Wersja do druku

Zamawiający:

Zespół Opieki Zdrowotnej

Adres:
ul. Bohaterów Warszawy 67
28-100 Busko-Zdrój

Kontakt:
tel. 0-41 378 2402, fax. 0-41 378 2768
E-mail:zamowienia@zoz.busko.com.pl
Strona www: zoz.busko.com.pl

Numer ID: 809

Data publikacji:
2019-03-05 11:44:22

Przedmiot: Kompleksowe ubezpieczenie Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju. Znak postępowania ZOZ/DO/OM/ZP/11/19.

Treść przetargu:
Ogłoszenie nr 521257-N-2019 z dnia 2019-03-05 r. Zespół Opieki Zdrowotnej: Kompleksowe ubezpieczenie Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju. OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej Nie Nazwa projektu lub programu O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych Nie Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający Nie Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania Nie Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających Nie Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej Nie W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych: Informacje dodatkowe: I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny 00031146700000, ul. ul. Bohaterów Warszawy 67 , 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 041 3782401, e-mail sekretariat@zoz.busko.pl, faks 041 3782768. Adres strony internetowej (URL): www.zoz.busko.com.pl Adres profilu nabywcy: Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić): samodzielny zespół opieki zdrowotnej I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy): Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): I.4) KOMUNIKACJA: Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL) Nie www.zoz.busko.com.pl Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia Nie www.zoz.busko.com.pl Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem Nie Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać: Elektronicznie Nie adres Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie Inny sposób: Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak Inny sposób: operator pocztowy, posłaniec, osobiście Adres: ul. Boh. Warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne Nie Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe ubezpieczenie Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju. Numer referencyjny: ZOZ/DO/OM/ZP/11/19 Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny Nie II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych Zamówienie podzielone jest na części: Tak Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części: Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem ubezpieczenia jest ubezpieczenie OC, ubezpieczenie majątkowe oraz ubezpieczenie komunikacyjne. II.5) Główny kod CPV: 66000000-0 Dodatkowe kody CPV: Kod CPV 66515411-7 II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: 340000,00 Waluta: pln (w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów) II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów: miesiącach: 24 lub dniach: lub data rozpoczęcia: lub zakończenia: Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia 24 II.9) Informacje dodatkowe: SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Określenie warunków: Wykonawcy w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów tzn. prowadzą działalność ubezpieczeniową w myśl ustawy z dnia 11 września 2015 roku o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz.U. z dnia 10 listopada 2015 poz. 1844 ze zm.). Informacje dodatkowe III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna Określenie warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych warunków. Informacje dodatkowe III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa Określenie warunków: W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej tzn. minimalnym poziomem wymaganych standardów jest dysponowanie narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi na potrzeby realizacji zamówienia.- warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca zamówienia: - posiada w ramach wewnętrznej struktury terenową jednostkę organizacyjną na terenie RP, która prowadzi likwidację szkód w zakresie oceny i likwidacji szkód z ubezpieczeń komunikacyjnych lub - ma zawartą umowę z przedsiębiorstwem świadczącym zawodowo na terenie RP usługi w zakresie oceny i likwidacji szkód z ubezpieczeń komunikacyjnych (przedsiębiorstwo to posiada terenową jednostkę organizacyjną na terenie RP). Wskazana umowa na obsługę likwidacji szkód może być zawarta z takim przedsiębiorstwem pod warunkiem (zawieszającym lub rozwiązującym) zawarcia umowy ubezpieczenia będącej przedmiotem zamówienia. Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Informacje dodatkowe: III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp) III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Tak Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji Nie III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań. III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 1. Zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia lub gdy zezwolenie nie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów zaświadczenie właściwego organu nadzoru, że Wykonawca prowadzi działalność ubezpieczeniową w wymaganym zakresie lub gdy zezwolenie nie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów oświadczenie organu uprawnionego do reprezentowania wykonawcy, że prowadzi on działalność ubezpieczeniową w wymaganym zakresie i nie jest konieczne posiadanie przez niego zezwolenia wraz z przytoczeniem podstawy prawnej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej dodatkowo składa potwierdzenie faktu notyfikacji otrzymane od organu nadzoru, a jeżeli organ nadzoru w kraju wykonawcy takiego potwierdzenia nie dostarcza, wykonawca składa oświadczenie organu uprawnionego do reprezentowania wykonawcy, iż notyfikacja została dokonana i przyjęta przez polski organ nadzoru. a) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 1. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. a), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio w kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem, złożonym nie wcześniej niż w terminie właściwym dla dokumentu, o którym mowa powyżej, w pkt. a). III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI: III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań. III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) 1) Oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego (Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ). 2) Oświadczenie potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania wskazane w ogłoszeniu oraz w pkt. VII niniejszej SIWZ (Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ). 3) Wypełniony Formularz Oferty stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ. Podzielony na II części zamówienia 4) Zaparafowany wzór umowy załącznik nr 6 do SIWZ 5) Stosowne pełnomocnictwo/pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu udzielone dla osoby/osób podpisującej ofertę i wymagane oświadczenia, o ile osoba/osoby składająca i podpisująca ofertę nie jest ujawniona w wypisie z Krajowego Rejestru Sądowego – pełnomocnictwo powinno zawierać co najmniej umocowanie do złożenia oferty, oświadczeń i podpisania klauzuli zgodności składanych kopii dokumentów z oryginałem. 6) Ogólne (Szczególne) Warunki Ubezpieczenia lub inne wzorce umowne, które będą miały zastosowanie do poszczególnych ubezpieczeń objętych ofertą. Przy czym nie jest wymagane ich parafowanie. SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) OPIS IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie Informacja na temat wadium IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie Informacje dodatkowe: IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej Nie Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne) Liczba wykonawców Przewidywana minimalna liczba wykonawców Maksymalna liczba wykonawców Kryteria selekcji wykonawców: IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: Umowa ramowa będzie zawarta: Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: Informacje dodatkowe: Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Informacje dodatkowe: W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: IV.1.8) Aukcja elektroniczna Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia: Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania: Czas trwania: Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: IV.2.2) Kryteria IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) Tak IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): Informacje dodatkowe IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Wstępny harmonogram postępowania: Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Należy podać informacje na temat etapów dialogu: Informacje dodatkowe: IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: Informacje dodatkowe: IV.4) Licytacja elektroniczna Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: Czas trwania: Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: Data: godzina: Termin otwarcia licytacji elektronicznej: Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Informacje dodatkowe: IV.5) ZMIANA UMOWY Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: Zamawiający przewiduje możliwość istotnej zmiany postanowień umowy w stosunku do treści złożonej w postępowaniu oferty (w tym w szczególności zmiany dotyczącej wzajemnych świadczeń stron umowy ubezpieczenia), w przypadku, gdy wystąpi: a. zmiany przepisów prawa lub istotnych z uwagi na charakter działalności dla Zamawiającego stosunków umownych, obligujących go do posiadania innego rodzaju ubezpieczenia niż przewidziane w umowie i w związku z tą zmiana którekolwiek ubezpieczenie będące przedmiotem niniejszego zamówienia staje się w części lub całości bezprzedmiotowe, b. w każdej sytuacji, gdy taka zmiana będzie korzystna dla Zamawiającego. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2019-03-13, godzina: 10:00, Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie Wskazać powody: Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu > pl IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie IV.6.6) Informacje dodatkowe: ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH Część nr: 1 Nazwa: Ubezpieczenie OC oraz ubezpieczenie majątkowe. 1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ubezpieczenie OC oraz ubezpieczenie majątkowe. 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66000000-0, 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: 300000,00 Waluta: pln 4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24 okres w dniach: data rozpoczęcia: data zakończenia: 5) Kryteria oceny ofert: Kryterium Znaczenie cena 90,00 warunki ubezpieczenia 10,00 6) INFORMACJE DODATKOWE: Część nr: 2 Nazwa: Ubezpieczenie komunikacyjne. 1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Ubezpieczenie komunikacyjne. 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 66000000-0, 66515411-7 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: 40000,00 Waluta: pln 4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24 okres w dniach: data rozpoczęcia: data zakończenia: 5) Kryteria oceny ofert: Kryterium Znaczenie cena 100,00 6) INFORMACJE DODATKOWE:

Załączone pliki
SIWZ_ubezpieczenie_ZOZ_Busko_Zdroj_2019.pdfSIWZ ubezpieczenie ZOZ/DO/OM/ZP/11/19 (SIWZ_ubezpieczenie_ZOZ_Busko_Zdroj_2019.pdf - 15002.527 KB)
Data publikacji: 2019-03-05 11:47:02 Redaktor: Dorota Krzak
Opis: siwz
Zalacznik_nr_1_dodatkowe_informacje_ZOZ_Busko_Zdroj_2019.docxZałącznik nr 1 ubezpieczenie ZOZ/DO/OM/ZP/11/19 (Zalacznik_nr_1_dodatkowe_informacje_ZOZ_Busko_Zdroj_2019.docx - 66.607 KB)
Data publikacji: 2019-03-05 11:48:03 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_3_formularz_ofertowy_ZOZ_Busko_Zdroj_2019.docxZałącznik nr 3 ubezpieczenie ZOZ/DO/OM/ZP/11/19 (Zalacznik_nr_3_formularz_ofertowy_ZOZ_Busko_Zdroj_2019.docx - 47.449 KB)
Data publikacji: 2019-03-05 11:48:57 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_4_oswiadczenie_spelnienie_warunkow_ZOZ_Busko_Zdroj_2019.docxZałącznik nr 4 ubezpieczenie ZOZ/DO/OM/ZP/11/19 (Zalacznik_nr_4_oswiadczenie_spelnienie_warunkow_ZOZ_Busko_Zdroj_2019.docx - 17.246 KB)
Data publikacji: 2019-03-05 11:49:18 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_5_oswiadczenie_wykluczenie_ZOZ_Busko_Zdroj_2019.docxZałącznik nr 5 ubezpieczenie ZOZ/DO/OM/ZP/11/19 (Zalacznik_nr_5_oswiadczenie_wykluczenie_ZOZ_Busko_Zdroj_2019.docx - 14.606 KB)
Data publikacji: 2019-03-05 11:49:51 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_6_wzor_umowy_ZOZ_Busko_Zdroj_2019.docxZałącznik nr 6 ubezpieczenie ZOZ/DO/OM/ZP/11/19 (Zalacznik_nr_6_wzor_umowy_ZOZ_Busko_Zdroj_2019.docx - 23.302 KB)
Data publikacji: 2019-03-05 11:50:16 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_7_grupa_kapitalowa_ZOZ_Busko_Zdroj_2019.docxZałącznik nr 7 ubezpieczenie ZOZ/DO/OM/ZP/11/19 (Zalacznik_nr_7_grupa_kapitalowa_ZOZ_Busko_Zdroj_2019.docx - 15.106 KB)
Data publikacji: 2019-03-05 11:50:40 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_8_klauzule_fakultatywne_ZOZ_Busko_Zdroj_2019.docxZałącznik nr 8 ubezpieczenie ZOZ/DO/OM/ZP/11/19 (Zalacznik_nr_8_klauzule_fakultatywne_ZOZ_Busko_Zdroj_2019.docx - 22.161 KB)
Data publikacji: 2019-03-05 11:51:06 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_9_wykaz_pojazdow_ZOZ_Busko_Zdroj_2019.xlsxZałącznik nr 9 ubezpieczenie ZOZ/DO/OM/ZP/11/19 (Zalacznik_nr_9_wykaz_pojazdow_ZOZ_Busko_Zdroj_2019.xlsx - 192.099 KB)
Data publikacji: 2019-03-05 11:51:39 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_10_wykaz_szkod_osobowych_ZOZ_Busko_Zdroj_2019.DOCXZałącznik nr 10 ubezpieczenie ZOZ/DO/OM/ZP/11/19 (Zalacznik_nr_10_wykaz_szkod_osobowych_ZOZ_Busko_Zdroj_2019.DOCX - 24.453 KB)
Data publikacji: 2019-03-05 11:52:07 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_11_zaswiadczenie_szkodowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2019.pdfZałącznik nr 11 ubezpieczenie ZOZ/DO/OM/ZP/11/19 (Zalacznik_nr_11_zaswiadczenie_szkodowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2019.pdf - 168.06 KB)
Data publikacji: 2019-03-05 11:52:36 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_12_zaswiadczenie_szkodowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2019.pdfZałącznik nr 12 ubezpieczenie ZOZ/DO/OM/ZP/11/19 (Zalacznik_nr_12_zaswiadczenie_szkodowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2019.pdf - 155.126 KB)
Data publikacji: 2019-03-05 11:53:05 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_13_zaswiadczenie_ZOZ_Busko_Zdroj_2019.pdfZałącznik nr 13 ubezpieczenie ZOZ/DO/OM/ZP/11/19 (Zalacznik_nr_13_zaswiadczenie_ZOZ_Busko_Zdroj_2019.pdf - 1131.553 KB)
Data publikacji: 2019-03-05 11:53:29 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_2_opis_przedmiotu_zamowienia_ubezpieczenie_ZOZ_Busko_Zdroj_2019.docxZałącznik nr 2 ubezpieczenie ZOZ/DO/OM/ZP/11/19 (Zalacznik_nr_2_opis_przedmiotu_zamowienia_ubezpieczenie_ZOZ_Busko_Zdroj_2019.docx - 327.071 KB)
Data publikacji: 2019-03-05 12:03:23 Redaktor: Dorota Krzak
Odpowiedzi_na_zapytania_nr_1_ubezpieczenie_ZOZ_Busko_Zdroj_2019.pdfOdpowiedzi na zapytania nr 1 ubezpieczenie ZOZ/DO/OM/ZP/11/19 (Odpowiedzi_na_zapytania_nr_1_ubezpieczenie_ZOZ_Busko_Zdroj_2019.pdf - 11972.649 KB)
Data publikacji: 2019-03-11 14:16:32 Redaktor: Dorota Krzak
Opis: odpowiedzi
Modyfikacja_nr_1_ubezpieczenia_ZOZ_Busko_Zdroj_2019.docModyfikacja nr 1 ubezpieczenie ZOZ/DO/OM/ZP/11/19 (Modyfikacja_nr_1_ubezpieczenia_ZOZ_Busko_Zdroj_2019.doc - 126.976 KB)
Data publikacji: 2019-03-11 14:22:32 Redaktor: Dorota Krzak
Modyfikacja_nr_2_ubezpieczenie_ZOZ_Busko_Zdroj_2019.pdfModyfikacja nr 2 ubezpieczenie ZOZ/DO/OM/ZP/11/19 (Modyfikacja_nr_2_ubezpieczenie_ZOZ_Busko_Zdroj_2019.pdf - 713.805 KB)
Data publikacji: 2019-03-13 12:55:51 Redaktor: Dorota Krzak
Odpowiedzi_na_zapytania_nr_2_ubezpieczenie_ZOZ_Busko_Zdroj_2019.pdfOdpowiedzi na zapytania nr 2 ubezpieczenie ZOZ/DO/OM/ZP/11/19 (Odpowiedzi_na_zapytania_nr_2_ubezpieczenie_ZOZ_Busko_Zdroj_2019.pdf - 2081.574 KB)
Data publikacji: 2019-03-13 12:56:31 Redaktor: Dorota Krzak
Protokol_z_otwarcia_ofert_ubezpieczenie_ZOZ_Busko_Zdroj_2019.pdfProtokół z otwarcia ofert ubezpieczenie ZOZ/DO/OM/ZP/11/19 (Protokol_z_otwarcia_ofert_ubezpieczenie_ZOZ_Busko_Zdroj_2019.pdf - 729.671 KB)
Data publikacji: 2019-03-18 14:04:19 Redaktor: Dorota Krzak
Zawiadomienie_o_wyborze_oferty_ubezpieczenie_ZOZ_Busko_Zdroj_2019.pdfZawiadomienie o wyborze oferty ubezpieczenie ZOZ/DO/OM/ZP/11/19 (Zawiadomienie_o_wyborze_oferty_ubezpieczenie_ZOZ_Busko_Zdroj_2019.pdf - 1705.102 KB)
Data publikacji: 2019-03-20 10:33:15 Redaktor: Dorota Krzak
Opis: zawiadomienie o wyborze oferty

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 961
Wprowadził do systemu: Dorota Krzak, data: 2019-03-05 11:44:22
Opublikował: Dorota Krzak, data publikacji: 2019-03-05 11:53:54
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu