Wersja do druku

Zamawiający:

Zespół Opieki Zdrowotnej

Adres:
ul. Bohaterów Warszawy 67
28-100 Busko-Zdrój

Kontakt:
tel. 0-41 378 2402, fax. 0-41 378 2768
E-mail:zamowienia@zoz.busko.com.pl
Strona www: zoz.busko.com.pl

Numer ID: 1013

Data publikacji:
2022-11-23 12:27:23

Przedmiot: Dostawa sprzętu w ramach zadania pn. ,,Modernizacja budynku Oddziału Chorób Zakaźnych w celu dostosowania zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi w związku z COVID-19. Znak postępowania ZOZ/DO/OM/ZP/44/2022.

Treść przetargu:
Dostawa sprzętu w ramach zadania pn. ,,Modernizacja budynku Oddziału Chorób Zakaźnych w celu dostosowania zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi w związku z COVID-19".
Ogłoszenie o zamówieniu
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu w ramach zadania pn. ,,Modernizacja budynku Oddziału Chorób Zakaźnych w celu dostosowania zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi w związku z COVID-19".
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W BUSKU-ZDROJU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000311467
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bohaterów Warszawy 67
1.5.2.) Miejscowość: Busko-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-100
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zoz.busko.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitalbusko.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu w ramach zadania pn. ,,Modernizacja budynku Oddziału Chorób Zakaźnych w celu dostosowania zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi w związku z COVID-19".
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-abb57858-6b17-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu

Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014 – 2020 Osi priorytetowej XI REACT-EU Działania 11.3 .Projekt nr POIS.11.03.00-00-0021/22 pn. ,,Wsparcie systemu ochrony zdrowia w kontekście pandemii COVID-19 w obszarze chorób zakaźnych poprzez działanie modernizacyjne i unowocześnienie wyposażenia ZOZ w Busku-Zdroju’’.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.szpitalbusko.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w formie elektronicznej przy użyciu:
- systemu zwanego dalej ,,MiniPortal-em” https://miniportal.uzp.gov.pl/,
- elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej zwanej dalej ,,ePUAP”,
- https://epuap.gov.pl/wps/portal do złożenia wcześniej zaszyfrowanych ofert w MiniPortalu oraz komunikacji z Zamawiającym,
- poczty elektronicznej zamowienia@zoz.busko.com.pl do komunikacji z Zamawiającym.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZOZ/DO/OM/ZP/44/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu na Oddział Chorób Zakaźnych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju w ramach zadania pn.: ,,Modernizacja budynku Oddziału Chorób Zakaźnych w celu dostosowania zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi – w związku z COVID -19” w ilościach i parametrach określonych w Załączniku nr 1 do SWZ tj.: kapnograf przenośny szt. 1.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-09 do 2023-01-13
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryterium „Cena” w zł:
a) waga kryterium - 60% (0,6)
b) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Ceny”:
Lcena = (Cmin / C) x 0,6 x 100 pkt
gdzie:
- Lcena - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Cena” ocenianej oferty;
- Cmin - cena w ofercie z najniższą ceną;
- C - cena w ofercie ocenianej.
2. Kryterium „Okres gwarancji” w miesiącach:
a) waga kryterium - 40% (0,4);
b) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Okres gwarancji”:
- 24 miesiące – 0 pkt
- 30 miesięcy – 20 pkt
- 36 miesięcy – 40 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1. nie podlegają wykluczeniu;
2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
b. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
c. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że;
- jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na cały przedmiot zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniej niż 3 000,00 zł.
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia, nie mniejszej niż 3 000,00 zł.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą:
a) materiałów informacyjnych w postaci katalogów, opisów, ulotek, folderów oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzających (przez wyraźne zaznaczenie, podkreślenie parametru) spełnienie wymagań i parametrów podanych przez Wykonawcę w Załączniku nr 1 do SWZ;
b) dokumentów zgodnych z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 07 kwietnia 2022 r. (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 974) tj. zgłoszenie wyrobu do Rejestru Wyrobów Medycznych, deklaracje zgodności, certyfikaty – dla sprzętu z Załącznika nr 1;
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
a) materiały informacyjne w postaci katalogów, opisów, ulotek, folderów oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzających (przez wyraźne zaznaczenie, podkreślenie parametru) spełnienie wymagań i parametrów podanych przez Wykonawcę w Załączniku nr 1 do SWZ;
b) dokumenty zgodne z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 07 kwietnia 2022 r. (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 974) tj. zgłoszenie wyrobu do Rejestru Wyrobów Medycznych, deklaracje zgodności, certyfikaty – dla sprzętu z Załącznika nr 1;
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ;
2. Zestawienie granicznych parametrów techniczno-użytkowych stanowiące Załącznik nr 1 do SWZ;
3. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiące Załącznik nr 3 do SWZ;
4. Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby stanowiące Załącznik nr 4 do SWZ - jeśli dotyczy,
5. Pełnomocnictwo-jeśli dotyczy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 6 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-02 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: ePUAP: ZOZBZ
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-02 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-12-31

Załączone pliki
SWZ_dostawa_sprzetu_kapnografu_modernizacja_Oddzial_Zakaxny_ZOZ_Busko_Zdroj_2022_1.pdfSWZ dostawa sprzetu kapnograf modernizacja Oddziału Zakaźnego ZOZ/DO/OM/ZP/44/2022 (SWZ_dostawa_sprzetu_kapnografu_modernizacja_Oddzial_Zakaxny_ZOZ_Busko_Zdroj_2022_1.pdf - 811.219 KB)
Data publikacji: 2022-11-23 12:28:33 Redaktor: Dorota Krzak
Opis: swz
Zalaczniki_do_SWZ_dostawa_sprzetu_kapnografu_modernizacja_Oddzial_Zakaxny_ZOZ_Busko_Zdroj_2022.zip|Załączniki do SWZ dostawa sprzetu kapnograf modernizacja Oddziału Zakaźnego ZOZ/DO/OM/ZP/44/2022 (Zalaczniki_do_SWZ_dostawa_sprzetu_kapnografu_modernizacja_Oddzial_Zakaxny_ZOZ_Busko_Zdroj_2022.zip - 1670.741 KB)
Data publikacji: 2022-11-23 12:29:36 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_7_identyfikator_postepowania_dostawa_sprzetu_kapnografu_modernizacja _Oddzial_Zakzny_ZOZ_Busko_Zdroj _2022.docIdentyfikator postępowania dostawa sprzetu kapnograf modernizacja Oddziału Zakaźnego ZOZ/DO/OM/ZP/44/2022 (Zalacznik_nr_7_identyfikator_postepowania_dostawa_sprzetu_kapnografu_modernizacja _Oddzial_Zakzny_ZOZ_Busko_Zdroj _2022.doc - 632.32 KB)
Data publikacji: 2022-11-23 12:30:22 Redaktor: Dorota Krzak
Odpowiedzi_na_zapytania_nr_1_dostawa_sprzetu_kapnografu_modernizacja_Oddzial_Zakazny_ZOZ_Busko_Zdroj_2022.pdfOdpowiedzi na zapytania z dnia 29.11.2022 r. dostawa sprzetu kapnograf modernizacja Oddziału Zakaźnego ZOZ/DO/OM/ZP/44/2022 (Odpowiedzi_na_zapytania_nr_1_dostawa_sprzetu_kapnografu_modernizacja_Oddzial_Zakazny_ZOZ_Busko_Zdroj_2022.pdf - 291.845 KB)
Data publikacji: 2022-11-29 12:49:30 Redaktor: Dorota Krzak
Opis: odpowiedzi na zapytania
Kwota_przeznaczona_na_sfinansowanie_zamowienia_dostawa_sprzetu_kapnografu_modernizacja_Oddzial_Zakazny_ZOZ_Busko_Zdroj_2022.pdfKwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia dostawa sprzetu kapnograf modernizacja Oddziału Zakaźnego ZOZ/DO/OM/ZP/44/2022 (Kwota_przeznaczona_na_sfinansowanie_zamowienia_dostawa_sprzetu_kapnografu_modernizacja_Oddzial_Zakazny_ZOZ_Busko_Zdroj_2022.pdf - 253.995 KB)
Data publikacji: 2022-12-01 13:53:45 Redaktor: Dorota Krzak
Protokol_z_otwarcia_ofert_dostawa_sprzetu_kapnograf_modernizacja_Oddzial_Zakazny_Busko_Zdroj_2022.pdfProtokół z otwarcia ofert dostawa sprzetu kapnograf modernizacja Oddziału Zakaźnego ZOZ/DO/OM/ZP/44/2022 (Protokol_z_otwarcia_ofert_dostawa_sprzetu_kapnograf_modernizacja_Oddzial_Zakazny_Busko_Zdroj_2022.pdf - 248.167 KB)
Data publikacji: 2022-12-02 12:24:47 Redaktor: Dorota Krzak
Zawiadomienie_o_wyborze_oferty_dostawa_sprzetu_kapnografu_modernizacja_Oddzial_Zakazny_ZOZ_Busko_Zdroj_2022..pdfZawiadomienie o wyborze oferty dostawa sprzetu kapnograf modernizacja Oddziału Zakaźnego ZOZ/DO/OM/ZP/44/2022 (Zawiadomienie_o_wyborze_oferty_dostawa_sprzetu_kapnografu_modernizacja_Oddzial_Zakazny_ZOZ_Busko_Zdroj_2022..pdf - 347.318 KB)
Data publikacji: 2022-12-13 12:38:44 Redaktor: Dorota Krzak
Opis: zawiadomienie o wyborze oferty

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 225
Wprowadził do systemu: Dorota Krzak, data: 2022-11-23 12:27:23
Opublikował: Dorota Krzak, data publikacji: 2022-11-23 12:30:46
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu