Wersja do druku

Zamawiający:

Zespół Opieki Zdrowotnej

Adres:
ul. Bohaterów Warszawy 67
28-100 Busko-Zdrój

Kontakt:
tel. 0-41 378 2402, fax. 0-41 378 2768
E-mail:zamowienia@zoz.busko.com.pl
Strona www: zoz.busko.com.pl

Numer ID: 1018

Data publikacji:
2022-12-19 09:09:58

Przedmiot: Dostawa leków do Apteki Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju. Znak postępowania ZOZ/DO/OM/ZP/49/2022.

Treść przetargu:
Dostawa leków do Apteki Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-|Zdroju.
Ogłoszenie o zamówieniu z dnia 19.12.2022
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa leków do Apteki Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-|Zdroju.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W BUSKU-ZDROJU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000311467
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bohaterów Warszawy 67
1.5.2.) Miejscowość: Busko-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-100
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zoz.busko.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitalbusko.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa leków do Apteki Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-|Zdroju.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ff94672-7f6d-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.szpitalbusko.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w formie elektronicznej przy użyciu:
- systemu zwanego dalej ,,MiniPortal-em” https://miniportal.uzp.gov.pl/,
- elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej zwanej dalej ,,ePUAP”,
- https://epuap.gov.pl/wps/portal do złożenia wcześniej zaszyfrowanych ofert w MiniPortalu oraz komunikacji z Zamawiającym,
- poczty elektronicznej zamowienia@zoz.busko.com.pl do komunikacji z Zamawiającym.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZOZ/DO/OM/ZP/49/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa leków do apteki.
4.2.5.) Wartość części: 111120,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryterium „Cena” w zł:
a) waga kryterium - 60% (0,6)
b) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Ceny”:
Lcena = (Cmin / C) x 0,6 x 100 pkt
gdzie:
- Lcena - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Cena” ocenianej oferty;
- Cmin - cena w ofercie z najniższą ceną;
- C - cena w ofercie ocenianej.
2. Kryterium „Termin dostawy” w dniach:
a) waga kryterium - 40% (0,4);
b) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Termin dostawy”:
gdzie:
1-3 dni robocze – 40 pkt
4 -5 dni robocze – 20 pkt
6 -7 dni roboczych – 0 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa leków do apteki.
4.2.5.) Wartość części: 5000,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryterium „Cena” w zł:
a) waga kryterium - 60% (0,6)
b) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Ceny”:
Lcena = (Cmin / C) x 0,6 x 100 pkt
gdzie:
- Lcena - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Cena” ocenianej oferty;
- Cmin - cena w ofercie z najniższą ceną;
- C - cena w ofercie ocenianej.
2. Kryterium „Termin dostawy” w dniach:
a) waga kryterium - 40% (0,4);
b) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Termin dostawy”:
gdzie:
1-3 dni robocze – 40 pkt
4 -5 dni robocze – 20 pkt
6 -7 dni roboczych – 0 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa leków do apteki.
4.2.5.) Wartość części: 14000,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryterium „Cena” w zł:
a) waga kryterium - 60% (0,6)
b) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Ceny”:
Lcena = (Cmin / C) x 0,6 x 100 pkt
gdzie:
- Lcena - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Cena” ocenianej oferty;
- Cmin - cena w ofercie z najniższą ceną;
- C - cena w ofercie ocenianej.

2. Kryterium „Termin dostawy” w dniach:
a) waga kryterium - 40% (0,4);
b) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Termin dostawy”:
gdzie:
1-3 dni robocze – 40 pkt
4 -5 dni robocze – 20 pkt
6 -7 dni roboczych – 0 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa leków do apteki.
4.2.5.) Wartość części: 4200,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-04-20
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryterium „Cena” w zł:
a) waga kryterium - 60% (0,6)
b) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Ceny”:
Lcena = (Cmin / C) x 0,6 x 100 pkt
gdzie:
- Lcena - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Cena” ocenianej oferty;
- Cmin - cena w ofercie z najniższą ceną;
- C - cena w ofercie ocenianej.

2. Kryterium „Termin dostawy” w dniach:
a) waga kryterium - 40% (0,4);
b) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Termin dostawy”:
gdzie:
1-3 dni robocze – 40 pkt
4 -5 dni robocze – 20 pkt
6 -7 dni roboczych – 0 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1. nie podlegają wykluczeniu;
2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
b. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że;
posiada zezwolenie na prowadzenie obrotu produktami leczniczymi w szczególności zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub zezwolenie na prowadzenie składu konsygnacyjnego.
c. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że;
- jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na cały przedmiot zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniej niż 144 000,00 pln., a na poniższe Załączniki nie mniej niż:
Załącznik nr 1 – 120 000,00 zł.
Załącznik nr 2 – 5 000,00 zł.
Załącznik nr 3 – 15 000,00 zł
Załącznik nr 4 – 4 000,00 zł.
d. zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponują co najmniej 1 osobą, uczestniczącą w wykonywaniu zamówienia posiadającą wykształcenie wyższe farmaceutyczne.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
b) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia, nie mniejszej niż 144 000,00 pln., a na poniższe Załączniki nie mniej niż:
Załącznik nr 1 – 120 000,00 zł.
Załącznik nr 2 – 5 000,00 zł.
Załącznik nr 3 – 15 000,00 zł
Załącznik nr 4 – 4 000,00 zł.
2. Zezwolenia na prowadzenie obrotu produktami leczniczymi w szczególności zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej lub zezwolenie na prowadzenie składu konsygnacyjnego.
3. Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 1 osobą, uczestniczącą w wykonywaniu zamówienia posiadającą wykształcenie wyższe farmaceutyczne.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z Ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (tekst jednolity: Dz. U. 2022 r. poz. 2301) lub stosowne oświadczenie, iż do danego produktu nie stosuje się przepisów w/w ustawy. Jednocześnie Wykonawca zobowiązuje się do złożenia na każde żądanie Zamawiającego aktualnych kopii dokumentów świadczących o wymaganym dopuszczeniu do obrotu i stosowania w Polsce (zgłoszenia, wpisy lub pozwolenia).
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z Ustawą z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (tekst jednolity: Dz. U. 2022 r. poz. 2301) lub stosowne oświadczenie, iż do danego produktu nie stosuje się przepisów w/w ustawy. Jednocześnie Wykonawca zobowiązuje się do złożenia na każde żądanie Zamawiającego aktualnych kopii dokumentów świadczących o wymaganym dopuszczeniu do obrotu i stosowania w Polsce (zgłoszenia, wpisy lub pozwolenia).
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ;
2. Arkusze asortymentowo-cenowe stanowiące Załączniki nr 1 do nr 4 do SWZ;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
zgodnie z SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 10 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-29 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: ePUAP:ZOZBZ
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-29 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-01-27

Załączone pliki
SWZ_dostawa_lekow_ZOZ_Busko_Zdroj_2022.pdfSWZ dostawa leków ZOZ/DO/OM/ZP/49/2022 (SWZ_dostawa_lekow_ZOZ_Busko_Zdroj_2022.pdf - 10342.734 KB)
Data publikacji: 2022-12-19 09:11:38 Redaktor: Dorota Krzak
Zalaczniki_do_SWZ_dostawa_lekow_ZOZ_Busko_Zdroj_2022.zipZałączniki do SWZ dostawa leków ZOZ/DO/OM/ZP/49/2022 (Zalaczniki_do_SWZ_dostawa_lekow_ZOZ_Busko_Zdroj_2022.zip - 587.241 KB)
Data publikacji: 2022-12-19 09:12:20 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_11_identyfikator_dostawa_lekow_ZOZ_Busko_Zdroj_2022.docxIdentyfikator postepowania dostawa leków ZOZ/DO/OM/ZP/49/2022 (Zalacznik_nr_11_identyfikator_dostawa_lekow_ZOZ_Busko_Zdroj_2022.docx - 60.31 KB)
Data publikacji: 2022-12-19 09:12:49 Redaktor: Dorota Krzak
Modyfikacja_nr_1_dostawa_lekow_ZOZ_Busko_Zdroj_2022.docModyfikacja nr 1 z dnia 27.12.2022 r. dostawa leków ZOZ/DO/OM/ZP/49/2022 (Modyfikacja_nr_1_dostawa_lekow_ZOZ_Busko_Zdroj_2022.doc - 106.496 KB)
Data publikacji: 2022-12-27 09:59:57 Redaktor: Dorota Krzak
Odpowiedzi_na_zapytania_nr_1_dostawa_lekow_ZOZ_Busko_Zdroj_2022.docOdpowiedzi na zapytania z dnia 27.12.2022 r. dostawa leków ZOZ/DO/OM/ZP/49/2022 ( (Odpowiedzi_na_zapytania_nr_1_dostawa_lekow_ZOZ_Busko_Zdroj_2022.doc - 99.328 KB)
Data publikacji: 2022-12-27 10:24:50 Redaktor: Dorota Krzak
Kwota_przeznaczona_na_sfinansowanie_zamowienia_dostawa_lekow_ZOZ_Busko_Zdroj_2022.pdfKwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia dostawa leków ZOZ/DO/OM/ZP/49/2022 (Kwota_przeznaczona_na_sfinansowanie_zamowienia_dostawa_lekow_ZOZ_Busko_Zdroj_2022.pdf - 296.047 KB)
Data publikacji: 2022-12-30 07:45:00 Redaktor: Dorota Krzak
Protokol_z_otwarcia_ofert_dostawa_lekow_ZOZ_Busko_Zdroj_2022.pdfProtokół z otwarcia ofert dostawa leków ZOZ/DO/OM/ZP/49/2022 (Protokol_z_otwarcia_ofert_dostawa_lekow_ZOZ_Busko_Zdroj_2022.pdf - 286.395 KB)
Data publikacji: 2023-01-02 14:17:56 Redaktor: Dorota Krzak
Zawiadomienie_o_wyborze_oferty_uniewaznieniu_dostawa_lekow_ZOZ_Busko_Zdroj_2022.pdfZawiadomienie o wyborze oferty unieważnieniu dostawa leków ZOZ/DO/OM/ZP/49/2022 (Zawiadomienie_o_wyborze_oferty_uniewaznieniu_dostawa_lekow_ZOZ_Busko_Zdroj_2022.pdf - 777.494 KB)
Data publikacji: 2023-01-04 07:38:30 Redaktor: Dorota Krzak

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 195
Wprowadził do systemu: Dorota Krzak, data: 2022-12-19 09:09:58
Opublikował: Dorota Krzak, data publikacji: 2022-12-19 09:13:52
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu