Zamawiający:
Zespół Opieki Zdrowotnej
Adres:
ul. Bohaterów Warszawy 67
28-100 Busko-Zdrój
Kontakt:
tel. 0-41 378 2402, fax. 0-41 378 2768
E-mail:zamowienia@zoz.busko.com.pl
Strona www: zoz.busko.com.pl
Numer ID: 668
Data publikacji:
2016-11-10 09:31:31
Przedmiot: Dostawa endoprotez oraz cementu kostnego dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju. Znak postępowania ZOZ/DO/OM/ZP/57/16.
Treść przetargu:
10/11/2016 S217 - - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
I.II.III.IV.VI.
Polska-Busko-Zdrój: Implanty ortopedyczne
2016/S 217-395547
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dyrektywa 2004/18/WE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)Nazwa, adresy i punkty kontaktowe
Zespół Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju
ul. Bohaterów Warszawy 67
Osoba do kontaktów: Dorota Krzak, Kamil Kokoszczyk, Anna Dachowska- Sekcja Zamówień Publicznych i Zakupów, tel. 378-24-01, wew. 244
28-100 Busko-Zdrój
Polska
Tel.: +48 413782401-244
E-mail: zamowienia@zoz.busko.com.pl
Faks: +48 413782401-244
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.zoz.busko.com.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
I.2)Rodzaj instytucji zamawiającej
Inna: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
I.3)Główny przedmiot lub przedmioty działalności
Zdrowie
I.4)Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie
Sekcja II: Przedmiot zamówienia
II.1)Opis
II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Dostawa endoprotez oraz cementu kostnego dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług
Dostawy
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: Oddział Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju, ul. Boh. Warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój.
Kod NUTS PL331
II.1.3)Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego
II.1.4)Informacje na temat umowy ramowej
II.1.5)Krótki opis zamówienia lub zakupu
Zamówienie obejmuje dostawę endoprotez oraz cementu kostnego na Oddział Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej tj. ebdoprotezy cementowe i bezcementowe stawu biodrowego, endoprotezy cementowe i bezcementowe kolana, endoprotezy rewizyjne kolana i biodra, endoproezy stawu skokowego, barkowego i łokciowego.
II.1.6)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33183100
II.1.7)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
II.1.8)Części
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do jednej lub więcej części
II.1.9)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2)Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1)Całkowita wielkość lub zakres:
Od 5 300 000 PLN do 53 353 000 PLN.
Szacunkowa wartość bez VAT: 5 352 918 PLN
II.2.2)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.3)Informacje o wznowieniach
Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie
II.3)Czas trwania zamówienia lub termin realizacji
Okres w miesiącach: 48 (od udzielenia zamówienia)
Informacje o częściach zamówienia
Część nr: 1 Nazwa: Endoproteza biodra cementowana – głowa bipolarna
1)Krótki opis
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33183100
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 156 000 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 48 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 2 Nazwa: Endoproteza biodra cementowana – panewka polietylenowa
1)Krótki opis
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33183100
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 57 407 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 48 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 3 Nazwa: Endoproteza biodra przynasadowa
1)Krótki opis
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33183100
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 518 450 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 48 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 4 Nazwa: Endoproteza biodra bezcementowa z panewką bezcementową – 1
1)Krótki opis
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33183100
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 573 040 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 48 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 5 Nazwa: Endoproteza biodra becementowa z panewką bezcementowa 2
1)Krótki opis
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33183100
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 167 940 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 48 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 6 Nazwa: Endoproteza biodra bezcementowa z panewką bezcementową 3
1)Krótki opis
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33183100
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 625 600 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 7 Nazwa: Endoproteza biodra, kolana hipoalergiczne rewizyjne
1)Krótki opis
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33183100
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 260 305 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 48 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 8 Nazwa: Endoproteza kolana bezcementowa
1)Krótki opis
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33183100
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 707 920 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 48 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 9 Nazwa: Endoproteza kolana cementowa
1)Krótki opis
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33183100
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 1 549 000 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 48 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 10 Nazwa: Endoprotezy innych stawów hipoalergiczne
1)Krótki opis
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33183100
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 175 362 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 48 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 11 Nazwa: Endoproteza rewizyjna stawu biodrowego
1)Krótki opis
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33183100
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 147 700 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 48 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 12 Nazwa: Endoproteza jednoprzedziałowa
1)Krótki opis
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33183100
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 88 000 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 48 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 13 Nazwa: Cement kostny z antybiotykiem i bez antybiotyku
1)Krótki opis
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33183100
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 94 000 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 48 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 14 Nazwa: Zestawy do zabiegów ortopedycznych do szycia łękotki
1)Krótki opis
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33183100
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 231 000 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 48 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)Warunki dotyczące zamówienia
III.1.1)Wymagane wadia i gwarancje:
Wadium w wysokości 61 700 PLN (sześćdziesiąt jeden tysięcy siedemset) na cały przedmiot zamówienia, a na poszczególne załączniki w wysokości:
Załącznik nr 1- 2 000 PLN
Załącznik nr 2- 700 PLN
Załącznik nr 3- 6 000 PLN
Załącznik nr 4- 7 000 PLN
Załącznik nr 5- 2 000 PLN
Załącznik nr 6- 7 000 PLN
Załącznik nr 7- 3 000 PLN
Załącznik nr 8- 8 000 PLN
Załącznik nr 9- 17 000 PLN
Załącznik nr 10 – 2 000 PLN
Załącznik nr 11 – 2 000 PLN
Załącznik nr 12 – 1 000 PLN
Załącznik nr 13 – 1 000 PLN
Załącznik nr 14 – 3 000 PLN
— należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
III.1.2)Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
Środki własne Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju pozyskane z kontraktów z narodowym Funduszem Zdrowia. Płatność za towar na podstawie faktur w terminie 60 dni od dnia przekazania faktury.
III.1.3)Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne) oferta musi spełniać wymagania określone w art. 23 ustawy
Pzp, w tym::
1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub pełnomocnictwo do
reprezentowania postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne
jest przedłożenie w ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia
podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu wykonawców w sposób
umożliwiający ich identyfikację.
2. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, warunki
podmiotowe o których mowa w pkt. 9.4.2 i 9.4.3 SIWZ podlegają sumowaniu.
3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie
zamówienia w pkt. 9.4.4, 9.4.5 i 9.4.6 SIWZ wymagane jest załączenie do oferty
dokumentów dla każdego konsorcjanta oddzielnie.
III.1.4)Inne szczególne warunki
Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom: nie
III.2)Warunki udziału
III.2.1)Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Wykonawca powinien posiadać i złożyć na wezwanie Zamawiającego:
a) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.
13, 14 i 21 ustawy Pzp wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert;
b) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że
wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat
tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności
uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
c) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń
Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument
potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia
społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł
porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z
ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w
całości wykonania decyzji właściwego organu;
d) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu
potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
e) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku
sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat
lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania
takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych
należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego
porozumienia w sprawie spłat tych należności;
f) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka
zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
g) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych,
o których mowa w ustawie z dnia 12.1.1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych
(Dz. U. z 2016 r. poz. 716);
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 9.4.4
SIWZ, składa odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
b) składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego
rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub
administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub
miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie
określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp;
c) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub
zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych
należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności
lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
d) Dokumenty o których mowa powyżej w pkt. a), b) powinny być wystawione nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a dokument o którym
mowa w pkt. c) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
tego terminu;
e) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub w raju, w którym miejsce zamieszkania mają osoby, których dotyczy dokument wskazany
nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt. a), b), c) zastępuje się je dokumentem
zawierającym oświadczenie, odpowiednio wykonawcy, ze wskazaniem osób
uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczeniem tych osób, złożonym przed notariuszem lub przed właściwym – ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania
wykonawcy lub miejsce zamieszkania tych osób – organem sądowym, administracyjnym
albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego. Przepis pkt d) stosuje się
odpowiednio;
f) Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu
do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której
dotyczy dokument wskazany w pkt 9.4.4 ppkt a) SIWZ, składa dokument, o którym mowa
w pkt 6.7. ppkt 1 SIWZ, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 ustawy Pzp.
Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć,
nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym
oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym,
administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego
właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt d) zdanie
pierwsze stosuje się.
III.2.2)Zdolność ekonomiczna i finansowa
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą
niż 5 774 000 PLN na cały przedmiot zamówienia, a na poszczególne Załączniki nie
mniej niż:
Załącznik nr 1 – 169 000 PLN,
Załącznik nr 2 – 62 000 PLN,
Załącznik nr 3 – 560 000 PLN,
Załącznik nr 4 – 618 000 PLN,
Załącznik nr 5 – 181 000 PLN,
Załącznik nr 6 – 675 000 PLN,
Załącznik nr 7 – 281 000 PLN,
Załącznik nr 8 – 764 000 PLN,
Załącznik nr 9 – 1 672 000 PLN,
Załącznik nr 10 – 189 000 PLN,
Załącznik nr 11- 159 000 PLN,
Załącznik nr 12 – 95 000 PLN,
Załącznik nr 13 – 100 000 PLN,
Załącznik nr 14 – 249 000 PLN.
III.2.3)Kwalifikacje techniczne
III.2.4)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.3)Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
III.3.1)Informacje dotyczące określonego zawodu
III.3.2)Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi
Sekcja IV: Procedura
IV.1)Rodzaj procedury
IV.1.1)Rodzaj procedury
Otwarta
IV.1.2)Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
IV.1.3)Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia
Oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów kryteria określone poniżej
1. Cena. Waga 60
2. Termin uzupełnienia implantu. Waga 40
IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznej
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3)Informacje administracyjne
IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
ZOZ/DO/OM/ZP/57/16
IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
nie
IV.3.3)Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego
IV.3.4)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
14.12.2016 - 09:00
IV.3.5)Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
IV.3.6)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski.
IV.3.7)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8)Warunki otwarcia ofert
Data: 14.12.2016 - 9:30
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: tak
Przewidywany czas publikacji kolejnych ogłoszeń: Listopad 2020 r.
VI.2)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
VI.3)Informacje dodatkowe
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Urząd Zamowień Publicznych Departament Odwołań
ul. Postępu 17a
01-676 Warszawa
Polska
VI.4.2)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 zdanie drugie ustawy albo w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób..
Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, także wobec
postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii
Europejskiej lub zamieszczenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej.
Odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt 24.5 i 24.6. SIWZ wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy
zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
Jeżeli zamawiający mimo takiego obowiązku nie przesłał wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej odwołanie wnosi się nie
później niż w terminie:
a) 30 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia.
b) 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jeżeli zamawiający nie opublikował w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu
zamówienia.
VI.4.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Urząd Zamowień Publicznych Departament Odwołań
ul. Postępu 17a
01-676 Warszawa
Polska
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
8.11.2016
Załączone pliki |
Zalaczniki do SIWZ dostawa endoprotez oraz cemntu kostnego ZOZ/DO/OM/ZP/57/16 (Zalaczniki_do_SIWZ_dostawa_endoprotez_ZOZ_Busko_Zdroj_2016.rar - 1314.016 KB) | |
Data publikacji: 2016-11-10 09:44:46 Redaktor: Dorota Krzak | |
Opis: zalaczniki do siwz | |
Odpowiedzi na zapytania nr 1 dostawa endoprotez oraz cemntu kostnego ZOZ/DO/OM/ZP/57/16 (Odpowiedzi_na_zytania_nr_1_dostawa_endoprotezy_ZOZ_Busko_Zdroj_2016.pdf - 823.459 KB) | |
Data publikacji: 2016-11-16 10:55:44 Redaktor: Dorota Krzak | |
Opis: odpowiedzi na zapytania | |
Odpowiedzi na zapytania nr 2 dostawa endoprotez oraz cemntu kostnego ZOZ/DO/OM/ZP/57/16 (Odpowiedzi_na_zapytania_nr_2_dostawa_endoprotezy_ZOZ_Busko_Zdroj_2016.rar - 2592.831 KB) | |
Data publikacji: 2016-11-24 11:13:15 Redaktor: Dorota Krzak | |
Opis: odpowiedzi na zapytania nr 2 | |
SIWZ dostawa endoprotez oraz cementu kostnego ZOZ/DO/OM/ZP/57/16 (SIWZ_dostawa_endoprotez_ZOZ_Busko_Zdroj_2016.doc - 318.464 KB) | |
Data publikacji: 2016-11-25 07:36:05 Redaktor: Dorota Krzak | |
Opis: siwz | |
Odpowiedzi na zapytania nr 3 dostawa endoprotez oraz cementu kostnego ZOZ/DO/OM/ZP/57/16 (Odpowiedzi_na_zapytania_nr_3_dostawa_endoprotezy_ZOZ_Busko_Zdroj_2016.rar - 4238.702 KB) | |
Data publikacji: 2016-11-30 08:57:23 Redaktor: Dorota Krzak | |
Odpowiedzi na zapytania nr 4 dostawa endoprotez oraz cementu kostnego ZOZ/DO/OM/ZP/57/16 (Odpowiedzi_na_zapytania_nr_4_dostawa_endoprotez_ZOZ_Busko_Zdroj_2016.pdf - 696.512 KB) | |
Data publikacji: 2016-11-30 10:02:06 Redaktor: Dorota Krzak | |
Opis: Odpowiedzi na zapytania | |
Zmiana w Suplemencie do dziennika Urzędowego UE dostawa endoprotez oraz cementu kostnego ZOZ/DO/OM/ZP/57/16 (Zmiana_w_suplemencie_do_Dziennika_Urzedowego_Unii_Europejskiej_dostawa_endoprotez_ZOZ_Busko_Zdroj_2016.pdf - 630.683 KB) | |
Data publikacji: 2016-12-02 08:34:45 Redaktor: Dorota Krzak | |
Załącznik nr 8 po modyfikacji dostawa endoprotez oraz cementu kostnego ZOZ/DO/OM/ZP/57/16 (Zalacznik_nr_8_parametry_endoproteza_kolana_bezcementowa_ZOZ_Busko_Zdroj_2016_po_modyfikacji.doc - 108.544 KB) | |
Data publikacji: 2016-12-09 08:17:50 Redaktor: Dorota Krzak | |
Załącznik nr 9 po modyfikacji dostawa endoprotez oraz cementu kostnego ZOZ/DO/OM/ZP/57/16 (Zalacznik_nr_9_parametry_endoproteza_kolana_cementowa_ZOZ_Busko_Zdroj_2016_po_modyfikacji.doc - 107.52 KB) | |
Data publikacji: 2016-12-09 10:25:37 Redaktor: Dorota Krzak | |
Załącznik nr 15 formularz ofertowy po modyfikacji dostawa endoprotez oraz cementu kostnego ZOZ/DO/OM/ZP/57/16 (Zalacznik_nr_15_formularz_ofertowy_dostawa_endoprotez_ZOZ_Busko_Zdroj_2016_po_modyfikacji.docx - 107.108 KB) | |
Data publikacji: 2016-12-09 10:29:21 Redaktor: Dorota Krzak | |
Protokół z otwarcia ofert dostawa endoprotez oraz cementu kostnego ZOZ/DO/OM/ZP/57/16 (Protokol_z_otwarcia_ofert_endoprotezy_ZOZ_Busko_Zdroj_2016.rar - 3119.377 KB) | |
Data publikacji: 2016-12-15 09:35:15 Redaktor: Dorota Krzak | |
Zawiadomienie o wyborze oferty dostawa endoprotez oraz cementu kostnego ZOZ/DO/OM/ZP/57/16 (Zawiadomienie_o_wyborze_oferty_dostawa_endoprotez_ZOZ_Busko_Zdroj_2016.rar - 6015.083 KB) | |
Data publikacji: 2017-01-02 11:01:22 Redaktor: Dorota Krzak | |
Zawiadomienie o unieważnieniu postepowania na Załącznik nr 8 i nr 9 dostawa endoprotez oraz cementu kostnego ZOZ/DO/OM/ZP/57/16 (Zawiadomienie_o_uniewaznieniu_dostawa_endoprotez_ZOZ_Busko_Zdroj_2016.pdf - 907.417 KB) | |
Data publikacji: 2017-01-18 07:19:35 Redaktor: Dorota Krzak | |
Opis: zawiadomienie o unieważnieniu postępowania |
Opublikował: Dorota Krzak, data publikacji: 2016-11-10 09:45:26
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu