorota Krzak | |
Odpowiedzi na zapytania z dnia 13.12.2022 r. odbiór, transport, utylizacja odpadów medycnych ZOZ/DO/OM/ZP/46/22 (Odpowiedzi_na_zapytania_13._12_2022_odbior_transport_utylizacja_odpady_medyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2022.pdf - 310.862 KB) | |
Data publikacji: 2022-12-13 12:50:43 Redaktor: Dorota Krzak | |
Odpowiedzi na zapytania z dnia 14.12.2022 r. odbiór, transport, utylizacja odpadów medycnych ZOZ/DO/OM/ZP/46/22 (Odpowiedzi_na_zapytania_nr_2_odbior_tranport_utylizacja_odpady_medyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2022.pdf - 1550.582 KB) | |
Data publikacji: 2022-12-14 12:56:13 Redaktor: Dorota Krzak | |
Opis: odpowiedzi na zapytania | |
Kwota przeznaczona na sfinasowanie zadania odbiór, transport, utylizacja odpadów medycnych ZOZ/DO/OM/ZP/46/22 (Kwota_przeznaczona_na_sfinansowanie_zadania_odbior_transport_utylizacja_odpady_medyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2022.pdf - 286.02 KB) | |
Data publikacji: 2022-12-16 13:13:42 Redaktor: Dorota Krzak | |
Protokół z otwarcia odbiór, transport, utylizacja odpadów medycnych ZOZ/DO/OM/ZP/46/22 (Protokol_z_otwarcia_ofert_odpady_medyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2022.pdf - 328.745 KB) | |
Data publikacji: 2022-12-19 11:21:19 Redaktor: Dorota Krzak | |
Zawiadomienie o wyborze oferty odbiór, transport, utylizacja odpadów medycnych ZOZ/DO/OM/ZP/46/22 (Zawiadomienie_o_wyborze_oferty_odbior_transport_utylizacja_odpady_medyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2022.pdf - 834.202 KB) | |
Data publikacji: 2023-01-02 14:18:01 Redaktor: Dorota Krzak | |
Zawiadomienie o wniesieniu odwołania odbiór, transport, utylizacja odpadów medycnych ZOZ/DO/OM/ZP/46/22 (Zawiadomienie_o_wniesieniu_odwolania_odpady_medyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2022.pdf - 306.529 KB) | |
Data publikacji: 2023-01-09 12:34:40 Redaktor: Dorota Krzak | |
Odwołanie Konsorcjum ECO-ABC odbiór, transport, utylizacja odpadów medycnych ZOZ/DO/OM/ZP/46/22 (5_01_2023_r_Odwolanie_Konsorcjum_ECO_ABC_ECO_CLEAN_Busko_Zdroj_sig.pdf - 273.249 KB) | |
Data publikacji: 2023-01-09 12:36:17 Redaktor: Dorota Krzak | |
Odpowiedź na dowołanie do KIO odbiór, transport, utylizacja odpadów medycnych ZOZ/DO/OM/ZP/46/22 (Odpowiedz_na_odwolanie_do_KIO_odpady_medyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2022.pdf - 276.788 KB) | |
Data publikacji: 2023-01-10 13:41:12 Redaktor: Dorota Krzak | |
Zmiana zawiadomienia o wyborze oferty odbiór, transport, utylizacja odpadów medycnych ZOZ/DO/OM/ZP/46/22 (Zmiana_zawiadomienia_o_wyborze_oferty_odbior_transport_utylizacja_odpady_medyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2022.pdf - 978.375 KB) | |
Data publikacji: 2023-01-26 13:17:25 Redaktor: Dorota Krzak |
Opublikował: Dorota Krzak, data publikacji: 2022-12-07 09:28:00
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu