Wersja do druku

Zamawiający:

Zespół Opieki Zdrowotnej

Adres:
ul. Bohaterów Warszawy 67
28-100 Busko-Zdrój

Kontakt:
tel. 0-41 378 2402, fax. 0-41 378 2768
E-mail:zamowienia@zoz.busko.com.pl
Strona www: zoz.busko.com.pl

Numer ID: 827

Data publikacji:
2019-08-02 10:46:20

Przedmiot: Dostawa sprzętu medycznego dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju. Znak postępowania ZOZ/DO/OM/ZP/28/19.

Treść przetargu:
Ogłoszenie nr 581827-N-2019 z dnia 2019-08-02 r.

Zespół Opieki Zdrowotnej: Dostawa sprzętu medycznego dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny 00031146700000, ul. ul. Bohaterów Warszawy  67 , 28-100  Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 041 3782401, e-mail sekretariat@zoz.busko.pl, faks 041 3782768.
Adres strony internetowej (URL): www.zoz.busko.com.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
samodzielny zespół opieki zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.zoz.busko.com.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.zoz.busko.com.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:

Adres:
ul. Boh. Warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
Numer referencyjny: ZOZ/DO/OM/ZP/28/19
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:

II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Dostawa sprzętu medycznego dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju zgodnie z wykazem sprzętu zawartym w Załączniku nr 24 tj.: 1) Cieplarka laboratoryjna – do Działu Diagnostyki Laboratoryjnej – szt. 1 (Załącznik nr 1); 2) Zestaw do usuwania uszkodzonych śrub ortopedycznych SOS – na Blok Operacyjny z Centralną Sterylizatornią – szt. 1 (Załącznik nr 2); 3) Uniwersalny podgrzewacz medyczny dwuszufladowy na płyny infuzyjne – na Blok Operacyjny z Centralną Sterylizatornią – szt. 1 (Załącznik nr 3); 4) Nebulizator – na Oddział Gruźlicy i Chorób Płuc – szt. 4 (Załącznik nr 4); 5) Lampa światło spolaryzowane – do Działu Rehabilitacji Leczniczej – szt. 1 (Załącznik nr 5); 6) Aparat do masażu wibracyjnego obieg zamknięty – do Działu Rehabilitacji Leczniczej – szt. 1 (Załącznik nr 6); 7) Lampa solux statywowa – do Działu Rehabilitacji Leczniczej – szt. 1 (Załącznik nr 7); 8) Diodowy laser terapeutyczny z aplikatorem skanerowym i statywem – do Działu Rehabilitacji Leczniczej – szt. 2 (Załącznik nr 8); 9) Aparat USG – na Oddział Ginekologiczno-Położniczy – szt. 1 (Załącznik nr 9); 10) Sprzęt do transportu pacjenta – na Oddział Geriatryczny – szt. 1 (Załącznik nr 10); 11) Materace przeciwodleżynowe – na Oddział Geriatryczny – szt. 4 (Załącznik nr 11); 12) Wózek zabiegowy – na Oddział Chorób Wewnętrznych – szt. 4 (Załącznik nr 12); 13) Ssak medyczny – na Oddział Chorób Wewnętrznych, Oddział Pediatryczny, Oddział Chorób Zakaźnych – szt. 3 (Załącznik nr 13); 14) Przystawka biopsyjna do USG – do Poradni Urologicznej – szt. 1 (Załącznik nr 14); 15) Pompa infuzyjna dwustrzykawkowa – na Oddział Chorób Zakaźnych – szt. 1 (Załącznik nr 15); 16) Aparat EKG – na Oddział Gruźlicy i Chorób Płuc, Izbę Przyjęć, Oddział Chorób Zakaźnych – szt. 3 (Załącznik nr 16); 17) Kardiomonitor – na Oddział Ginekologiczno-Położniczy, do Pracowni Endoskopii – szt. 2 (Załącznik nr 17); 18) Kardiomonitor z defibrylatorem – na Izbę Przyjęć – szt. 1 (Załącznik nr 18); 19) Zasilacz opasek uciskowych – na Blok Operacyjny z Centralną Sterylizatornią – sz. 1 (Załącznik nr 19); 20) Lampa zabiegowa – do Poradni Chirurgii Ogólnej – szt. 1 (Załącznik nr 20); 21) Wózek inwalidzki – na Oddział Gruźlicy i Chorób Płuc – sz. 2 (Załącznik nr 21); 22) Stół opatrunkowy – na Oddział Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej – szt. 2 (Załącznik nr 22); 23) Materac z pokrowcem paroprzepuszczalnym – na Oddział Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej – szt. 10 (Załącznik nr 23);
II.5) Główny kod CPV: 33100000-1
Dodatkowe kody CPV:

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 47625926,00
Waluta:
pln
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach    Okres w dniach    Data rozpoczęcia    Data zakończenia
    60        

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań, wystarczające jest złożone oświadczenie nr 1 Załącznik nr 26 do SIWZ zgodnie z pkt 9.3. do SIWZ
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 427 000,00 pln. dla całego przedmiotu zamówienia, a w przypadku składania ofert częściowych na poszczególne załączniki nie mniej niż: Załącznik nr 1–5 000,00 pln, Załącznik nr 2–15 000,00 pln, Załącznik nr 3–15 000,00 pln, Załącznik nr 4–1 000,00 pln, Załącznik nr 5–8 000,00 pln, Załącznik nr 6–3 000,00 pln, Załącznik nr 7–1 000,00 pln, Załącznik nr 8–30 000,00 pln, Załącznik nr 9–200 000,00 pln, Załącznik nr 10–2 000,00 pln, Załącznik nr 11–7 000,00 pln, Załącznik nr 12–3 000,00 pln, Załącznik nr 13–15 000,00 pln, Załącznik nr 14–8 000,00 pln, Załącznik nr 15–7 000,00 pln, Załącznik nr 16–15 000,00 pln, Załącznik nr 17–20 000,00 pln, Załącznik nr 18–20 000,00 pln, Załącznik nr 19–20 000,00 pln, Załącznik nr 20–8 000,00 pln, Załącznik nr 21–2 000,00 pln, Załącznik nr 22–16 000,00 pln, Załącznik nr 23–6 000,00 pln.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań, wystarczające jest złożone oświadczenie nr 1 Załącznik nr 26 do SIWZ zgodnie z pkt 9.3. do SIWZ
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 Ustawy Pzp;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 427 000,00 pln. dla całego przedmiotu zamówienia, a w przypadku składania ofert częściowych na poszczególne załączniki nie mniej niż: Załącznik nr 1–5 000,00 pln, Załącznik nr 2–15 000,00 pln, Załącznik nr 3–15 000,00 pln, Załącznik nr 4–1 000,00 pln, Załącznik nr 5–8 000,00 pln, Załącznik nr 6–3 000,00 pln, Załącznik nr 7–1 000,00 pln, Załącznik nr 8–30 000,00 pln, Załącznik nr 9–200 000,00 pln, Załącznik nr 10–2 000,00 pln, Załącznik nr 11–7 000,00 pln, Załącznik nr 12–3 000,00 pln, Załącznik nr 13–15 000,00 pln, Załącznik nr 14–8 000,00 pln, Załącznik nr 15–7 000,00 pln, Załącznik nr 16–15 000,00 pln, Załącznik nr 17–20 000,00 pln, Załącznik nr 18–20 000,00 pln, Załącznik nr 19–20 000,00 pln, Załącznik nr 20–8 000,00 pln, Załącznik nr 21–2 000,00 pln, Załącznik nr 22–16 000,00 pln, Załącznik nr 23–6 000,00 pln.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
1) Opisy lub foldery lub katalogi oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzające spełnienie wymagań i parametrów podanych przez Wykonawcę w Załącznikach od nr 1 do nr 23 do SIWZ. Każdy parametr wymieniony przez Zamawiającego jako parametr wymagany powinien zostać potwierdzony przez Wykonawcę w dokumentach załączonych do oferty jako opisy, foldery lub katalogi oferowanego przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie (zaznaczenie) w karcie katalogowej. 2) aktualne dokumenty zgodne z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. ( t. j. Dz. U. 2019, poz. 175, 447, 534) dla produktów zakwalifikowanych jako wyroby medyczne.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Oferta cenowa zgodna z załączonym formularzem ofertowym, którego wzór stanowi Załącznik Nr 25 do niniejszej SIWZ, 2 )Specyfikacje techniczne przedmiotu zamówienia - Załączniki od nr 1 do nr 23 3)Oświadczenia o których mowa w pkt. 9.3 SIWZ (Załączniki nr 26 i nr 27 do SIWZ) 4) Pełnomocnictwo – Jeżeli oferta wraz z oświadczeniami składana jest przez pełnomocnika należy do oferty załączyć pełnomocnictwo upoważniające pełnomocnika do tej czynności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria    Znaczenie
cena    60,00
okres gwarancji    40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje zmianę umowy w zakresie: 1. zmiana nazwy, adresu Wykonawcy, 2. zmiana stawki podatku VAT, 3. zmiana umownego terminu realizacji przedmiotu umowy, który może nastąpić w przypadku działania siły wyższej, za którą strony uważać będą nagłe nadzwyczajne zdarzenia, niezależne od stron, których wystąpienia strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem niniejszej umowy, a działanie których uniemożliwia wykonanie umowy zgodnie z jej treścią.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-08-14, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> pln
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






Załączone pliki
SIWZ_dostawa_sprzetu_medycznego_ZOZ_Busko_Zdroj_2019.pdfSIWZ dostawa sprzętu medycznego ZOZ/DO/OM/ZP/28/2019 (SIWZ_dostawa_sprzetu_medycznego_ZOZ_Busko_Zdroj_2019.pdf - 12726.307 KB)
Data publikacji: 2019-08-02 10:47:50 Redaktor: Dorota Krzak
Zalaczniki_do_SIWZ_dostawa_sprzetu_medycznego_ZOZ_Busko_Zdroj_2019.rarZałączniki do SIWZ dostawa sprzętu medycznego ZOZ/DO/OM/ZP/28/2019 (Zalaczniki_do_SIWZ_dostawa_sprzetu_medycznego_ZOZ_Busko_Zdroj_2019.rar - 2201.093 KB)
Data publikacji: 2019-08-02 10:49:52 Redaktor: Dorota Krzak
Modyfikacja_nr_1_dostawa_sprzetu_medycznego_ZOZ_Busko_Zdroj_2019.docModyfikacja nr 1 z dnia 07.08.2019 dostawa sprzętu medycznego ZOZ/DO/OM/ZP/28/2019 (Modyfikacja_nr_1_dostawa_sprzetu_medycznego_ZOZ_Busko_Zdroj_2019.doc - 125.952 KB)
Data publikacji: 2019-08-07 08:25:44 Redaktor: Dorota Krzak
Opis: modyfikacja nr 1
Po_modyfikacji_Zalacznik_nr_20_parametry_lampa_zabiegowa_ZOZ_Busko_Zdroj_2019.docPo modyfikacji Załacznik nr 20 lampa zabiegowa dostawa sprzętu medycznego ZOZ/DO/OM/ZP/28/2019 (Po_modyfikacji_Zalacznik_nr_20_parametry_lampa_zabiegowa_ZOZ_Busko_Zdroj_2019.doc - 114.688 KB)
Data publikacji: 2019-08-07 08:26:32 Redaktor: Dorota Krzak
Modyfikacja_nr_2_dostawa_sprzetu_medycznego_ZOZ_Busko_Zdroj_2019.pdfModyfikacja nr 2 z dnia 09.08.2019 dostawa sprzętu medycznego ZOZ/DO/OM/ZP/28/2019 (Modyfikacja_nr_2_dostawa_sprzetu_medycznego_ZOZ_Busko_Zdroj_2019.pdf - 721.301 KB)
Data publikacji: 2019-08-09 12:29:42 Redaktor: Dorota Krzak
Opis: modyfikacja nr 2
Modyfikacja_nr_3_dostawa_sprzetu_medycznego_ZOZ_Busko_Zdroj_2019.docModyfikacja nr 3 z dnia 14.08.2019 dostawa sprzętu medycznego ZOZ/DO/OM/ZP/28/2019 (Modyfikacja_nr_3_dostawa_sprzetu_medycznego_ZOZ_Busko_Zdroj_2019.doc - 125.44 KB)
Data publikacji: 2019-08-14 13:34:57 Redaktor: Dorota Krzak
Opis: modyfikacja nr 3
Odpowiedzi_na_zapytania_nr_1_dostawa_sprzetu_medycznego_ZOZ_Busko_Zdroj_2019.pdfOdpowiedzi na zapytania nr 1 dostawa sprzętu medycznego ZOZ/DO/OM/ZP/28/2019 (Odpowiedzi_na_zapytania_nr_1_dostawa_sprzetu_medycznego_ZOZ_Busko_Zdroj_2019.pdf - 19238.787 KB)
Data publikacji: 2019-08-16 14:05:14 Redaktor: Dorota Krzak
Opis: odpowiedzi na zapytania
Odpowiedzi_na_zapytania_nr_2_ dostawa_sprzetu_medycznego_ZOZ_Busko_Zdroj_2019.docOdpowiedzi na zapytania nr 2 dostawa sprzętu medycznego ZOZ/DO/OM/ZP/28/2019 (Odpowiedzi_na_zapytania_nr_2_ dostawa_sprzetu_medycznego_ZOZ_Busko_Zdroj_2019.doc - 115.2 KB)
Data publikacji: 2019-08-19 09:05:55 Redaktor: Dorota Krzak
Opis: odpowiedzi na zapytania nr 2
Odpowiedzi_na_zapytania_nr_3_ dostawa_sprzetu_medycznego_ZOZ_Busko_Zdroj_2019.docOdpowiedzi na zapytania nr 3 dostawa sprzętu medycznego ZOZ/DO/OM/ZP/28/2019 (Odpowiedzi_na_zapytania_nr_3_ dostawa_sprzetu_medycznego_ZOZ_Busko_Zdroj_2019.doc - 116.224 KB)
Data publikacji: 2019-08-19 11:22:30 Redaktor: Dorota Krzak
Odpowiedzi_na_zapytania_nr_4_ dostawa_sprzetu_medycznego_ZOZ_Busko_Zdroj_2019.docOdpowiedzi na zapytania nr 4 dostawa sprzętu medycznego ZOZ/DO/OM/ZP/28/2019 (Odpowiedzi_na_zapytania_nr_4_ dostawa_sprzetu_medycznego_ZOZ_Busko_Zdroj_2019.doc - 116.736 KB)
Data publikacji: 2019-08-19 13:19:12 Redaktor: Dorota Krzak
Informacja_dla_Wykonawcow_ dostawa_sprzetu_medycznego_ZOZ_Busko_Zdroj_2019.docInformacja dla Wykonawców dostawa sprzętu medycznego ZOZ/DO/OM/ZP/28/2019 (Informacja_dla_Wykonawcow_ dostawa_sprzetu_medycznego_ZOZ_Busko_Zdroj_2019.doc - 114.176 KB)
Data publikacji: 2019-08-20 07:41:48 Redaktor: Dorota Krzak
Protokol_z_otwarcia_dostawa_sprzetu_medycznego_ZOZ_Busko_Zdroj_2019.docProtokół z otwarcia ofert dostawa sprzętu medycznego ZOZ/DO/OM/ZP/28/2019 (Protokol_z_otwarcia_dostawa_sprzetu_medycznego_ZOZ_Busko_Zdroj_2019.doc - 169.984 KB)
Data publikacji: 2019-08-23 12:33:53 Redaktor: Dorota Krzak
Zawiadomienie_o_wyborze_oferty_uniewaznieniu_dotawa_sprzetu_medycznego_ZOZ_Buko_Zdroj_2019.pdfZawiadomienie o wyborze oferty unieważnieniu dostawa sprzętu medycznego ZOZ/DO/OM/ZP/28/2019 (Zawiadomienie_o_wyborze_oferty_uniewaznieniu_dotawa_sprzetu_medycznego_ZOZ_Buko_Zdroj_2019.pdf - 9054.716 KB)
Data publikacji: 2019-09-04 10:11:01 Redaktor: Dorota Krzak
Opis: Zawiadomienie o wyborze oferty unieważnieniu dostawa sprzętu medycznego ZOZ/DO/OM/ZP/28/2019
Po_poprawie_zawiadomienie_o_wyborze_oferty_dostawa_sprzetu_medycznego_ZOZ_Busko_Zdroj_2019.pdfPo poprawie Zawiadomienie o wyborze oferty unieważnieniu dostawa sprzętu medycznego ZOZ/DO/OM/ZP/28/2019 (Po_poprawie_zawiadomienie_o_wyborze_oferty_dostawa_sprzetu_medycznego_ZOZ_Busko_Zdroj_2019.pdf - 9029.95 KB)
Data publikacji: 2019-09-05 09:23:18 Redaktor: Dorota Krzak
Oswiadczenie_o_wyrazeniu_zgody_na_przedluzenie_terminu_zwiazania_dostawa_sprzetu_ZOZ_Busko_Zdroj_2019.pdfOświadczenie o wyrażeniu zgody na przedłużenie związania z ofertą ZOZ/DO/OM/ZP/28/2019 (Oswiadczenie_o_wyrazeniu_zgody_na_przedluzenie_terminu_zwiazania_dostawa_sprzetu_ZOZ_Busko_Zdroj_2019.pdf - 542.546 KB)
Data publikacji: 2019-09-16 14:35:58 Redaktor: Dorota Krzak
Wniosek_o_przedluzenie_zwiazania_z_oferta_dostawa_sprzetu_ZOZ_Busko_Zdroj-2019.pdfWniosek o przedłużenie terminu związania z ofertą ZOZ/DO/OM/ZP/28/2019 (Wniosek_o_przedluzenie_zwiazania_z_oferta_dostawa_sprzetu_ZOZ_Busko_Zdroj-2019.pdf - 1003.58 KB)
Data publikacji: 2019-09-16 14:36:49 Redaktor: Dorota Krzak
Zawiadomienie_o_wyborze_oferty_Zalacznik_nr_9_dostawa_sprzetu_medycznego_ZOZ_Busko_Zdroj_2019.pdfZawiadomienie o wyborze oferty na Załącznik nr 9 dostawa sprzętu medycznego ZOZ/DO/OM/ZP/28/2019 (Zawiadomienie_o_wyborze_oferty_Zalacznik_nr_9_dostawa_sprzetu_medycznego_ZOZ_Busko_Zdroj_2019.pdf - 964.681 KB)
Data publikacji: 2019-09-18 13:02:48 Redaktor: Dorota Krzak
Zawiadomienie_o_uniewaznieniu_Zalacznik_nr_7_dostawa_sprzetu_medycznego_ZOZ_Busko_Zdroj_2019.pdfZawiadomienie o uniewaznieniu na Załacznik nr 7 dostawa sprzętu medycznego ZOZ/DO/OM/ZP/28/2019 (Zawiadomienie_o_uniewaznieniu_Zalacznik_nr_7_dostawa_sprzetu_medycznego_ZOZ_Busko_Zdroj_2019.pdf - 784.789 KB)
Data publikacji: 2019-10-01 10:54:07 Redaktor: Dorota Krzak
Opis: zawiadomienie o unieważnieniu postępowania na załącznik nr 7

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 2557
Wprowadził do systemu: Dorota Krzak, data: 2019-08-02 10:46:20
Opublikował: Dorota Krzak, data publikacji: 2019-08-02 10:50:27
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu