Treść przetargu:
Ogłoszenie o zamówieniu Dostawy
Dostawa rękawic chirurgicznych i drobnego materiału
medycznego (pieluch) dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju. SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY 1.1.) Rola zamawiającego Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego 1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju 1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 0003114671.5) Adres zamawiającego 1.5.1.) Ulica: Bohaterów Warszawy 67 1.5.2.) Miejscowość: Busko-Zdrój 1.5.3.) Kod pocztowy: 28-100 1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie 1.5.5.) Kraj: Polska 1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski 1.5.7.) Numer telefonu: 41 378 24 01 1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zoz.busko.com.pl 1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitalbusko.pl/ 1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający Samodzielny Zespół Opieki Zdrowotnej 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE 2.1.) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego 2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie 2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa rękawic chirurgicznych i drobnego materiału medycznego
(pieluch) dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju. 2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-670bc10f-7d93-11eb-86b1-a64936a8669f 2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00014395/01 2.6.) Wersja ogłoszenia: 01 2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-08 11:57 2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak 2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003437/01/P 2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: 1.2.17 Dostawa rękawic diagnostycznych, chirurgicznych oraz do procedur o podwyższonym ryzyku 2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie 2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie 2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania www.szpitalbusko.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie 3.4.)
Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie
przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak 3.5.)
Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których
zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony
internetowej: www.epuap.gov.pl/wps/portalwww.miniportal.uzp.gov.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania
techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów
elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz
informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie
korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.Maksymalny rozmiar
plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do:
złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji
wynosi 150 MB. Adres skrzynki ePUAP Zamawiającego: ZOZBZ. 3.8.)
Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu
narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych
podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZOZ/DO/OM/ZP/05/21 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak 4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 65228 PLN 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak 4.1.9.) Liczba części: 2 4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części 4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: Część 1 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Rękawice chirurgiczne 4.2.5.) Wartość części: 36410 PLN 4.2.6.) Główny kod CPV: 18424300-0 - Rękawice jednorazowe 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert: 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy 4.3.6.) Waga: 40,00 4.3.10.)
Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne,
żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do
kryterium oceny ofert: Nie Część 2 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Pieluchy dla dorosłych i majtki chłonne 4.2.5.) Wartość części: 28818 PLN 4.2.6.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert: 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.)
Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne,
żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do
kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1. nie
podlegają wykluczeniu;2. spełniają warunki udziału w postępowaniu
dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykażą, że:jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną 60
000,00 PLN; a na poszczególne Załączniki nie mniej niż:Załącznik nr 1 –
33 000,00 plnZałącznik nr 2 – 27 000,00 pln 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a)
oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o
braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z
2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną
ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy
kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi
przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej
samej grupy kapitałowej; b) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru
Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie
wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: dokument
potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem
zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia. 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
a) katalogi, opisy, foldery;b) dokumenty zgodne z Ustawą o wyrobach
medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 186) tj.
zgłoszenia, pozwolenia, certyfikaty. 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak 5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
a) katalogi, opisy, foldery;b) dokumenty zgodne z Ustawą o wyrobach
medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 186) tj.
zgłoszenia, pozwolenia, certyfikaty. 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
• Wypełniony formularz ofertowy z wykorzystanie wzoru stanowiącego
Załącznik nr 3 do SWZ;• Wypełniony arkusz asortymentowo-cenowy
stanowiący Załącznik nr 1-2 do SWZ;• Oświadczenie o niepodleganiu
wykluczeniu stanowiące Załącznik nr 5 do SWZ;• Oświadczeni o spełnianiu
warunków udziału stanowiące Załącznik nr 4 do SWZ SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.7.)
Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki
publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub
części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w
przypadkach określonych w art. 455 ustawy Pzp. Zamawiający dopuszcza
zmianę sposobu wykonania przedmiotu zamówienia (modyfikacja zakresu
świadczenia) poprzez:a) wprowadzenia dostaw zamiennych za
produkt/asortyment którego produkcja zastała wstrzymana/zakończona z
przyczyn, na które strony nie miały wpływu,b) możliwość zmian
ilościowych w poszczególnych pozycjach i przesunięć pomiędzy pozycjami,
przy zachowaniu cen jednostkowych i nie przekroczeniu kwoty brutto
należnego Wykonawcy wynagrodzenia określonego w par. 3 ust. 1 niniejszej
umowy.c) zmianę numeru katalogowego produktu bądź nazwy własnej
produktu bez wpływu na jakość,d) zmianę sposobu konfekcjonowania.3.
Zmiana stawki VAT. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie SEKCJA VIII – PROCEDURA 8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-18 09:00 8.2.) Miejsce składania ofert: ePUAP: ZOZBZ 8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-18 09:30 8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-04-16
|
| SWZ dostawa rękawic i pieluch ZOZ/DO/OM/ZP/05/21 (SWZ_dostawa_rekawic_i_pieluch_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.pdf - 9918.073 KB) |
| Data publikacji: 2021-03-08 12:03:33 Redaktor: Dorota Krzak |
| Załączniki 1-2 arkusze asortymentowo-cenowe dostawa rękawic i pieluch ZOZ/DO/OM/ZP/05/21 (Zalaczniki_nr_1_nr_2_arkusze_asortymentowo_cenowe_rekawice_pieluchy_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.xls - 174.08 KB) |
| Data publikacji: 2021-03-08 12:05:33 Redaktor: Dorota Krzak |
| Załącznik nr 3 formularz ofertowy dostawa rękawic i pieluch ZOZ/DO/OM/ZP/05/21 (Zalacznik_nr_3_formularz_ofertowy_dostawa_rekawic_i_pieluch_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.docx - 82.727 KB) |
| Data publikacji: 2021-03-08 12:05:54 Redaktor: Dorota Krzak |
| Załącznik nr 4 oświadczenie nr 1 dostawa rękawic i pieluch ZOZ/DO/OM/ZP/05/21 (Zalacznik_nr_4_oswiadczenie_o_spelnianiu_warunkow_dostawa_rekawic_i_pieluch_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.docx - 59.15 KB) |
| Data publikacji: 2021-03-08 12:06:12 Redaktor: Dorota Krzak |
| Załącznik nr 5 oświadczenie nr 2 dostawa rękawic i pieluch ZOZ/DO/OM/ZP/05/21 (Zalacznik_nr_5_oswiadczenie_wykluczenie_dostawa_rekawic_i_pieluch_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.docx - 60.636 KB) |
| Data publikacji: 2021-03-08 12:06:33 Redaktor: Dorota Krzak |
| Załącznik nr 6 oświadczenie nr 3 dostawa rękawic i pieluch ZOZ/DO/OM/ZP/05/21 (Zalacznik_nr_6_oswiadczenie_o_przynaleznosci_do_grupy_kapitalowej_dostawa_rekawic_i_pieluch_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.doc - 77.312 KB) |
| Data publikacji: 2021-03-08 12:06:51 Redaktor: Dorota Krzak |
| Załącznik nr 7 wzór umowy dostawa rękawic i pieluch ZOZ/DO/OM/ZP/05/21 (Zalacznik_nr_7_wzor_umowy_dostawa_rekawic_i_pieluch_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.DOC - 119.296 KB) |
| Data publikacji: 2021-03-08 12:07:10 Redaktor: Dorota Krzak |
| Załącznik nr 8 identyfikator postępowania dostawa rękawic i pieluch ZOZ/DO/OM/ZP/05/21 (Zalacznik_nr_8_identyfikator_postepowania_dostawa_rekawic_i_pieluch_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.doc - 71.168 KB) |
| Data publikacji: 2021-03-08 12:08:19 Redaktor: Dorota Krzak |
| Odpowiedzi na pytania nr 1 z dnia 15.03.2021 r. rękawice i pieluchy ZOZ/DO/OM/ZP/05/21 (Odpowiedzi_na_zapytania_nr_1_dostawa_rekawic_i_pieluch_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.pdf - 471.517 KB) |
| Data publikacji: 2021-03-15 13:30:15 Redaktor: Dorota Krzak |
| Po modyfikacji załącznik nr 7 wzór umowy dostawa rękawic i pieluch ZOZ/DO/OM/ZP/05/21 (Po_modyfikacji_Zalacznik_nr_7_wzor_umowy_dostawa_rekawic_i_pieluch_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.DOC - 119.296 KB) |
| Data publikacji: 2021-03-15 13:30:40 Redaktor: Dorota Krzak |
| Modyfikacja nr 1 dostawa rękawic i pieluch ZOZ/DO/OM/ZP/05/21 (Modyfikacja_nr_1_dostawa_rekawic_i_pieluch_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.pdf - 320.182 KB) |
| Data publikacji: 2021-03-17 12:36:14 Redaktor: Dorota Krzak |
| Odpowiedzi na pytania nr 2 z dnia 22.03.2021 r. rękawice i pieluchy ZOZ/DO/OM/ZP/05/21 (Odpowiedzi_na_zapytania_nr_2_dostawa_rekawic_i_pieluch_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.pdf - 1947.766 KB) |
| Data publikacji: 2021-03-22 14:09:26 Redaktor: Dorota Krzak |