Wersja archiwalna z dnia 2021-04-27 14:22:20
|
Zespół Opieki Zdrowotnej | |
Adres: ul. Bohaterów Warszawy 67 28-100 Busko-Zdrój |
Kontakt: tel. 0-41 378 2402, fax. 0-41 378 2768 E-mail:zamowienia@zoz.busko.com.pl Strona www: zoz.busko.com.pl |
Numer ID: 918 | |
Data publikacji: | |
Przedmiot: Dostawa odczynników do badań diagnostycznych, dostawa i dzierżawa analizatorów wraz z laboratoryjnym systemem informatycznym do Działu Diagnostyki Laboratoryjnej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju. Znak postępowania ZOZ/DO/OM/ZP/09/2021. | |
Treść przetargu: 23/03/2021 S57 I.II.III.IV.VI. Polska-Busko-Zdrój: Odczynniki laboratoryjne 2021/S 057-143199 Ogłoszenie o zamówieniu Dostawy Podstawa prawna: Dyrektywa 2014/24/UE Sekcja I: Instytucja zamawiająca I.1)Nazwa i adresy Oficjalna nazwa: Zespół Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju Adres pocztowy: ul. Bohaterów Warszawy 67 Miejscowość: Busko-Zdrój Kod NUTS: PL721 Kielecki Kod pocztowy: 28-100 Państwo: Polska E-mail: zamowienia@zoz.busko.com.pl Tel.: +48 413782401-244 Faks: +48 413782401-244 Adresy internetowe: Główny adres: www.zoz.busko.com.pl I.3)Komunikacja Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: www.zoz.busko.com.pl Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej Inny rodzaj: samodzielny publiczny zespół opieki zdrowotnej I.5)Główny przedmiot działalności Zdrowie Sekcja II: Przedmiot II.1)Wielkość lub zakres zamówienia II.1.1)Nazwa: Dostawa odczynników do badań diagnostycznych, dostawa i dzierżawa analizatorów wraz z laboratoryjnym systemem informatycznym do Działu Diagnostyki Laboratoryjnej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju Numer referencyjny: ZOZ/DO/OM/ZP/09/2021 II.1.2)Główny kod CPV 33696500 Odczynniki laboratoryjne II.1.3)Rodzaj zamówienia Dostawy II.1.4)Krótki opis: Dostawa odczynników do badań biochemicznych, immunochemicznych, PCR identyfikujących SARS Cov-2, dostawę, zainstalowanie, uruchomienie i dzierżawę zintegrowanego systemu biochemiczno-immunochemicznego, analizatora biochemicznego Back-up, analizatora PCR identyfikującego RNA wirusa SARS CoV-2 w systemie zamkniętym oraz dostawę, zainstalowanie, wdrożenie i dzierżawę laboratoryjnego systemu informatycznego w Dziale Diagnostyki Laboratoryjnej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju wraz z podłączeniem analizatorów pracujących w dziale Diagnostyki Laboratoryjnej oraz będących przedmiotem niniejszego postępowania do laboratoryjnego systemu informatycznego. II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość Wartość bez VAT: 4 820 009.03 PLN II.1.6)Informacje o częściach To zamówienie podzielone jest na części: nie II.2)Opis II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 72260000 Usługi w zakresie oprogramowania II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL721 Kielecki Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Dział Diagnostyki Laboratoryjnej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju przy ul. Bohaterów Warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój II.2.4)Opis zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę odczynników do badań biochemicznych, immunochemicznych, PCR identyfikujących SARS CoV-2 zgodnie z ilościami zawartymi w załączniku nr 1, dostawę, zainstalowanie, uruchomienie i dzierżawę 3 szt. analizatorów: zintegrowanego systemu biochemiczno-immunochemicznego, analizatora biochemicznego Back-up, analizatora PCR identyfikującego RNA wirusa SARSCoV-2 w systemie zamkniętym oraz dostawę, zainstalowanie, wdrożenie i dzierżawę laboratoryjnego systemu informatycznego w Dziale Diagnostyki Laboratoryjnej Zespołu Opieki zdrowotnej w Busku-Zdroju, podłączenie analizatorów aktualnie pracujących w Dziale diagnostyki laboratoryjnej oraz będących przedmiotem niniejszego postępowania do laboratoryjnego systemu informatycznego. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: ocena techniczna analizatora / Waga: 40 Cena - Waga: 60 II.2.6)Szacunkowa wartość Wartość bez VAT: 4 820 009.03 PLN II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w miesiącach: 48 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym III.1)Warunki udziału III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego Wykaz i krótki opis warunków: Wykonawca musi być wpisany do właściwego rejestru lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowa Kryteria kwalifikacji zgodnie z dokumentami zamówienia III.2)Warunki dotyczące zamówienia III.2.2)Warunki realizacji umowy: Postanowienia umowy określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 8. Sekcja IV: Procedura IV.1)Opis IV.1.1)Rodzaj procedury Procedura otwarta IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA) Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie IV.2)Informacje administracyjne IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału Data: 23/04/2021 Czas lokalny: 09:00 IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału: Polski IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą Oferta musi zachować ważność do: 22/07/2021 IV.2.7)Warunki otwarcia ofert Data: 23/04/2021 Czas lokalny: 09:30 Miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju, ul. Bohaterów Warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój, budynek Dyrekcji ZOZ, pok. nr 22. Sekcja VI: Informacje uzupełniające VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: tak Przewidywany termin publikacji kolejnych ogłoszeń: Luty 2025 r. VI.2)Informacje na temat procesów elektronicznych Akceptowane będą faktury elektroniczne VI.3)Informacje dodatkowe: VI.4)Procedury odwoławcze VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze Oficjalna nazwa: Urząd Zamówień Publicznych, Departament Odwołań Adres pocztowy: ul. Postępu 17a Miejscowość: Warszawa Kod pocztowy: 01-676 Państwo: Polska VI.4.3)Składanie odwołań Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 515 ust. 1 pkt 1 ustawy albo w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób. 1. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, także wobec postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej. 2. Odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt XXIX,9. SIWZ wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia. 3. Jeżeli Zamawiający mimo takiego obowiązku nie przesłał Wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej odwołanie wnosi się nie później niż w terminie: a) 30 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia. b) 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jeżeli Zamawiający nie opublikował w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia. VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań Oficjalna nazwa: Urząd Zamówień Publicznych, Departament Odwołań Adres pocztowy: ul. Postępu 17a Miejscowość: Warszawa Kod pocztowy: 01-676 Państwo: Polska VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 18/03/2021 |
Załączone pliki |
SIWZ dostawa odczynników dzierżawa analizatorów LIS ZOZ/DO/OM/ZP/09/2021 (SIWZ_dostawa_odczynnikow_dzierzawa_analizatorow_immunochemia_biochemia_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.pdf - 11318.593 KB) | |
Data publikacji: 2021-03-23 10:44:06 Redaktor: Dorota Krzak | |
Załącznik nr 1 arkusz asortymentowo-cenowy dostawa odczynników dzierżawa analizatorów LIS ZOZ/DO/OM/ZP/09/2021 (Zalacznik_nr_1_arkusz_asortymentowo_cenowy_laboratorium_biochemia_immunochemia_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.docx - 75.557 KB) | |
Data publikacji: 2021-03-23 10:45:05 Redaktor: Dorota Krzak | |
Załącznik nr 2, nr 3 wymagania dla analizatorów dostawa odczynników dzierżawa analizatorów LIS ZOZ/DO/OM/ZP/09/2021 (Zalacznik_nr_2_nr_3_wymagania_dla_analizatorow_biochemia_immunochemia_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.doc - 188.928 KB) | |
Data publikacji: 2021-03-23 10:45:56 Redaktor: Dorota Krzak | |
Załącznik nr 4 wymagania dla LIS dostawa odczynników dzierżawa analizatorów LIS ZOZ/DO/OM/ZP/09/2021 (Zalacznik_nr_4_ wymagania_graniczne_lis_ZOZ_Busko_Zdroj 2021.docx - 76.72 KB) | |
Data publikacji: 2021-03-23 10:46:26 Redaktor: Dorota Krzak | |
Załącznik nr 5 opis przedmiotu zamówienia dostawa odczynników dzierżawa analizatorów LIS ZOZ/DO/OM/ZP/09/2021 (Zalacznik_nr_5_opis_przedmiotu_zamowienia_odczynniki_analizatory_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.doc - 117.248 KB) | |
Data publikacji: 2021-03-23 10:47:00 Redaktor: Dorota Krzak | |
Załącznik nr 6 formularz ofertowy dostawa odczynników dzierżawa analizatorów LIS ZOZ/DO/OM/ZP/09/2021 (Zalacznik_nr_6_formularz_ofertowy_dostawa_odczynnikow_dzierzawa_analizatorow_immunochemia_biochemia_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.docx - 89.043 KB) | |
Data publikacji: 2021-03-23 10:47:28 Redaktor: Dorota Krzak | |
Załącznik nr 7 oświadczenie grupa kapitałowa dostawa odczynników dzierżawa analizatorów LIS ZOZ/DO/OM/ZP/09/2021 (Zalacznik_nr_7_oswiadczenie_o_przynaleznosci_do_grupy_kapitulowej_dostawa_odczynnikow_dzierzawa_analizatorow_immunochemia_biochemia_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.doc - 76.288 KB) | |
Data publikacji: 2021-03-23 10:48:01 Redaktor: Dorota Krzak | |
Załącznik nr 8 wzór umowy dostawa odczynników dzierżawa analizatorów LIS ZOZ/DO/OM/ZP/09/2021 (Zalacznik_nr_8_wzor_umowy_dostawa_odczynnikow_immunochemia_ZOZ_Busko_Zdroj_2021 .DOC - 135.68 KB) | |
Data publikacji: 2021-03-23 10:48:35 Redaktor: Dorota Krzak | |
Załącznik nr 9 JEDZ dostawa odczynników dzierżawa analizatorów LIS ZOZ/DO/OM/ZP/09/2021 (Zalacznik_nr_9_JEDZ_laboratorium_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.doc - 188.928 KB) | |
Data publikacji: 2021-03-23 10:49:03 Redaktor: Dorota Krzak | |
Załącznik nr 10 instrukcja wypełniania JEDZ dostawa odczynników dzierżawa analizatorów LIS ZOZ/DO/OM/ZP/09/2021 (Zalacznik_nr_10_instrukcja_wypelniania_JEDZ_laboratorium_biochemia_immunochemia_ZOZ_Buko_Zdroj_2021.pdf - 1244.575 KB) | |
Data publikacji: 2021-03-23 10:49:52 Redaktor: Dorota Krzak | |
Załącznik nr 11 identyfiaktor postępowania dostawa odczynników dzierżawa analizatorów LIS ZOZ/DO/OM/ZP/09/2021 (Zalacznik_nr_11_identyfiaktor_dostawa_odczynnikow_dzierzawa_analizatorow_immunochemia_biochemia_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.doc - 69.632 KB) | |
Data publikacji: 2021-03-23 10:50:22 Redaktor: Dorota Krzak | |
Odpowiedzi na zapytania z dnia 14-04-2021 dostawa odczynników dzierżawa analizatorów LIS ZOZ/DO/OM/ZP/09/2021 (Odpowiedzi_na_zapytania_nr_1_dostawa_odczynnikow_dzierzawa_analizatorow_ immunochemia_biochemia_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.pdf - 2211.932 KB) | |
Data publikacji: 2021-04-14 13:11:49 Redaktor: Dorota Krzak | |
Odpowiedzi na zapytania z dnia 21-04-2021 dostawa odczynników dzierżawa analizatorów LIS ZOZ/DO/OM/ZP/09/2021 (Odpowiedzi_na_zapytania_nr_2_dostawa_odczynnikow_dzierzawa_analizatorow_ immunochemia_biochemia_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.doc - 95.232 KB) | |
Data publikacji: 2021-04-21 13:09:46 Redaktor: Dorota Krzak | |
Opis: odpowiedzi na zapytania |
Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 683
Wprowadził do systemu: Dorota Krzak, data: 2021-03-23 10:42:43
Opublikował: Dorota Krzak, data publikacji: 2021-03-23 10:50:31
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu
Opublikował: Dorota Krzak, data publikacji: 2021-03-23 10:50:31
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu
Powrót |